מאוהבת במאליק
וואו אני ממש עייפה תהנו :)

אופס….התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 5

מאוהבת במאליק 09/10/2012 2258 צפיות 5 תגובות
וואו אני ממש עייפה תהנו :)

**נקודת המבט של היילי**
צפינו במשחק הוא לא היה כמו משחק כדורגל ישראלי הבריטים היו מאופקים ומנומסים והשתדלו לא לצרוח על השחקנים …..! במשך כל המשחק לואי והארי הגניבו לי מבטים להארי היה חיוך אידיוטי ומצחיק ולולאי היה פרצוף מאוהב .
בסוף המשחק לואי התקרב אלי ושאל בחוסר ביטחון "את …אהה..את.. רוצה? …. אולי? …. לצאת איתי?" הייתי מאושרת חשבתי על מה שיקרה שקייטי תשמע שאני יוצאת לדייט עם לואי טומלינסון! חייכתי אליו ואמרתי "כן, אני רוצה לצאת איתך , רק תיתן לי את המספר שלך ותגיד לי מתי" החלפנו מספרים הארי התקרב אלי וחייך חיוך מבויש ומתוק הוא שאל בקול של ילד קטן שרוצה שוקולד "את רוצה להיפגש מתישהו?" הייתי שקועה עמוק בתוך העיניים הירוקות שלו והתבלבלתי לגמרי לקח רגע או שניים לקלוט מה שהוא אמר ואמרתי בנימה כועסת משהו "מה? להיפגש מתישהו?" הארי הסתכל עלי מבויש ואמר "אמרתי משהו לא בסדר?" "אני …אני פשוט …" לא ידעתי מה לומר הסתכלתי על הבנים ליאם הסתכל עלי ואז על לואי ואז על הארי הוא הנהן ואמר בלחש "תצאי עם הארי!" "אני מסכימה!" פניתי להארי "אני ישמח להיפגש מתישהו….אבל לפני אני רוצה לידע אותך שגם לואי שאל אותי והסכמתי לו…" הארי היה מבולבל ושאל "אז..את יוצאת גם איתי וגם עם לואי?" הסתכלתי עליו והנהנתי ,הסמקתי העיניים הירוקות של הארי גרמו לי להרגיש שכל הצרות שלי נעלמו…. "זה בסדר?" שאלתי אותו בתמימות "כן זה בסדר" הוא אמר וחייך אלי "את ממש חמודה את יודעת?" הוא שאל אותי בנימה רומנטית ומבוישת "תודה" אמרתי והסמקתי ..הרגשתי שהלחיים שלי בוערות. לואי התקדם לעברנו ושאל אותי "את והבנות רוצות לבוא אלינו?" "כן" אמרתי בלי לשאול את הבנות בכלל … "תיסעו ואנחנו ניסע אחריכם" אמרתי "סבבה" הוא ענה וקרץ לי … הצילו מה אני יעשה? חשבתי לעצמי בזמן שנסעתי אחרי המכונית הכחולה והנוצצת של הבנים הם עצרו ליד הבניין שלנו רק אז הייתי מספיק חכמה בשביל להבין שהבנים עם משקפי השמש אלו הם "אתה יודע שאנחנו גרות בקומה השלישית של הבניין הזה ?" שאלתי את לואי, לואי היה בסוג של הלם מעורבב עם הפתעה ואמר "אנחנו בקומה הרביעית תכננו לבוא לבקר את השכנות שלנו מחר" צחקתי ואמרתי "אז הינה הקדמתם את הביקור!" עלינו לבית של הבנים ליאם לחש משהו באוזן ש אפריל והם עלו למעלה אני ישבתי עם שאר הבנות בסלון אמה בהתה בלואי במבט מאוהב גיחכתי לעברה אותו המבט היה מרוח על הפרצוף אשלי היא בהתה בנייל מנדי בהתה בהארי באותו המבט של אשלי ואמה ורק לי לא נשאר במי לבהות תהיתי מה קורה עם ליאם ואפריל שתי חברים טובים שלי אז עליתי למעלה שמעתי צעדים אחרי הסתכלתי על זאין והתחלתי לצחוק "אנחנו שני חטטנים! " הוא צחק ביחד איתי והראה לי איפה החדר של ליאם החדר היחיד שהדלת שלו הייתה סגורה… פתחתי אותה וראיתי את ליאם ואפריל מתנשקים הם כנראה לא שמעו אותי כי הם המשיכו להתנשק להנאתם זאין הגיע לפתח הדלת וצעק לליאם "אז אני לא הולך לקבל גם נשיקה?" ליאם התנתק מאפריל וזרק על זאין כרית אני הסתכלתי על אפריל ועל המבט החולמני שלה היא הייתה מאושרת ! שמחתי בשבילה…………..
**נקודת המבט של אפריל**
ליאם שאל אותי בלחש "את רוצה לבוא לראות את החדר שלי?" "כן " עניתי בביישנות משהו עלינו לחדר שלו חדר צבעוני ם הרבה תמונות של זמרים ושחקנים הייתה לו שידה מלאה דיסקים הוא מאוד אוהב מוזיקה .. כמוני חייכתי לעצמי ליאם הזמין אותי לשבת על המיטה ישבתי לידו לא אמרנו הרבה רק הסתכלנו אחד בשני לפתע הוא נישק אותי אני הייתי ב'היי' לפתע שמעתי את קולו של זאין הוא אמר "אז אני לא הולך לקבל גם נשיקה?" ליאם זרק עליו כרית ואני הייתי מאושרת!!!
**נקודת המבט של ליאם**
אז הזמנתי את אפריל לחדר שלי לא ידעתי מה נעשה פשוט ממש רציתי להיות איתה לבד אז עלינו לחדר וישבנו שנינו על המיטה הלכתי לאיבוד בעיניים שלה היו לה עיינים ירוקות ושיער שטני אני מאוהב חשבתי לעצמי… לפתע נישקתי אותה היא נישקה אותי בחזרה היינו ככה די הרבה זמן הקול המחוספס של זאין האיר אותי הוא שאל בציניות "אז אני לא הולך לקבל גם נשיקה?" כעסתי עליו זרקתי עליו כרית והוא סגר את הדלת.
**נקודת המבט של זאין**
"אז את רוצה לבוא לראות את החדר שלי?" הפתעתי את היילי בשאלה.
המשך יבוא….


תגובות (5)

תגיבו :)

10/10/2012 10:06

תמשיכי ממש יפה :)

10/10/2012 12:22

תודה אני ימשיך :)

10/10/2012 12:34

חחחח זה ממש יפה! תמשיכי! <3

10/10/2012 12:34

תודה אני מחכה שהפרק השישי יעלה :)

10/10/2012 12:54
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך