מאוהבת במאליק
וואו חברה שלי עזרה לי לכתוב את זה אז קרדיט למאיוש החברה המהממת שלי!
יש לה גם משתמש היא חדשה אז פרגנו!!
קוראים לה - כותבת מלידה
היא לא אוהבת את וואן דיירקשן! (ביג פוי לה!!)
אבל היא כותבת מדהים!! בלי הגזמה!
אז תקראו את הסיפורים שלה!
הינה הפרק השביעי לסיפור שלי סליחה שאני לא כותבת כמו בהתחלה פשוט יש לי מחסום כתיבה (אוי ואבוי!!!)
אז הינה החפירות שלי-
בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלהבב בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלהבב בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בבלה

אופס….התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 7

מאוהבת במאליק 11/10/2012 1745 צפיות תגובה אחת
וואו חברה שלי עזרה לי לכתוב את זה אז קרדיט למאיוש החברה המהממת שלי!
יש לה גם משתמש היא חדשה אז פרגנו!!
קוראים לה - כותבת מלידה
היא לא אוהבת את וואן דיירקשן! (ביג פוי לה!!)
אבל היא כותבת מדהים!! בלי הגזמה!
אז תקראו את הסיפורים שלה!
הינה הפרק השביעי לסיפור שלי סליחה שאני לא כותבת כמו בהתחלה פשוט יש לי מחסום כתיבה (אוי ואבוי!!!)
אז הינה החפירות שלי-
בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלהבב בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלהבב בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בבלה

**נקודת המבט של היילי**
ישבתי ליד זאין, לא יכולה שלא להיאבד בתוך עיניו החומות. זאין הביט בי בחזרה, ורכן לעברי.
"מה אתה עושה?" שאלתי, מנסה לשמור על טון רגוע, "אה…אני.." הוא נראה מבולבל. "זאין?" צעקתי "אני מצטער" אמר בקול מבויש והסיט את מבטו, "כדאי שאני אלך…" אמרתי וקמתי מהמיטה והתקדמתי לכיוון הדלת הסתכלתי עליו וטרקתי אותה. ירדתי למטה וראיתי את נייל ואשלי מתנשקים , הם נראו כל כך מאושרים, שמחתי כל כך בשבילם ראיתי את הארי במטבח עורך את השולחן "ראית את מנדי?" שאלתי "כן היא הלכה הביתה" הוא ענה לי "אוקי….. תראה את נייל ואשלי … נכון שהם חמודים ביחד?" שאלתי "כן מאוד, מאוד חמודים שזה כבר מגעיל!" הוא ענה וגיחך "טוב אני מתה מרעב! מה יש לאכול?" "אוכל!" הוא ענה בהחלטיות "טוב לדעת" אמרתי "את יכולה לקורא לכולם לאכול?" שאל "כן ברור" אמרתי "בנים בואו לאכול!!! בנות בואו לאכול!!" צרחתי בכל רחבי הבית, נייל ואשלי ניצבו במטבח במהירות לא אנושית "מה יש לאכול?" שאל נייל "שניצלים, סלט, אורז ועוד כמה דברים שאין לי מושג מה הם "גזרים! הכנתם גזרים?" צעק לואי מחדרו. מתי הוא עלה לחדר בכלל? טוב לא משנה, חשבתי והסתכלתי על הארי במבט של 'תתחיל לקלף גזרים!' הוא הלך למקרר והוציא שקית גדולה באופן מפחיד של גזרים והתחיל לקלף אותם "אתה הולך לקלף בל לבד?" שאלתי "כן… אלא אם כן תעזרי לי …" אמר "אני מוותרת על התענוג!" אמרתי," איפה זאין" שאל ליאם בזמן שהוא ירד במדרגות "אני יעלה לקרוא לו" אמרתי ועליתי למעלה, אני כל כך רציתי להסתכל שוב בעיניים החומות שלו אני הלכתי לאיבוד בתוכם חשבתי ,ונכנסתי לחדר של זאין הוא הסתכל עלי ואמר בקול מהיר אבל ברור "תקשיבי מה שעשיתי מקודם לא היה במקום יש לי חברה אני אוהב אותה והיא אותי זה פשוט היה מן רגע כזה מוזר אני באמת ,באמת מצטער. את סולחת לי?" "כן… אני סולחת לך…. ובוא לאכול… האוכל מוכן…" אמרתי ויצאתי מהר מהחדר.
מה הוא אמר? חשבתי לעצמי, לא מרוכזת בגלל מראה עיניו החומות שלא עוזב את ראשי.
ואז קלטתי. יש לו חברה, חשבתי. נשימתי הואצה וראשי הסתחרר, אך תוך שנייה התעשתי.
זה בסדר. גם לי יש חבר. סוג של. שניים. בערך. טוב, עדיין לא. אבל נצא בקרוב. כן. זה יהיה נהדר.
ירדתי לסלון, גם לואי היה שם, מאיץ בהארי לקלף את הגזרים מהר יותר "נו אני רעב!!" צעק עליו "אתה יודע לואי?" שאל אותו הארי בטון כועס "יש לי רעיון , איך לקלף את הגזרים מהר יותר!" המשיך "איך ,איך?" שאל לואי בהתרגשות "תעזור לי!!" צעק עליו הארי "אני לא אוהב את הרעיון הזה!" אמר לואי והתקדם לעברי זאין ירד למטה הסתכלתי עליו וחייכתי אל לואי חיוך מתוק מדבש "את ממש חמודה! את יודעת?" שאל אותי לואי "תודה" אמרתי בביישנות והסמקתי.
–בארוחה–
ישבנו לאכול, הכל היה שקט , האווירה הייתה נעימה. חוץ מעצם העובדה שנייל אילץ אותי לשבת ליד זאין. הוא הסתכל על אפריל וחייך אליה חיוך ממזרי. משהו קורה כאן! חשבתי בזמן שלעסתי את השניצל שלי , הסתכלתי על נייל במבט 'אל תעשה שטויות' הוא הסתכל עליי במבט של 'אני תמים מה עשיתי?' אוף איזה עצבים! חשבתי והמשכתי לאכול.
"טוב, בנות נראה לי שנלך" הודעתי לכולם יצאנו מהבית של הבנים ונכנסנו לבית לשלנו ראיתי את מנדי יושבת על הספא ובוכה , "מה קרה?" שאלתי בקול מבוהל "כלום , כלום!" היא אמרה ונכנסה לחדר שלה . הלכתי אחריה "מה הבנים עשו לך משהו?" שאלתי בקול חלוש "לא , פשוט הארי אמר לי שהוא מאוד מחבב אותך.." היא אמרה בקול של אחרי הבכי "אוקיי" אמרתי לא הייתי מופתעת "מה הבעיה עם זה?" שאלתי "נראה לי שאני מתאהבת בו…" היא אמרה ופרצה בבכי "תקשיבי .. את לא יכולה לעשות את זה לזאק הוא מאוהב בך עד מעל הראש!"
**סטופ**
זאק בן 19 עיניים חומות שיער בלונדיני שרירי וגבוה החבר של מנדי
**המשך!**
"אני יודעת וגם אני אוהבת אותו!" היא אמרה "תקשיבי ממי אני יגיד לך מה קורה כאן- הוא מפורסם ואת אוהבת אותו בתור מפורסם לא בתור בנאדם, זאק הוא החבר שלך!! ואת לא תצאי ביץ' ותיפרדי ממנו בטלפון או תיפרדי ממנו בכלל! הבנת?" אמרתי בקול סמכותי ומאיים "כן " היא אמרה וחיבקתי אותה חזק מה שהיא לא ידעה זה שאני לא רוצה שהיא תצא עם הארי כי אני די מחבבת אותו ואני שמחה שהוא אותי בדיוק קיבלתי אסמס הוא היה מהארי היה כתוב בו "תכונני , תתלבשי יפה אנחנו יוצאים!" אוקיי כתבתי ונכנסתי לחדרי לבשתי שמלה סגולה קצרה עם שרוולים ארוכים ונעלי עקב מפלצתיות. שלחתי להארי אסמס "תחכה לי למטה אני מוכנה!" קיבלתי תשובה במהרה "אין בעיה אני יורד!" היה כתוב , שמתי ליפגלוס ורוד וירדתי למטה הוא בהחלט נראה טוב חליפה שחורה ונעלי עור שחורות עם חולצה לבנה ועניבה אדומה "היי" אמרתי והסמקתי "וואו את ניראת מדהים!!! הוא אמר וחייך לעצמו את החיוך הדבילי שאני כל כך אוהבת!
מה קרה בפגישה?
המשך יבוא!!


תגובות (1)

תהנו :)

12/10/2012 08:42
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך