מאוהבת במאליק
תהנו :)
תגיבו!!
ובנות.. תיזהרו אני שמה עליכם עין כן? זאין רק שלי!!!!
סתם סתם תהנו :)
זאין
ההורס
אני
מאוהבת
בו
אני
חולה
עליו
הוא
חתיך!!!!!!!
♥♥♥
♥ לב מספר 1 שייך ל- זאין
♥לב מספר 2 שייך ל- לכם (מזל טוב כפרות!!!)
♥ לב מספר 3 שייך ל- עצמי (וואו☻)
סורי אם אני כותבת שטיות אני פשוט ...מתחמתחמתחמתח... חופרת סדרתית!!!!

אופס….התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 17

מאוהבת במאליק 16/10/2012 1575 צפיות 8 תגובות
תהנו :)
תגיבו!!
ובנות.. תיזהרו אני שמה עליכם עין כן? זאין רק שלי!!!!
סתם סתם תהנו :)
זאין
ההורס
אני
מאוהבת
בו
אני
חולה
עליו
הוא
חתיך!!!!!!!
♥♥♥
♥ לב מספר 1 שייך ל- זאין
♥לב מספר 2 שייך ל- לכם (מזל טוב כפרות!!!)
♥ לב מספר 3 שייך ל- עצמי (וואו☻)
סורי אם אני כותבת שטיות אני פשוט ...מתחמתחמתחמתח... חופרת סדרתית!!!!

**נקודת המבט של זאין**
אז נייל וליאם הסתכלו עלינו לא שמתי לב וגם הארי ירד, הפנים שלו נפוחות ואדומות שלי חבולות, ולואי לעס גזר כמו תמיד, "היי, איך היה בדייט?" שאלתי את הבנים, נייל לא הפסיק לבהות בפנים שלי והתעלם מהשאלה שלי "מה קרה לפרצוף שלך?" הוא שאל בשוק, ליאם הסתכל על שלושתינו ושאל "אוקיי מי נישק את היילי קודם?", נייל הסתכל עליו ושאל מבולבל "מה? מי? נישק? ומה היילי קשורה?!?", הסתכלתי עליו וכמוני גם הארי ולואי, "איך ידעת?" שאל אותו לואי "קודם כל לואי, אני מכיר אתכם מספיק טוב! ואני מתאר לעצמי ששלושתכם התאהבתם בהיילי, אז אני מתאר לעצמי שאחרי מה שתיכננתם ושאני אומר תיכננתם אני מתכוון אליך ואל הארי, אז בקיצור אחרי מה שתיכננתם לה היום היילי די כעסה עליכם, ואני מתאר לעצמי שהיא אמרה שהיא ואהבת את לואי ולא את הארי, ואז הארי התעצבן ועשה משהו שעורר את זעמו של לואי והתחלתם לריב מכות כמו שאתם כל הזמן עושים שיש ריב רציני בינכם, ואז זאין ראה אתכם רבים מכות והפריד בינכם, אחרי שהיילי חזרה הביתה פגועה זאין סיפר לכם שהוא נישק היום את היילי בלונה פארק ואתם התעצבנתם עוד יותר והרבצתם לו! אז זאין- האדם הקדמון הזה לא ידע לטפל בפצעים שלו והלך להיילי שתעזור לו, והוא לא יכל להתאפק ונישק אותה. אז… בדיוק באותו הרגע אתה והארי נכנסתם לבית של היילי ותפסתם אותם מתנשקים על הספה או במטבח…. ואז אתם אמרתם לזאין שאתם שונאים אותו והוא הלך פגוע, אתה לואי אמרת להארי ללכת כי רצית לדבר עם היילי והא נפגע גם, אז.. הוא הלך לחדר של זאין ובכה ביחד איתו ואתה הלכת אליהם אחרי משהו כמו חצי שעה כדי לראות אם הם נרגעו.. וזאין פתח עליך פה, ואתה ירדת לפה ועשית מה שאתה תמיד עושה שאתה עצוב… לא בעצם אתה עושה את זה כל הזמן! בקיצור אכלת גזר, ואז זאין ירד כי הוא נהיה רעב , והארי ירד אחריו כי לא רצה להיות לבד ואז אנחנו נכנסנו וניהלנו את כל השיחה הזאת!!" מר ליאם בקול של מרצה באוניברסיטה "איך אתה יודע שאני והיילי התנשקנו בלונה פארק היום?" שאלתי אותו, ליאם רק הסתכל עלי ושלף את הסמרטפון שלו, הוא נכנס לאיזה אתר באינטרנט, באותו האתר הייתה תמונה שלי ושל היילי מתנשקים! "ואיך אתה מכיר את כל הסיפור?" שאלתי אותו בחשדנות, "אני, מכיר, אתם!" אמר ליאם, נייל עדיין היה בשוק "וואט דה פאק?" הוא שאל "זה באמת קרה?" שאל את הארי, הארי הנהן , "ליאם? למה אתה זמר אתה יודע איזה כסף אתה יכול לעשות מקריאת מחשבות?" שאלתי אותו בציניות, ליאם גלגל עיניים וצחק, "טוב אני רעב!!" הודעתי לכולם ונכנסתי למטבח "הארי!!" קראתי לו "מה אתה רוצה?" הוא שאל "התפקיד שלך זה לבשל לא? אז תבשל…" אמרתי לו והלכתי לסלון "ותפנו את הסלון אתם מפרעים לי להתעצל!!" אמרתי לבנים, ניל הסתכל על ליאם וצחק "המשפט הזה מוכר לך מאיפשהו?" שאל אותו "כן זה המשפט שהיילי אמרה היום לאפריל ואשלי…" השיב לו "וואו אתה יודע משהו זאין? אתה והיילי ממש מתאימים!" הוא אמר לי, גלגתי עיניים והדלקתי את הטלוויזיה , לואי הביט בנייל במבט רצחני, ואני מבין למה.. בכל זאת היילי היא חברה שלו!
אז אחרי חצי שעה האוכל היה מוכן "בנים בואו לאכול!" קרא הארי מהמטבח, קמתי מהספא והלכתי להארי הסתכלתי על צלחת צ'יפס שהייתה מונחת על ידו ולקחתי כמה, "אוף זאין חכה לכולם!" אמר לי, הלכתי וישבתי ליד השולחן נייל כבר ישב שם והתבכיין שהוא רעב, לואי נכנס למטבח עם גזר, ליאם הזכיר להארי בפעם השלושים ושש היום למה הוא מפחד מכפות, יש הכול חזר להיות רגיל! חשבתי לעצמי בזמן שהארי שם את הסלט על השולחן.
**נקודת המבט של היילי**
אז אחרי שלואי הלך עליתי לחדר של אמה "היי" אמרתי, היא המשיכה להקליד משהו בלטפופ שלה והתעלמה ממני, "אמה? את כועסת עלי?" שאלתי אותה מבולבלת, היא לא ענתה הסתובבתי ויצאתי, שאמה כועסת צריך לתת לה להירגע ולא להציק לה…
אז אשלי ואפריל חזרו מהדאבל דייט שלהם, "איך היה במסעדה?" שאלתי "איזה מסעדה טאיזה נעליים?" אמרה אפריל "כן הלכנו לקולנוע ראינו את הסרט החדש של דמדומים, טוב לפחות אני ונייל ראינו אותו…" אמרה אשלי "גמאני ראיתי אותו… חלק…. בקושי….. אבל- אני וליאם מושלמים ביחד אני בטוחה בזה!!" אמרה אפריל בשמחה, "יואו אני גמורה מעייפות אני הולכת לישון" אמרה אשלי ועלתה למעלה "גמאני" אמרה אפריל ועלתה אחריה, מנדי נכנסה למטב והתחילה להכין ארוחת צהריים, אני רבצתי מול הטלוויזיה וראיתי סרט,"בנות בואו לאכול!" אמרה מנדי, היא הכינה צ'יפס עם סלט אורז ושניצלים, הלכתי לכיוון צלחת הצ'יפס שהייתה מונחת על השולחן ולקחתי כמה, "נו היילי באמת?" שאלה אותי מנדי בייאוש, גלגתי עניים וישבתי ליד השולחן מחכה לשאר הבנות, הן ירדו ואכלנו ארוחת צהריים ביחד, הייתה אווירה נעימה חוץ מהאווירה ביני לבין אמה, למה היא כועסת עליי? חשבתי לעצמי בזמן שאני לוקחת ביס מהחסה שבסלט. סיימנו לאכול ואמה שטפה את הכלים, הלכתי לסלון בדיוק עמד להתחיל סרט, הבנות עלו לישון ורק אני נשארתי למטה, הייתה דפיקה בדלת זה היה זאין "מה אתה רוצה?" שאלתי בזמן שאני סוגרת את הדלת אחריו, "הבנים עלו לישון ואני נשארתי לבד אז חשבתי לבוא לבקר את הבנות…" הוא אמר, "מצטערת! נתקעת איתי!" אמרתי והלכתי לכיוון הספה "באלך לראות סרט?" שאלתי "כן למה לא?" הוא ענה וישב לידי. ראינו את הסרט, ואיכשהו הגענו למצב שבו שנינו מכוסים בשמיכה אחת מחובקים ממש צמודים זה לזה, אני ידעתי שאני צריכה להתרחק ממנו אני חברה של לואי, אבל לא רציתי היה לי כל כך כיף להיות צמודה אליו כל כך… שיט למה זה קורה לי? למה אני צריכה להיות כזו קשה? זה לא כזה קשה להתרחק ממנו, על מי אני עובדת אין דבר יותר קשה מזה!!! אמרתי לעצמי בזמן שאני מסתכלת על הפנים המושלמות של הבחור המושלם שיושב לידי…
המשך יבוא…


תגובות (8)

תמשיכי =)

17/10/2012 09:20

אאנאנאנאנאמממ…
זאת מילה שהמצאתי, אין, אני גאונה!!
תמשיכי!!

17/10/2012 09:25

תמשיכי מהררררר

17/10/2012 09:25

יויו אני מסכימה איתך את גאונה!!
אנ אשתמש במילה הזו לעיתים קרובו (את מרשה כן?)
ואני שמחה שנהנהתן אני עובדת על פרק 18

17/10/2012 09:36

זה-פשוט-מושלם!

17/10/2012 15:30

תודה ♥♥♥

18/10/2012 01:01

קוראת חדשה..!!
קראתי את כול הפרקים …
אהבתי את הסיפור,את כותבת מדהים..!!
ואני מחכה לפרק 18..!!
נקווה שהוא יגיע בקרוב.(רמז,חחחח)

18/10/2012 02:12

כו הוא כבר עלה :)

18/10/2012 06:17
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך