מאוהבת במאליק
אוקיי
הינה העלתי את הפרק השני :)
תהנו :)
זאין!!!!!

אופס….התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 2

מאוהבת במאליק 09/10/2012 2633 צפיות תגובה אחת
אוקיי
הינה העלתי את הפרק השני :)
תהנו :)
זאין!!!!!

**נקודת המבט של היילי**
לאחר שיחה מרובת צרחות עם חברותי התחלתי לארוז לא היה לי מושג מתי נטוס כי התרגשתי כל כך ושכחתי לשאול, אבל החלטתי לארוז וטוב שעשיתי את זה כי גיליתי שאנחנו טסות מחר!!! ארזתי בסך הכל 7 מזוודות ותיק יד עם כמה דברים חיוניים והלכתי לישון.
**נקודת המבט של ליאם**
**סטופ!**
ליאם בן 19, שיער חום עיינים חומות חבר ילדות של היילי וחבר בלהקה וואן דיירקשן
**המשך**
"הארי, זאין,לואי,נייל קדימה אנחנו נאחר!" צעקתי לבנים
**סטופ!**
זאין בן 19 ,שיער שחור עיינים חומות. הוא חבר בלהקה וואן דיירקשן.
לואי – בן 20, שיער חום עיינים כחולות. הוא. חבר בלהקה וואן דיירקשן.
הארי – בן 18, שיער חום פרוע ומתולתל . חבר בלהקה וואן דיירקשן.
נייל – בן 19, שיער בלונדיני עיינים ירוקות. מאוהב חבר בלהקה וואן דיירקשן.
**המשך**
כולם ירדו למטה לבושים בבגדי הופעה הארי אמר "ליאם רתה יודע שיש לנו עוד 4 שעות נכון?" מה לעשות אני אוהב לדייק חשבתי והוצאתי להארי לשון . הגענו למקום ההופעה ונכנסו לחדר האיפור "אוף " אמר לואי "אנחנו חייבים להתאפר? זה דוחה !" המשיך "המאפרת אמרה לו "כן אתה חייב עכשיו ועצום עיניים" טוב אמא" הוא החזיר לה, אני הלכתי לעבר זאין שמן הסתם עמד ליד המראה וסידר את השיער בידיים מיומנות ושאלתי אותו "אם איזה שיר נפתח את ההערב ?" זאין הסתכל עליי ואמר "אני חושב שכדאי שנתחיל עם tell me lie הבנות מטורפות על השיר הזה …" אוקיי אמרתי והודעתי בקול "השיר הראשון שנשיר הוא tell me lie ואחרי נמשיך לפי בקשת הקהל!" כל הבנים הסתכלו והנהנו חוץ מזאין שהיה עסוק במראה ….
**נקודת המבט של זאין**
אוף השיער לא מסתדר לי חשבתי והלכתי לכיוון מעצבת השיער שלנו היא סידרה לי את השיער,"עכשיו אני שמח" אמרתי בחיוך והתיישבתי ליד אחת המאפרות היא התחילה לאפר אותי עם המברשות המדגדגות שלה והאיפור הדביק, שנאתי את זה! לואי צעק לפתע "תגידו בא לכם גזר?" שאל והוציא מתיקו גזר , צחקתי וחשבתי לעצמי כמה מפתיע לואי אוכל גזר אני צייצתי כמה דברים בטוויטר ושמעתי את המאפרת צועקת על לואי "תפסיק לאכול אני לא יכולה לאפר אותך ככה!" "זו המטרה!" אמר לואי וצחק הארי החליט לומר משהו שואל "מה השעה?" הסתכלתי בשעון ועניתי "עוד 5 דקות צריך לעלות לבמה!" הייתה לנו הופעה טובה שמחתי הגעתי הביתה והלכתי לישון….
**נקודת המבט של היילי**
איזה כיף היום אני טסה ללונדון, עם החברות הכי טובות שלי ,לדירה המושלמת שלנו ולשופינג מטורף! הייתי מאושרת עליתי למטוס עם הבגדים האהובים חולצה רחבה שנופלת על הכתף בצבע טורקיז ושורט שחור עם סניקרס גבוהות
המשך יבוא…


תגובות (1)

מה אתן אומרות?

10/10/2012 09:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך