מאוהבת במאליק
וואו אני ממש פורייה היום!
כתבתי 3 פרקים!
ואני ממשיכה!
רגע רגע חסר משהו בריבוע האפור הזה!!!
חפירות!!!!!-
בלה, בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה, בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלהבלה, בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלהבלה, בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלהבלה, בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלהבלה, בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה, סיימתי!! ( עם הבלה כן)
חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי... ו.. חתיכי, סיימתי!!! (למי שיודעת אני קוראת לזאין חתיכי!!)
אז תהנו מהפרק ותגיבו!
נמאס לי שאין תגובות באיזשהו שלב אני יפסיק לכתוב...!

אופס….התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 9

מאוהבת במאליק 11/10/2012 1481 צפיות 4 תגובות
וואו אני ממש פורייה היום!
כתבתי 3 פרקים!
ואני ממשיכה!
רגע רגע חסר משהו בריבוע האפור הזה!!!
חפירות!!!!!-
בלה, בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה, בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלהבלה, בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלהבלה, בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלהבלה, בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלהבלה, בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה, סיימתי!! ( עם הבלה כן)
חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי חתיכי... ו.. חתיכי, סיימתי!!! (למי שיודעת אני קוראת לזאין חתיכי!!)
אז תהנו מהפרק ותגיבו!
נמאס לי שאין תגובות באיזשהו שלב אני יפסיק לכתוב...!

**נקודת המבט של היילי**
חזרתי הביתה מאושרת אני הרגשתי כמו סינדרלה. הייתי יכולה לצרוח,לבכות,לשיר ולרקוד משמחה, נכנסתי לחדרים של הבנות כולם ישנו "אני גם אלך לישון" לחשתי לעצמי ושלפתי את הסמראטפון שלי מהתיק "הארי אתה ער?" שלחתי לו אסמס "כן" קיבלתי תשובה במהירות "רק רציתי שתדע- אני ממש נהניתי היום בערב, ואני אשמח לעשות את זה עוד פעם בהזדמנות.." כתבתי בידיים רועדות "גם אני מאוד נהניתי, אני גם ארצה לעשות את זה עוד פעם…" קיבלתי את התשובה שלו לאחר רגע קצר של ציפייה "לילה טוב" שלחתי "לילה טוב" הוא איחל לי.
הכנסתי את הטלפון למטען והלכתי לישון. בבוקר התעוררתי מצליל של הודעה "היי… זה לואי, את עדיין רוצה לצאת היום? הארי פשוט אמר לי ש… הייתה לכם פגישה ממש נחמדה ורקדתם ונישקת אותו אז לא חשבתי שתרצי להיפגש איתי…" היה כתוב בהודעה "קודם כל בוקר טוב!" כתבתי לו " אני רוצה לצאת היום, וכן לי והארי הייתה פגישה נחמדה… אני מקווה שגם לנו " שלחתי לו "מעולה .. תיזכרי בגד ים!" הוא שלח לי ושמעתי צרחת שמחה מהקומה שמעלינו, "אני אזכור" שלחתי לו והלכתי להתקלח…
**נקודת המבט של לואי**
"היי… זה לואי, את עדיין רוצה לצאת היום? הארי פשוט אמר לי ש… הייתה לכם פגישה ממש נחמדה ורקדתם ונישקת אותו אז לא חשבתי שתרצי להיפגש איתי…" שלחתי להיילי באסמס כשאני כמעט בוכה צפיתי כל כך לתשובה שכל שנייה נראתה לי כמו שעה "קודם כל בוקר טוב! " אני רוצה לצאת היום, וכן לי והארי הייתה פגישה נחמדה… אני מקווה שגם לנו " היא שלחה והלב שלי עשה שמיניה באוויר "מעולה .. תיזכרי בגד ים!" שלחתי לה בתגובה וצרחתי משמחה , אופס זאין ישן!,חשבתי ושמעתי את הצליל המעצבן שמספר לי שקיבלתי הודעה "אני אזכור" היה כתוב בה היא הייתה מהיילי קראתי אותה ורצתי למקלחת…
**נקודת המבט של זאין**
שמעתי את צלצול הטלפון זו הייתה אמילי,
**סטופ**
אמילי בת 19 בלונדינית עם עיינים כחולות גבוהה החברה של זאין.
**המשך**
"היי מותק" עניתי בקול רדום "היי ממי, אני צריכה שתעזור לי במשהו…" היא אמרה "בטח שאני יעזור לך.. במה את צריכה עזרה?" שאלתי בקול מתוק "אני צריכה שתבוא לעזור לי לבחור שמלה לארוחת ערב שלנו היום בערב" מה יש היום בערב?" שאלתי מופתע "אנחנו כבר חודש ביחד!" אמרה , הסתכלתי על לוח השנה שהיה תלוי על הארון בתאריך של היום היה מסומן לב כתוב בו 'אמילי' "נכון!" אמרתי "יופי!" היא אמרה בהתלהבות "אז תבוא לעזור לי?" היא שאלה "אולי תעשי לי הפתעה?" אמרתי בקול חמים , ניסיתי להסתיר את העובדה שממש אין לי חשק ללכת אליה "אוקיי" אמרה בקול מתפנק "ביי מותק" אמרתי ושמחתי שיצאתי מזה בטוב פתאום שמעתי צרחה, נבהלתי, זה היה לואי "אוף לואי' לואי " אמרתי לעצמי וחזרתי לישון.
**נקודת המבט של הארי**
אני מאושר!
בחיים לא הייתי כל כך שמח, אני והיילי נהיה זוג מדהים אני בטוחֱ! בבוקר קמתי והלכתי להעיר את לואי "מה אתה רוצה?" הוא שאל מנומנם "אני רוצה לספר לך על הדייט עם היילי!" לפתע הוא קם סידר את השיער "אני מקשיב!" הוא אמר בהתלהבות "אז אני לקחתי אותה לשדה ירוק , עם ארוחה רומנטית ,ו…. וריקוד סלואו מדהים! והיא.. היא נתנה לי נשיקה!" אמרתי בזמן שאני חושב על מה שקרה אתמול בערב "או.." אמר לואי ונשמע מאוכזב "על הלחי!" אמרתי במהירות "אה.." אמר לואי ונשמע הרבה יותר שמח … "אני מת מרעב" אמרתי וקמתי מהמיטה של לואי "אני הולך להכין לי משהו" אמרתי ויצאתי מהחדר טיגנתי חביתה ואחרי כמה דקות שמעתי צרחת שמחה , זה היה לואי , אוף לואי, לואי חשבתי וצחקתי הסתכלתי על החביתה שבצלחת והסטתי את מחשבותיי בחזרה להיילי ולעיניים המהפנטות שלה והמבט העדין הזה שלה, אני בהחלט, בהחלט מאוהב… חשבתי וחייכתי לעצמי.

המשך יבוא..


תגובות (4)

גם אני וקראת חדשה עוד לא היתחלתי ליקרוא ותיקראי גם את הסיפורים שלי ועכשיו יש בחירה לסיפור הבא שלי
זאיין נייל או לואי כי עשיתי אל הארי וכמעט סימתי עוד שלוש פרקים ועל ליאם עשיתי ואני לא גמרתי עצרתי ואני ימשיך כשאני יסים על הארי על מי לעשות? אני מנחשת שתירשמי זאיין
לזאיין יש שתי קולות כבר
אני יתחיל עכשיו ליקרוא את הסיפור מההתחלה ואני יגיב לך

12/10/2012 03:44

ברור שזאין!!!

12/10/2012 03:57

ביגגגגגגגגגגגג ליייייייייייייייייק♥

12/10/2012 08:40

ביגגגגגגגגגגגג ליייייייייייייייייק♥

12/10/2012 08:40
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך