מאוהבת במאליק
תיהנו ותגיבו :)
זאין!!
חתיך!!
הורס!!!!
מתה עליך!!!
טוב אין לי כוח לחפור!!!!
ביושששששששששששששש :)

אופס….התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 18

מאוהבת במאליק 17/10/2012 1506 צפיות 9 תגובות
תיהנו ותגיבו :)
זאין!!
חתיך!!
הורס!!!!
מתה עליך!!!
טוב אין לי כוח לחפור!!!!
ביושששששששששששששש :)

**נקודת המבט של היילי**
זה לא כזה קשה להתרחק ממנו, על מי אני עובדת אין דבר יותר קשה מזה!!! אמרתי לעצמי בזמן שאני מסתכלת על הפנים המושלמות של הבחור המושלם שיושב לידי, רציתי לקפוץ עליו ולנשק אותו לחבק ולא לעזוב אבל לא יכולתי! "אוף חם לי!!" אמר זאין והוריד את החולצה, שוב נדהמתי!!! הוא חזר לישיבה הצמודה שלנו והפנה את מבטו אליי העיניים שלנו נפגשו, זה היה כזה מדהים, הוא נגע לי בפנים, המגע שלו היה כל כך חם, הוא רכן אלי, אוחחחחחחחחחחח, צרחתי מבפנים וקרמתי מהמקום,הוא הפנה את מבטו הוא נראה פגוע "רוצה פופקרן?" שאלתי, "כן" אמר והלכתי לכיוון המטבח, הכנסתי שקית פופקורן למיקרו וחיכתי שתיים וחצי דקות, שפכתי את תכולת השקית לקערה והלכתי לכיוון הסלון, הסרט נגמר לאחר שעה וכך גם הפופקורן, "אז…" שאלתי, "אז…. מה?" שאל זאין, "אני כנראה מנשקת ממש טוב שאתה מנסה לנשק אותי כל פעם שאנחנו לבד!" אמרתי בממזריות, זאין נראה משועשע ואמר בצחוק "כן את מנשקת טוב….! מה איתי?" שאל "לא משהו!!" אמרתי לו וניסיתי להיראות רצינית, "מה את אומרת?" שאל "את לא ממש התנגדת שאני ינשק אותך בבוקר בלונה פארק, וגם שבאתי לפה!" אמר, "היי.. היי בלונה פארק אתה הפתעת אותי!!" אמרתי לו מגחכת, "על מי אני עובדת אתה פשוט מנשק מעולה, פשוט מדהים!!!!" אמרתי בציניות, "וואו אנחנו מדברים על נשיקות שיש לך חבר!" אמר מובך משהו, "אנחנו מדברים לא עושים!" אמרתי לו,הוא פתח את הפה וסגר אותו, הוא התקרב אליי ונישק אותי, נישקתי אותו בחזרה היה ביננו כזה חשמל! " " עכישו אנחנו עושים! אז… הינה תזכורת.. אז עכשיו תגידי לי אני מנשק טוב או לא?" , "אוקיי דבר ראשון- כן אתה מנשק מעולה! ודבר שני- זה ממש לא היה במקום!" אמרתי, אבל לפני שהספיק להגיב אמרתי לו בקול מיואש "למה? למה אתה עושה לי את זה? אתה גורם לי להתאהב בך! ואני לא רוצה להתאהב! לא בך לא בלואי ולא בהארי!!!! פעם אחרונה שהתאהבתי נפגעתי, מאוד נפגעתי! אז בבקשה תפסיק לעשות את זה, תפסיק להסתכל עלי בעיניים המדהימות שלך ולחייך אלי את החיוך הממיס שלך וללכת בלי חולצה, ופשוט להיות כזה מושלם!!!!" אמרתי, זאין התפקע בצחוק ושאל בקול מלא ביטחון "אז… יש לי חיוך ממיס ועיניים מדיהימות ואת אוהבת שאני בלי חולצה?" "אויש תשתוק!!!" אמרתי לו, הוא חזר להיות רציני ושאל אותי "את רוצה לספר לי למה את לא רוצה להתאהב?" "לא!" אמרתי לו ברצינות, "אוקיי!" אמר בהכנעה וישב על הספה, "נו… טוב!" אמרתי וישבתי לידו, "אז שהייתי בישראל היה לי חבר קראו לו בן, הייתי מאוהבת בו כל כך, הוא היה כל העולם שלי עד… עד.." לא יכולתי להמישך היו לי דמעות בעיניים, זאין הסתכל עלי במבט מבין והמשכתי "עד שהו בגד בי… עם אחותי… היא הייתה מאוהבת בו והוא אמר לה שניפרדנו, אני זוכרת את זה כיאלו זה היה אתמול אני יצאתי לקניון עם חברות ואמרתי לקייטי שאני אחזור בשמונה אבל אשלי הייתה צריכה ללכת אז חזרתי בשש וחצי, נכנסתי הביתה אני זוכרת אותם ביחד, מתנשקים על הספה, הוא הסתכל עליה במבט ערמומי כזה מבט של- של, טוב לא משנה אז אני זוכרת איך צעקתי, לא נפגעתי מזה שהוא בוגד בי, נפגעתי מזה שהוא מנצל ככה את אחותי….", לא הצלחתי להמשיך, הדמעות זרמו על הפנים שלי כמו מפל, זאין חיבק אותי, חיוך עלה על פני "לפני שנייה בכית למה את מחייכת?" שאל אותי זאין בגיחוך "רוצה לשמוע מה עשיתי לו?" שאלתי את זאין, חיוך ממזרי עלה על פני "זה הולך להיות מענין" צחק זאין והשתתק כדי שאני אוכל לדבר, "אז הוא קם לעברי, וניסה להסביר לי שזו אי הבנ גדולה אני זוכרת את קייטי קמה מהספה ושואלת אותו 'אז אתם עדיין ביחד' הוא הסתובב אליה והנהן לעברה, היא נתנה לו סטירה, הוא הסתכל עלי ואני אני נתתי לו בעיטה במקום הרגיש!" זאין התקפל מכאב, "את יודעת שזה פשוט אכזרי נכון?" הוא שאל וצחק,חייכתי לעברו, הוא היה כזה מתוק, הטלפון שלי צלצל, זה היה לואי "הלו" עניתי "היי מתוקה" הוא אמר, "תגידי את יודעת איפה זאין? פשוט המטומטם הזה לא עונה לטלפון!" הוא המשיך בכעס "כן, הוא פה!" אמרתי ללואי "מה הוא עושה אצלך?" שאל מבולבל "סתם ראינו סרט עניתי בתמימות "אוקיי!" אמר לואי בקול חשדן "אני יכול לדבר איתו?" שאל אותי "כן קח אותו!" אמרתי והושטתי לזאין את הטלפון, "היי לואי!" הוא אמר, "מה אני עושה? סתם אני מנסה לגרום לחברה שלך להתפשט!" הוא צחק, "לואי? לואי תירגע אני צחקתי!!! אתה חייב להפסיק לקחת כל דבר ברצינות, היא כבר ערומה!" הוא אמר, "זאין?!?" צעקתי עליו ולקחתי לו את הטלפון "לואי?" אמרתי "מה קורה שם????" שאל לואי, "תירגע אנחנו סתם ראינו סרט!" אמרתי לו "את יכולה להגיד לזאין לעלות הביתה?" שאל, "כן אמא אני יגיד לו!" אמרתי ללואי וניתקתי"זאין לואי רוצה שתעלה הביתה.." אמרתי לו "טוב… אוף איזה עלוקה!!! בייי " אמר לי והלך לכיוון הדלת "חכה לי!!" אמרתי לו "למה?" שאל "נוא ני רוצה לראות את לואי! אז חכה לי שאני אחליף בגדים!" אמרתי לו בעקשנות, הוא הסתכל על השורט והגופיה שלבשתי "למה להחליף את נריאת בסדר גמור!!!", "פשוט תחכה ותשתוק!!!" אמרתי בעצבנות ועליתי למעלה, לבשתי ג'ינס ארוך משופשף עם גופיה אדומה וג'קט שחור, נעלתי את הסניקרס שלי וירדתי למטה, זאין הסתכל עלי וחייך הוא פתח את הדלת וסימן לי לצאת, עלינו במעלית, שהיא נפתחה נכנסנו לבית של הבנים, כולם ישבו בסלון וראו משחק כדורגל, "היי בנים!" אמרתי "הארי אני רוצה לדבר איתך", הוא התקדם לעברי ועלינו למעלה….
המשך יבוא….


תגובות (9)

היי ליאור הסיפור שלך מה זה מקסים חבל"ז תמשיכי מהר ♥

18/10/2012 02:22

איזה מושלם..!
תמשיכי דחוף.!!

18/10/2012 02:24

מוושלם ..!!
ושהיייליי תייהייה עם זאייןן !! אמן אמן אמן <3

18/10/2012 03:17

עם מי שהיילי תיהיה בסוף זה סוד (אז מרים שתקי…)
שמחה שנהנתן :)

18/10/2012 06:19

תמשיכי!!!

18/10/2012 06:31

תמשיייכיייייייייייי ואני עם סטורי!!!!!!!
זאיןןןןן! ♥_♥

18/10/2012 07:56

תמשיכי!!!!!!!! דחוף:)

19/10/2012 08:28

תמשיכי אני סוג של קוראת חדשה אז לא הגבתי מושלם יש לי הצעה בישבילך ובישבילהקוראות של אני כובת סיפור חדש על זאיין ואני מחפשת דמויות מישהי רוצה להיות חברה של לואי נייל ליאם וזאיין?(הארי תפוס לחברה שלי)עם כן תישלחו לי תיאורים בסיפורים לי על הפרק האחרון שיצא או כאן אשמח מאוד אם תציעו לי דמויות
ואהבתי מאוד את הסיפור מחכה להמשךךךךךך

19/10/2012 12:06

תודה בנות :)
אני שמחה שאהבתן :)
אז….
כל מי שקראה, אהבה ולא הגיבה- תתביישי לך!!!!

20/10/2012 09:46
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך