אופס….התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 12

מאוהבת במאליק 13/10/2012 4857 צפיות 6 תגובות
תהנו :)

**נקודת המבט של היילי**
"זאין אני ממש מצטערת!" אמרתי, זאין התקרב אלי ולחש לי באוזן "אני…. אני לא מרגיש טוב" הוא הסתובב והלך לחדרו, אני חזרתי הביתה. שנכנסתי הבנות הסתכלו עלי ועל הפרצוף האדום שלי מרוב הבכי אשלי התקרב אלי ושאלה "הכול בסדר היילי?" "כן!" זרקתי לעברה ונכנסתי לחדר שלי….. "אההההההה" צרחתי, הצרחה שלי נשמעה בכל רחבי הבית מנדי נכנסה לחדר שלי בבהלה ושאלה "הכול בסדר? " הסתכלתי עליה ופרצתי בבכי "אני.. אני גרמתי לזאין ולחברה שלו להיפרד, פגעתי בהארי ומן הסתם גרמתי למריבה בין לואי והארי!!!" אמרתי ובכיתי עוד יותר, שמעתי צליל חד, כמו של בקבוק מתנפץ… לקח לי רגע לקלוט…. הוא בא מהבית של הבנים!!! יצאתי במהירות מהחדר משאירה את מנדי בהלם, יצאתי מהבית שלי בטריקת דלת שנשמע בכל רחבי הבניין עליתי במעלית וצלצלתי בפעמון הדלת של הבנים בלחץ, לואי פתח לי את הדלת "היילי זה לא זמן טוב…" אמר, לא התייחסתי אליו "איפה זאין?!" אמרתי בקול כועס, לואי לא הספיק לענות לי וזאין הגיח לפתח הדלת, היה לו ריח של אלכוהול והוא נראה שתוי "היי היילי" אמר בקול איטי וצחקק "היילי?" שמעתי את קולו של הארי גם הוא לא נשמע יציב במיוחד, נכנסתי לבית וראיתי את הארי שרוע על הספה עם בקבוק שהחלק התחתון שלו שבור,"מה קורה כאן?" צעקתי על לואי, נייל וליאם "אה…." ליאם אמר, הוא נשמע מבולבל, "אני יגיד לך מה קורה!" אמר הארי "אני שונא אותך אבל אני מטורף עלייך!" אמר בקול רדום אבל מאוד ערני, הסתכלתי עוד הפעם על לואי רק עכשיו שמתי לב לסימן סגול על יד העין שלו "לואי מה קרה לך בפרצוף?" שאלתי "אוקיי אני אספר לך הכול מההתחלה – אחרי שיצאת זאין והארי החליטו לשתות קצת, אבל הם שתו קצת יותר ממה שהם תכננו והשתכרו לגמרי, הם כל הזמן דיברו עלייך ועל אמילי, זאין אמר שאמילי היא חתיכת – עדיף שאני לא אומר את זה…. והארי כל הזמן דיבר על זה ששברת לו את הלב והחליט שזה בגללי ונתן לי אגרוף…., זה כל מה שקרה.." אמר לואי, "אני שונא אותך!!" צעק לעברי זאין המילים שלו חתכו כמו סכינים, למרות שהוא היה שיכור לגמרי זה כאב… דמעות עמדו לי בעיניים אבל עצרתי אותן והלכתי לכיוון השולחן בסלון היו כמה בקבוקים מלאים של כל מיני משקאות הסתכלתי על נייל והצבעתי על המשקאות, הוא התקדם לעברי והרים את הבקבוקים מהשולחן קראתי לליאם "ליאם תמלא שני דליים בקרח ובמים קרים" פקדתי עליו "למה?" שאל מופתע "כי כשמשהו שיכור שופכים עליו דלי עם מים קרים וזה מחזיר אותו לנורמל! הבנת?" שאלתי אותו "כן, אני אלך למלא אותם…" אמר והלך לכיוון המטבח, "ואתה לואי תרים את השברים של הבקבוקים ותזרוק אותם!" אמרתי לו. הוא הלך לעבר הספה שלידה היו שברי הבקבוקים הסתכל עליהם והלך למחסן והוציא מטאטא וכף אשפה, חייכתי מרוצה מעצמי והלכתי לעבר הארי ששיחק עם סכין ומלמל לעצמו "למה? למה? למה? אולי אני פשוט אתקע לעצמי את הסכין בלב וכל הכאב ייגמר" זה לא ממש הבהיל אותי, עצם העובדה שזו הייתה סכין פלסטיק די הרגיעה אותי אבל בכל זאת ישבתי לידו על הספה "תקשיב, אתה כועס עלי, אני מבינה אותך.. אבל יש לי בקשה ממך" אמרתי לו "מה?" הוא שאל וצחקק "תנשק אותי!" אמרתי לו, הוא בהה בי במבט מבולבל של אדם שיכור והדביק לי נשיקה צרפתית, היה לו בפה טעם של אלכוהול זה עורר בי תחושת גועל, אבל בכל זאת הוא מסוגל לקפוץ למטבח ולהוציא מהמגרה סכין יותר מסוכנת, בכל זאת הוא היה שיכור, לואי הסתכל עלינו וצחק, כנראה הוא קלט את המבט על הפנים שלי, ליאם נכנס לסלון עם שני דליים והלך לכיוון זאין שמלמל לעצמו כל מיני שטויות "תגיד אתה בא לפה הרבה?" שאל את ליאם ונייל ולואי צחקקו להם אני עדיין נישקתי את הארי, "תענה לי!" אמר זאין "אני…" אבל לפני שהספיק להמשיך ליאם שפך עליו את הדלי הראשון, הוא התקדם לעברנו "יאללה, תיפרדו!" אמר ואני התנתקתי מהארי וליאם שפך עליו את הדלי השני , "למה עשית את זה אחי?" צעק זאין מעבר הספה השנייה להארי לקח כמה שניות להתעורר "תגיד ליאם אמרו לך פעם שאתה ממש גס רוח?" שאל, צחקתי והארי הסתכל עלי "מה את עושה כאן?" שאל "אני….. צריכה ללכת!" אמרתי הסתכלתי על לואי ואמרתי לו "תסביר לו מה קרה… " ויצאתי מהבית, ירדתי במעלית ונכנסתי הביתה "וואו, זאין והארי השתכרו לגמרי!" אמרתי בזמן שאני עולה במדרגות, אפריל הסתכלה עלי בשוק ושאלה "רגע מה הבנים עשו?!?" "הם השתכרו!" אמרתי בשאננות "ומה ליאם, נייל ולואי עשו?" שאלה, "אהההה…. ליאם שפך על הבנים מים קרים, נייל אסף בקבוקי שתייה ולואי חטף בוקס והרים שברים של בקבוקים!" "אוקי…" אמרה בצורה מצחיקה ונכנסה בחזרה לחדר שלה.
עליתי לחדר ונכנסתי למיטה , איזה יום משוגע היה לי! חשבתי לעצמי ונרדמתי.
–בבוקר—
קמתי ונכנסתי למקלחת, סיימתי להתקלח ויצאתי עם המגבת עטופה סביבי לחדר שלי. זמזמתי לעצמי שיר ופתחתי את הדלת של החדר, ראיתי את זאין יושב על המיטה ומסתכל על הפוסטרים שתלויים לי בחדר, "חדר נחמד יש לך!" הוא אמר לי "מה אתה עושה פה?!" צעקתי עליו, "צלצלתי בדלת ואמה פתחה לי היא אמרה לי להיכנס לחדר שלך…" הוא אמר "טוב מה אתה רוצה?" שאלתי, "אני רוצה לדבר איתך זה ממש חשוב, זה בקשר לאמילי…" אמר…..
המשך יבוא


תגובות (6)

תמשיכי מהר!

13/10/2012 10:51

תמשיכי!!!

13/10/2012 10:52

לא!!!
תמשיכי!!
(אני אומרת לא בגלל שחשבתי שיש עוד פרק.)
תמשיכי בדיחפות!!

13/10/2012 11:30

ממשיכה :)

13/10/2012 12:53

תמשיכי!!!

13/10/2012 13:46

תמשיכי!!

13/10/2012 22:57
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך