מאוהבת במאליק
יואו איזה מותח!!!
מה יקרה לזאין?
הוא יחיה?
הוא ימות?
מה עם היילי וריי?
מה אם אמה ולואי?
כל זאת ועוד תגלו בפרקים (עם דגש על הפרקים אני לא הולכת להכניס הכל בפרק אחד!) הבאים של:
אופס... התאהבתי- סיפור על וואן דיירקשן!
תקשיבו באלי לעשות ספיישל לפרק 30, אני לא יודעת מה בדיוק אולי פרק ממש ארוך אתן יודעות 3 עמודים של וורד?
באלכן?
טוב מסורת-
זאין
החתיכי
המושלמי
הנסיכי
המדהימוש
הכפרעעע
הנשמה
ועוד כל מיני...
שלי...
תקשיבו ישלי מטרה מאוד מוזרה- להיות פרחה לשלושת הימם הבאים (לא זה לא ישפיע על הכתיבה של סיפור!)
אז? מפרגנות?
מתי מתחילים? מ- ע- כ- ש - י -ו!
טובוש ביוש כפרות מתעעה עליכן נשמות טהורות שלי נסיחות מושלמות!!!!!!!!!!!
ביייייייי :) :) :) :) :)
אה... ולב - ♥
♥♥♥ (ברור לכן למי הלבבות שייכים או שצריך להסביר לכן?חחחחחחחחח....... כפרות!)

אופס…. התאהבתי!- סיפור על וואן דיירקשן- פרק 29

מאוהבת במאליק 28/10/2012 1947 צפיות 28 תגובות
יואו איזה מותח!!!
מה יקרה לזאין?
הוא יחיה?
הוא ימות?
מה עם היילי וריי?
מה אם אמה ולואי?
כל זאת ועוד תגלו בפרקים (עם דגש על הפרקים אני לא הולכת להכניס הכל בפרק אחד!) הבאים של:
אופס... התאהבתי- סיפור על וואן דיירקשן!
תקשיבו באלי לעשות ספיישל לפרק 30, אני לא יודעת מה בדיוק אולי פרק ממש ארוך אתן יודעות 3 עמודים של וורד?
באלכן?
טוב מסורת-
זאין
החתיכי
המושלמי
הנסיכי
המדהימוש
הכפרעעע
הנשמה
ועוד כל מיני...
שלי...
תקשיבו ישלי מטרה מאוד מוזרה- להיות פרחה לשלושת הימם הבאים (לא זה לא ישפיע על הכתיבה של סיפור!)
אז? מפרגנות?
מתי מתחילים? מ- ע- כ- ש - י -ו!
טובוש ביוש כפרות מתעעה עליכן נשמות טהורות שלי נסיחות מושלמות!!!!!!!!!!!
ביייייייי :) :) :) :) :)
אה... ולב - ♥
♥♥♥ (ברור לכן למי הלבבות שייכים או שצריך להסביר לכן?חחחחחחחחח....... כפרות!)

**נקודת המבט של זאין**
הטלפון נשמט מידי ונפלתי על הרצפה, ראיתי רק שחור, לאחר משהו שנראה לי כמו ימים שלמים קמתי, "זאין? זאין? אתה בסדר? זאין? אתה לא מת נכון?" שאלה אותי אשלי, "לא אני לא מת! מה שלום היילי?" קפצתי ממקומי, "היילי בסדר גמור… פשוט כל פעם שהיא במקום סגור היא מתעלפת…" אמרה לי אמה במטרה להרגיע אותי, "מה אתן עושות פה?" שאלתי את ארבעת הבנות שהיו מולי, לצערי היה לא הייתה בניהן, "אתה התעלפת והחברים שלך קראו לנו לפה כדאי לוודא שאתה לא מת…" אמרה אפריל, "אוו כמה זמן אני ככה?" שאלתי, הייתי בטוח ששבועות ארוכים אבל טעיתי "חצי שעה!" אמרה מנדי, מסתכלת על שעונה, "או…" אמרתי מניח את ראשי על הכרית, "השמן הזה התעורר?" שמעתי את קולו של ליאם, "לא יפה ליאם!" אמרתי, "אוף זאין היה יותר שקט שישנת!" אמר לי לואי, "איזה חברים טובים יש לי!" מלמלתי לעצמי, "נכון!" אמר נייל, "זאין? אני יכול לדבר איתך?" שאל אותי הארי, "כן.." עניתי ונאנחתי, "אתן יכולות…?" שאלתי את הבנות, הן הנהנו קלות ויצאו מן החדר, "זאין? אני מתגעגע להיילי!" הוא אמר לי והתיישב לידי, "גם אני!" אמרתי, "אתה בכית או יותר נכון לומר צרחת מתוך שינה…." אמר לי הארי, "מה אמרתי?" שאלתי אותו, "אתה אמרת 'היילי אני אוהב אותך!' ובכית…" אמר לי מרכין את ראשו, "אני… אני… משתגע הארי, אני לא מסוגל!" אמרתי להארי, "גם אני!" אמר לי הארי, הוא לא לקח אותי ברצינות, הוא היה בטוח שאני אתגבר. "אני פשוט מתגעגע אליה לשיער שלה לעיניים שלה לפה שלה למגע של…." הוא התחיל לפרט לי למה הוא מתגעגע אצלה אני פשוט נרדמתי. השעה הייתה 2 וחצי לפנות בוקר "לא היילי לא!" שמעתי את עצמי צורח, קמתי שטוף זיעה, השתקתי את עצמי במהירות לוודא שהבנים לא התעוררו, אני ניסיתי להיזכר במה חלמתי, זה חזר אלי בבום – אני והיילי ישבנו על הדשא, ואז הגיעה איזו בחורה והתנשקנו והיילי ראתה אותה ודקרה את עצמה, לא הספקתי לראות אם היא מתה כי התעוררתי. הלכתי לכיוון המטבח, פתחתי את המגירה של הסכום והוצאתי משם סכין גדולה כזו, מאלה ששימשו לחתוך בשר עבה, ישבתי שם במשך שלוש שעות תמימות מחזיק את הסכין וחותך את עצמי פעם או פעמיים, בתנועה איטית מאוד קירבתי את הסכין לליבי מתכנן לתקוע אותה שם, שמעתי צעדים התעלמתי מהם הייתי בטוח שזה לואי לפעמים הוא הולך מתוך שינה, מישהו הדליק את האור במטבח זה היה נייל, לא עשיתי כלום רק נשארתי באותה התנוחה שהייתי בה, תכננתי לתקוע את הסכין בליבי ברגע שהוא ילך, הוא הוציא משהו מהמקרר,אף דווקא עכשיו הוא רעב?! הוא הסתובב לקחת כלי מהשיש וראה אותי יושב ליד ארונות המטבח שסכין במרחק מילימטר מליבי, "זאין?" הוא שאל, "מה?" שאלתי, "מה אתה עושה עם הסכין?" שאל נייל ברוגע חשוד, "כלום!" אמרתי, "למה אתה מחזיק סכין ולא עושה איתה כלום?" שאל נייל בלחש, "כי מתחשק לי!!!!!!!!!!!" צרחתי עליו במלוא הגרון, "זאין תביא לי את הסכין!" הוא ציווה עלי, "לא!" אמרתי, הוא חטף אותה מידי וזרק אותה לכיור, למזלי הרב הוא לא הסתכל על ידי שהיה בה חתך, "זאין? למה אתה עושה את זה?" הוא שאל אותי בזעם, "אני… אני רוצה למות נייל! אם היילי לא איתי לא שווה לי לחיות!" צרחתי עליו, "מה קורה כאן?" שאל ליאם שירד במדרגות, "זאין… ניסה… להתאבד…" אמר נייל בלחש, כאילו המילים שלו יובילו למותי, "מה?" שאל ליאם בשוק, "אני.. אני לא רוצה לחיות אם היילי לא איתי, אני מאוהב בה… בחיים לא הרגשתי ככה.. מהשנייה הראשונה שראיתי אותה הרגשתי משהו… ואני מעדיף למות מאשר לראות אותה עם הריי המחורבן הזה!" צרחתי, "זאין למה אתה צורח?" שמעתי את הארי יורד במדרגות, "כי אם רוצים למנוע ממני להתאבד!" נפלט לי, "וטוב שככה!" אמר הארי והתקרב אלי, הוא התיישב לידי, "אני מבין אותך…." הוא אמר לי, "אתה לא! הארי, אתה לא אהבת אותה אתה שיחקת איתה!" צרחתי עליו, "אני צריך אותה! בלעדיה אין משמעות לחיים שלי! אני צריך אותה!!!" המשכתי בזעם, התחלתי לבכות קברתי את ראשי בין בירכיי, נהר זרם לי מהעיניים, היד שלי המשיכה לדמם אבל הסתרתי אותה, רציתי לדמם למוות, לואי ירד במדרגות, "מה לעזאזל הולך כאן?!" צעק, "אני רוצה למות!" בכיתי, "למה זה מגיע לי? מה עשיתי? למה היא לא אוהבת אותי? אני לא מספיק טוב? אני רוצה אותה! לא, לא אני לא רוצה אותה, אני צריך אותה! בלעדיה אין לי טעם לחיות, לנשום, לדבר, לאכול, לשתות ולישון אין לי סיבה להישאר בחיים ולסבול, לואי? הארי? נייל? ליאם? למה אתם לא נותנים לי למות למה אתם נותנים לי לחיות ולסבול? למה?!? אני רוצה ללכת לעולם הבא! אני לא רוצה להישאר בעולם האכזר הזה! אני רוצה למות! למות! למות!" צעקתי, בחיים לא הרגשתי חולשה כמו עכשיו בלעדיה הייתי חסר אונים, בחיים לא אמרתי בדיוק מה שאני מרגיש, תמיד אמרתי מה שאני חושב, אבל הרגשות היו בגדר תעלומה, לפחות לכל מי שהכיר אותי. "זאין? אנחנו לא ידענו שאתה מרגיש ככה!" אמר הארי, "למה איכפת לכם איך אני מרגיש?! לא! לא איכפת לכם, אתם רוצים שאני אשאר בחיים רק בגלל הלהקה!" צרחתי, ידעתי שזה לא נכון, ידעתי שאיכפת להם, אבל זה לא עניין אותי כל מה שעניין אותי היה לתקוע את הסכין הארורה הזו בלב הפגוע שלי! "ממש לא זאין, אנחנו כמו אחים! בחיים לא ניתן שיקרה לך משהו!" אמר לי נייל לאחר שיצא מההלם שהיה שרוי בו, כל מה שעשיתי היה לבכות, בכיתי כמו משוגע, בכיתי ובכיתי, לא ידעתי שיש לי כול כך הרבה דמעות, השעה הייתה 6 וחצי במשך שעה תמימה אני והבנים רבנו ואני בכיתי, לא ידעתי מה לעשות, הרגשתי כאילו הרגשות שלי מפוזרים בכל פינות החדר ואני צריך לאסוף אותן ולסדר אותן לפי הסדר, חשבתי לעצמי והחלטתי, אני לא צריך רגשות! אני צריך מוות! אני לא רוצה להיות במקום שיש בו האהבה! אני קמתי במהירות הבזק מישיבתי הושטתי יד לעבר הכיור ולקחתי את הסכין, "זאין לא!" צעק ליאם, אבל היה מאוחר מידי הסכין הייתה תקועה עמוק בתוך בטני…

המשך יבוא….


תגובות (28)

אני בממתח תממשייכיי דחווף

28/10/2012 22:52

אומייגזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תעלי עוד פרק היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29/10/2012 03:00

סורי היום אני לא בטוחה… אבל מחר בטוח יהיה :)
היום אני עוברת :)

29/10/2012 04:28

…. אימלה!! ירעה אחת!! חשבתי שאני רעה שאני מכניסה מישהו לתאונה ושיפרוק את הכת אבל את ניסית להרוג את זאיין??? תמשיכי!!!!

29/10/2012 05:36

אני ממשיכה )

29/10/2012 05:40

כל הדיירקשניות להיכנס לזה עכשיו!!! http://www.youtube.com/watch?v=6wBzR7zhA0g&feature=context-gfa

29/10/2012 06:22

חחחחח שמעתי את השיר באמצע השיעור ששמו אותו בBBC Radio 1 היה לי משעמם :O

29/10/2012 06:32

אהה ותמשיכייייייי שזאיין יחייה :( הוא לא צריך למות :(

29/10/2012 06:33

שיר יפה :) גמאני שמעתי ברדיו הזה…

29/10/2012 06:40

באלי לעשות ספיישל.. אבל אפעם לא עשיתי… אז תנו רעיונות… ♥♥♥
ובאלי לשנות את התמונה שלי.. כדאי לי?

29/10/2012 06:41

תמשיכי !!!!!!!!!!!!!!!!חח הצחקת אותי עם הכפרעעעעעע!
חחח♥♥♥
יצא השיר החדש היוםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הוא לא משו חח….♥♥

29/10/2012 07:24

גמאני עשיתי מטרה כזאת והצלחתי חעחעחחעח♥♥♥חפרתי !!!!

29/10/2012 07:33

טוב מטרת הפרחה שלי לא הולכת…..
אני יסביר לכם למה בכלל ניסתי…
כמה בנות שאני מכירה אמרו שדיירקשניות הן פרחות (!?) אז החלטתי לעצבן אותן ולהיות פרחה…. (כן כן אני משוגעת…..) אבל זה לא ממש הולך לי, אז מה הבנתי מזה- שדירקשניות ממש לא פרחות! (לפחות לא אלה שאני מכירה…) וטוב שכך.. (לא שיש לי משהו נגד פרחות!)

קיצר אני מסטולה לגמרי… אל תתיחסו אלי…..

29/10/2012 07:36

איך הצלחת?!?

29/10/2012 07:38

ארבע עמודים של וורד ומושלמי וברור שהוא יחיה
ותעשי שהארי ומדני יצאו וכשזאיין התעורר בבית חולים היילי תחזיק לו את היד
ובקשר לתחרות שלנו נוספו לי דברים שהופכים אותי למסכנה פי 100000 ממה שההייתי ואיחרי להוציא את 5אחי מהגן יצאתי בול ב3 וחצי והוא מסיים ב3 וחצי דפקתי טיל ובשלו שלשוים ושתיים הגעתי ואיפיו חחחחחחחחחח מחכה שתמשיכי מהרררר

29/10/2012 07:43

יואו תמשיכי!!!

29/10/2012 07:57

איזה חרא כתבתי חצי פרק וזה נמחק!!!!!!!!!!!!!!

29/10/2012 08:00

מכירה את זה ואייי יש לי שש עבודות למחר אני מתה מעצבים
ומצאתי שתי גירסאות לשיר החדש
זאות יצאה ליפני שבוע לא יודעת מה זה
http://www.youtube.com/watch?v=PwwYlARkuZE

29/10/2012 08:06

יואו אני גאונה גאונה!!!! אני עומדת לעבור אז הסיפור שמור על המחשב שלי…. והדיסק און קי שלי נאבד לי באוטובוס (רק לי זה יכול לקראות….) אז כדי שאני אוכל לשמור את זה על המחשב של אבא שלי שלחתי לי את הסיפור במייל! ואני רק צריכה להשלים כמה שורות שכתבתי עד שהלכתי לעשות פיפי והיה קצר!!!!!!!! איזה חכמה אני!!!!!!!
יהייייייייי אני שמחה :)

29/10/2012 08:12

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

29/10/2012 08:21

יואו… אני מזה מאושרת!!!!! וארבע עמודים? באמת? ייקח לי שנה, אם בא לכן לחכות שנה לפרק ספיישל אין לי בעיה!

29/10/2012 08:29

אני מאד מאד נהנית מהדיאלוגים ביניכם לבין עצמכם אמרתי לא פעם שאפשר לכתוב ענק שמשתרע על המון עמודים עם הדיאלוגים הללו – אולי חומר למחשב יתכן ?

29/10/2012 09:49

תמשיכי

29/10/2012 10:20

לאאא זאיין!! תמשיכי שאני אני במתחח (אני לא מאמינה זאיין מיי לוב!!) חח.

29/10/2012 10:31

אם כולם אומרים תמשיכי !!!! אז מה עלי לומר ???? תמשיכי דחוף ☺☺☺☺☺☺ ♥

29/10/2012 10:43

את מאוהבת במאליק ואני מאוהבת בסיפור שלך פשוט מושלם תמשיכי ודחוף

30/10/2012 07:40

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! למה את לא ממשיכה?????!!!!!!!!!!!!!

30/10/2012 14:46

יש לך סיפור מושלם המשךךךךך נ.ב אני חדשה ואני מתחילה לכתוב סיפור על וואן דיירקשן

02/11/2012 02:32
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך