מאוהבת במאליק
היוווש
הינה הפרק החדש שלי :)
זאין
מאליק
החתיכי
החמוד
הנסיך
ההורס
החתיך
המושלם
המדהים
הסקסי
הלוהט
שלי!!!!
I ♥ ZAYN MALIK
טוב תהנו :)
בי ביי דרלינג!

אופס…. התאהבתי!- סיפור על וואן דיירקשן- פרק 28

מאוהבת במאליק 28/10/2012 1813 צפיות 25 תגובות
היוווש
הינה הפרק החדש שלי :)
זאין
מאליק
החתיכי
החמוד
הנסיך
ההורס
החתיך
המושלם
המדהים
הסקסי
הלוהט
שלי!!!!
I ♥ ZAYN MALIK
טוב תהנו :)
בי ביי דרלינג!

**נקודת המבט של היילי**
נכנסו לאולם האירועים ועל הבמה עמדו הם ולא אחרים- וואן דיירקשן! "ריי?!" צרחתי עליו, "מה?" שאל ריי ברוגע, "אני הולכת! לא אין סיכוי שאני אבלה ערב שלם עם וואן דיירקשן!!!" אמרתי בכעס והתחלתי ללכת, "היילי תירגעי הם רק מופיעים, אתמול דיברתי עם הארי, הוא התקשר אלי ושאל אם יש להם להקה למסיבה שלנו, ועניתי לו שלא, והוא אמר שם מוכנים לעשות לנו הנחה אז הסכמתי!" אמר ריי ברוגע, "ריי תגיד שאמרתי לך ששניים מחברי הלהקה בגדו בי הקשבת לי?" שאלתי אותו, הוא נראה מובך, "אני לא מאמינה!" אמרתי לו בעצבים, "נו היילי הם כבר פה פשוט תתעלמי מהם…" הוא אמר לי, הסכמתי בחוסר ברירה ונתתי לו נשיקה, מסתכלת על הארי במבט של 'אני- כל – כך- התגברתי- עליך!' והארי הסתכל עלי במבט של 'אני- אידיוט- מאוהב- בבקשה- תחזרי!' , גלגלתי עיניים והלכתי לעבר ריי שעמד ליד איזה איש זקן בחליפה, "ריי? אתה יכול להביא לי משהו לשתות?" שאלתי אותו, "כן מותק!" הוא אמר ונשק לי, "שלום לכולם! אנחנו וואן דיירקשן ואנחנו נשיר לכם הערב!" אמר זאין למיקרופון, הם התחילו לשיר, ריי חזר עם שני כוסות מלאות במשקה אדום, "קחי.." הוא אמר לי והשיט לעברי את אחת הכוסות, לגמתי מהמשקה זה היה יין, הנחתי את הכוס שלי על השולחן ולקחתי מריי את הכוס שלו הנחתי גם אותה על השולחן, "התואילי לרקוד איתי?" שאל ריי והושיט לי את ידו בזמן שקד קידה, "אני ארקוד איתך רק אל תעשה את זה שוב!" אמרתי, הוא הנהן בראשו ושם את ידו על מותני, ואת ידו השנייה על כתפי, עשיתי כמוהו, רקדנו סלואו מאוד צמוד, הסתכלתי על הבמה, זאין לא היה שם, זה לא ממש עניין אותי, האמת ששמחתי שהוא פגוע כמוני. כשנגמר השיר זאין חזר לבמה, הם שרו לאורך כל הערב, אני וריי רקדנו. בשעה 11 המסיבה נגמרה וריי הסיע אותי הביתה, "תודה ריי.. היה לי כיף" אמרתי לו ונתתי לו נשיקה, נכנסתי לבית שלי, הבנות ישבו וראו סרט, "היי בנות…" אמרתי, אשלי הסתכלה במבט כועס ולא אמרה כלום, זה מה שעשו גם שאר הבנות "או-קיי…." אמרתי ועליתי לחדר שלי, החלפתי בגדים והורדתי את האיפור, הלכתי ללפטופ שלי ונכנסתי לסקייפ, התקשרתי לסקייפ של אחותי היא ענתה לי, "היי היילי מה קורה? מלא זמן לא דיברנו אני מתגעגעת בטירוף!" היא אמרה לי, "גם אני!" אמרתי לה וחייכתי ,"תגידי זה נכון שהיית חברה של לואי ושל הארי ועכשיו את יוצאת עם זאין?!" היא צרחה, "הייתי חברה של הארי ושל לואי אבל לא של זאין!!!" אמרתי לה לא מסתירה את הכעס בקולי, "אבל יש תמונות שלכם מתנשקים!!! איך זה להתנשק עם וואן דיירקשן?" היא שאלה, "את זוכרת את ליאם שהיה איתי בכיתה ז' וכל פעם הביא לך סוכריות כאילו היית תינוקת?" שאלתי אותה, "כן… למה?" היא שאלה, "כי.. זה ליאם פיין מאוון דיירקשן! והא גר בבניין שלנו!" אמרתי לה, "או מיי גאד!!!!!!!! גם נייל גר איתם?!" היא צרחה, "כן הם גרים כולם ביחד!" אמרתי לה, "אז רגע עם מי את?" שאלה אותי קייטי, "אני עם ריי!" אמרתי לה, "ריי?" היא שאלה, "אני רבתי עם הבנים ואני לא מדברת איתם ועכשיו אני פגשתי מישהו חמוד שקוראים לו ריי…" הסברתי לה, "היה לך חבר שקוראים לו ריי לא?" היא שאלה, "כן! זה הוא!" אמרתי שמחה שהיא הבינה, "את זרקת את וואן דיירקשן תמורת האקס שלך מכיתה ז'?!!?!?!" היא שאלה בעצבים, "כן!!!!" אמרתי לה וניתקתי את השיחה, התנתקתי מהסקייפ לגמרי, שמעתי דפיקה בדלת, "כנסי!" אמרתי, זו הייתה אשלי, "את חתיכת כלבה!!! למה את עושה להם את זה?! את כזו דוחה!!!" היא צרחה, "מה את רוצה שאני יעשה?! הם פגעו בי! הם שברו לי את הלב! הם בגדו בי! כמו בן!" צרחתי עליה, "ממש לא! כל מה שבן רצה היה לשכב איתך ועם אחותך! הם באמת אהבו אותך!" היא צרחה, "צאי!!!!!!!" צרחתי עליה וקמתי מהמקום, "קשה להתמודד לך עם האמת אה? את בחיים לא תתגברי על בן את אוהבת אותו ונתת לו מה שהוא רצה- את שכבת איתו! הוא סיפר את זה לאחי סטיב!!!" היא ירתה בי, "אני? אני שכבתי איתו!? אני בקושי נתתי לו לנשק אותי! את אומרת שאני שכבתי איתו?!" צרחתי עליה עם דמעות בעיניים, "את לא?" היא שאלה, "לא אני לא!!! לא שכבתי איתו!! אני הייתי מספרת לכן! מה את חושב שאני?!" צרחתי, "היילי, אני.. אני… סליחה!" היא אמרה בכניעה, "אשלי? מה עם רועי? את זוכרת אותו? אני בת 18 ואני בתולה! את שכבת איתו שהיית בת 15!" אמרתי לה לא מתייחסת להתנצלות, " את רצינית? את משווה מישהו ששיקר למישהו שסימם אותך? הוא סימם אותי!!!! את יודעת את זה! למה את מזכירה לי את זה? זה היה הלילה הנורא ביותר בחיי!" היא אמרה ויצאה בסערה מהחדר, החלפתי בגדים, לבשתי ג'ינס ארוך עם גופיה לבנה וז'קט בצבע שחור עם סניקרס שחור לבן, נכנסתי למעלית, ליאם היה שם, לפתע המעלית נעצרה, "מה קורה כאן?" שאלתי את עצמי, "נראה לי שהמעלית נתקעה!" אמר ליאם דופק על דלת המעלית, "שיט!" אמרתי, "מה כול כך נורא להיות תקועה במקום כזה איתי?" שאל ליאם, "ליאם? אני קלסטורופובית!" (פחד ממקומות קטנים וסגורים.) ליאם הסתכל עלי, הוא לא ידע מה לעשות, "נו תעשה משהו!!!!!!!!" צרחתי עליו, התחלתי להשתגע, לא יכולתי לנשום, לרגע ראיתי הכול שחור, "היילי? היילי? את חיה?" שאל אותי ליאם, "כן אני חיה!" צרחתי עליו וקמתי, "יופי!" הוא אמר ונשם לרווחה, התיישבתי ליד אחד הקירות של המעלית וליאם התיישב לידי, הוא התכוונן לומר משהו אבל קטעתי אותו "אל!" , "היילי, זאין לא אוכל ולא שותה! הוא לא יוצא מהחדר מאז שחזרנו מהופעה! את חייבת לדבר איתו!" הוא אמר לי, "אני לא חייבת כלום!!!!!!!!!" אמרתי לו, המעלית נפתחה, יצאתי במהירות משאירה את ליאם בפנים.
**נקודת המבט של זאין**
"נו בוא תאכל משהו!" אמר לואי ודפק על דלת חדרי, לא עניתי, אני פשוט בכיתי, אני לא אכלתי ולא שתיתי כל היום, אני מרגיש מסוחרר, נראה לי שאני עומד להתעלף, "לואי תביא לי מים!" לחשתי ללואי, הוא לא שמע הוא עדיין דפק על הדלת, "אני צריך מים!" אמרתי בקול רם יותר, "טוב תפתח לי!" אמר לואי, סובבתי את המפתח ולקחתי מלואי את בקבוק המים והצלחת עם הצ'יפס והשניצל שהייתה לו ביד, סגרתי בחוזקה את הדלת, ישבתי ולגמתי מהבקבוק אכלתי כמה צ'יפסים והטלפון שלי צלצל "הלו" אמרתי, "תקשיב זאין אני תקועה עם היילי במעלית!" שמעתי את הקול של ליאם, "איזה מזל יש לך!" אמרתי לו, "היא התעלפה!" הוא אמר, הטלפון נשמט מידי ונפלתי על הרצפה, ראיתי רק שחור….
המשך יבוא…


תגובות (25)

וואי אני במתח רק אתמול או שלשום ראיתי סרט מפחיד על 5 אנשים שנתקעים במעלית קוראים לזה "השטן" חח היה מעניין, פרק מושלם!! מחכה להמשך!! I love too Zayn Malik
מוחעחעחחיחי…

28/10/2012 11:27

אני התחלתי לראות את הסרט אבל אני כל כך פחדנית שלא ראיתי את הסוף!

28/10/2012 11:38

ראיתי בטלויזיה יש לי YES חח ערוץ 2 תמיד יש שם סרטים מפחידים בחופש הגדול שהיה ראיתי את הצעקה 1 עד הצעקה 4 ברצף חח ראיתי גם הטינה הכי מפחיד אבל יש קטעים מצחיקים אני חולה על סרטי אימה!

28/10/2012 11:42

כן אני יודעת יש לי יס ראית מת לצעוק? איזה קורע זה היה!

28/10/2012 11:50

חחח זה היה ביום שישי בערב.. ישנתי אצל סבתא שלי וראיתי את זה עם דודה שלי.. אני מתה על סרטי אימה!! ותמשיכי!!!!!

28/10/2012 11:52

אההה חחחח כן הכי מצחיק היה שהאיש עם היד המפחידה הזאת נגעה לה בשיער והכי הכי מצחיק היה בסוף הם עומדים באמצע הכביש הוא צועק "כןןןןןןןןןןןןןןן.." והיא "לאאאאא" ובסוף הוא נדרס חחח

28/10/2012 11:52

אני מתה על סרטי אימה חחח מישהי ראתה הטינה??

28/10/2012 11:54

כן!! אני ראיתי הטינה 1,2,ו3!! זה אפילו לא מפחיד.. זה רק מגעיל!!

28/10/2012 11:58

אומייגזר!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!

28/10/2012 11:58

הטינה משעמם אותי…
*אומרים שאני דומה לה בחושך…חחחח (בדקתי והם צדקו) ואני עושה את הכול הזה שלה

28/10/2012 11:59

אני וסרטי אימה לא מסתדרים…. הייתי אצל דודים שלי וראינו איזה סרט אימה אני הערתי את כל הבית עם הצרחה שלי… מת לצעוק זה לא סרט אימה זה מין שצוחק על סרטי אימה….

28/10/2012 11:59

כן חח!! זה גם מצחיק לא זוכרת באיזה טינה זה נראלי 2 או 3 היה שם איש שרוח נראלי נכנסה אליו אז הוא התחיל כזה עם הסכין לחתוך את הקיר הוא היה מפחיד חח והיה שם קטע שאיש אחד נכנס למכונית הוא ראה את הבן הזה נראלי האח של הטינה והבן הזה צורח את הצרחה המפחידה הזאת והאיש כזה מסתכל לאט לצד וצורח התפוצצתי מצחר בקטע הזה!!

28/10/2012 12:01

דנה ראית הצלצול? (זה די מלחיץ)

28/10/2012 12:02

אני לא זוכרת שמות כל כך מה היה שם? וראיתי מלא סרטי אימה חחח חולה עליהם!!

28/10/2012 12:03

מישהי רוצה לשמוע חלום שחלמתי?? החלום הכי דפוק והכי מצחיק בעולם חחח

28/10/2012 12:06

חח גם אני..
אני+אימה= LOVE לנצח נצחים!!!

28/10/2012 12:10

גם אני חחח!! (גם קומדיות רומנטיות)

28/10/2012 12:13

אתן מכירות תוכנית אחת שקוראים לה "שעה מכושפת"? יש שם לפעמים קטעים מפחידים

28/10/2012 12:17

אעאעאעא תמשיכיי !! וגם אני המשכתי ;)

28/10/2012 12:36

יאיוו תממשיכיי אני בממתח

28/10/2012 12:41

שעה מכושפת זה משעמם..

28/10/2012 13:09

כע זה משמם אבל לפעמים יש שם קטעים מפחידים לא לי כמובן היה פרק עם בובה שחיה ועוד משהו עם דלעת לא משנה.. ראית הבור?

28/10/2012 13:15

תמשיכייי דחוווף אחד המושלמיים (;

28/10/2012 14:10

מזדהה עם כל המגיבים ומבקשת המשך דחוף ממני בקי ♥

28/10/2012 14:14

המשך !! :)

28/10/2012 15:02
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך