מאוהבת במאליק
הינה הפרק העשירי!!!
תגיבו!

אופס….התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 10

מאוהבת במאליק 11/10/2012 1590 צפיות 9 תגובות
הינה הפרק העשירי!!!
תגיבו!

**נקודת המבט של ליאם**
וואו אני כל כך מתגעגע לאפריל חשבתי לעצמי בזמן ששחזרתי שוב ושוב את הנשיקה שלנו בראשי , אני מאוהב חשבתי וצחקקתי לעצמי צרחה קטעה את מחשבותיי זה היה לואי. קצת נבהלתי ורציתי ללכת אליו אבל הוא הפסיק לצרוח אז התחרטתי אני לא אלך סתם, אוף לואי, לואי! חשבתי וצחקתי…. אולי אני אתקשר לאפריל? חשבתי והסתכלתי על השעון, לא! מוקדם מידי, אמרתי לעצמי ולקחתי את הטלפון שלי מהשידה ושיחקתי במשחק מטופש….
**נקודת המבט של היילי**
"וואו כבר 10 אני צריכה להתארגן" אמרתי לעצמי שיצאתי מהמקלחת הלכתי לחדרי והסתכלתי על שולחן האיפור הוורוד שלי , הוצאתי כמה תכשירי איפור מהמגרה והנחתי אותם על השולחן, הלכתי לכיוון הארון והוצאתי את בגד הים הסגול- כחול- שחור שלי והנחתי אותו על המיטה, הסתכלתי מתוסכלת על הארון, מה אני אלבש? חשבתי בזמן שאני חושבת על העיניים הירוקות שאבדתי בהם והחיוך הסוחף שלו, הייתי מאושרת!!! הסתכלתי על הארון ולכדה את עיני שמלה לבנה קצרה מבד קליל , קניתי אותה ביום הראשון שלנו בלונדון חייכתי לעצמי ודמיינתי את עצמי עם השמלה הזו הולכת יד ביד עם הארי על החוף …., מה חשבתי? לא, אני לא חשבתי על הארי! אמרתי לעצמי בלי קול ,חשבתי עלי ועל לואי! לא הארי! אמרתי לעצמי בלחש, הייתי מתוסכלת "איך אני אוכל ליהנות עם לואי שאני כל הזמן חושבת על הארי והחיוך המדהים שלו" צעקתי על עצמי , השתקתי את עצמי, יופי הבנות לא התעוררו, חשבתי לעצמי . טוב איזה נעליים אני אנעל חשבתי מנסה לשכוח לזמן מה את מה שקרה אתמול בלילה והוצאתי סנדלים שחורים מארון הנעליים העצום שלי.. וואו כבר 11 וחצי אמרתי לעצמי מסתכלת על השעון בזמן שאני מתלבשת , כמה זמן אני רבה עם עצמי? חשבתי והתפקעתי מצחוק . סידרתי את השיער והתאפרתי במהירות , כבר שתיים עשרה. "מוכנה?" קיבלתי אסמס מלואי "כן!" שלחתי לו בחזרה ושנייה לאחר מכן נשמע צלצול בדלת , זה היה לואי , "היי" הוא אמר "היי" אמרתי ויצאתי מפתח הדלת "בואי נצא!" הוא אמר וחייך לעברי חיוך מדהים , נכנסנו למכונית. "תגידי? את בטוחה שאת רוצה לצאת איתי? את פשוט ניראת מבולבלת… אם את לא רוצה תגידי, אני לא יפגע… באמת שלא.." הוא אמר בקול רועד " בטח שאני רוצה לצאת איתך לואי…" אמרתי בקול מבולבל "הארי ניסה לנשק אותי אתמול… ולא נתתי לו.. חשבתי עליך…" אמרתי "ועל זאין…" הוספתי בלחש קיוויתי שהוא לא ישמע אותי, "זאין, מה הוא קשור?" שאל בבלבול, אוף הוא שמע אותי! חשבתי ואמרתי "לא משנה .. אז.. חשבתי עליך! ואמרתי לו שאני מבולבלת כי אני חושבת שאני מחבבת אותך!" "ו… את עדיין מרגישה ככה? את יודעת…. אחרי הפגישה עם הארי?" הוא שאל בציפייה "אני חושבת שכן" עניתי "אה" לחש ועצר את המכונית. "הגענו!" אמר בשמחה וירד מהמכונית, הלכנו קצת והגענו לחוף ים יפהפה, הוא היה ריק לגמרי פרט למחצלת ירוקה צהובה וסל פיקניק גדול מונח עליה, לואי נותן לי יד… איזו הרגשה חמימה, חשבתי לעצמי, ישבנו על המחצלת הוא פתח את סל הפיקניק והוציא ממנו פרח צהוב יפהפה והושיט לי אותו "הוא יפהפה!" אמרתי ללואי אחרי שלקחתי את הפרח "את יותר יפה" הוא אמר, אוף עם הבנים האלה! למה הם חייבים להיות כל כך מושלמים? גם חתיכים, גם רומנטים, גם רגישים וגם יודעים בדיוק מה להגיד כדי לגרום לבחורה להרגיש טוב! לואי הוציא מהסל כמה גזרים "וואו, אתה ממש אוהב גזרים שאתה מביא אותם לדייט שלנו?" שאלתי וצחקתי, הוא צחק יחד איתי … ישבנו ואכלנו, בסוף הארוחה הוא שאל אותי "רוצה להיכנס לים?" "ברור!" אמרתי וקפצתי משמחה לואי חלץ נעליים והוריד את חולצתו באותו הרגע חשבתי 'וואו' הוא היה שרירי, לא היו לו קוביות בבטן אבל היו לו שרירי ידיים מרשימים! חלצתי גם אני נעליים והורדתי את השמלה "וואו" מלמל לואי ובהה בי "לואי?…. לואי?" שאלתי וצחקתי "אני הולכת למים אתה בא?" אמרתי הוא הסיט ממני את מבטו ואמר "כן, כן אני בא.." ונתן לי יד, עוד פעם התחושה הזו היא כל כך נעימה! רצנו ביחד למים והתחלנו לשחק אחד עם השני בהשפרצות , לואי הרים אותי והסתכל לי בעיניים , וואו העיניים הכחולות האלו! לפני ששמתי לב מה קורה לואי ואני התנשקנו בתוך המים שאני בידו והוא מחבק אותי. זה היה כזה רומנטי!!! הרשתי בשמיים הלב שלי עשה 2 סלטות באוויר … המגע של השפתיים שלו היה חמים היה בינינו מן ניצוץ, אבל לא הייתי בטוחה שזה זה, הייתי חייבת לנשק את הארי בשביל לדעת ! חשבתי לעצמי והצבתי לעצמי מטרה! אני ולואי יצאנו מהמים לאחר כמה שעות ארוכות שנראו לנו כמו דקות קצרצרות, לואי עטף אותי במגבת לבנה וגדולה, התנגבתי והתלבשתי, לואי התלבש ונתן לי יד, הלכנו לכיוון המכונית. "תודה לואי ממש נהניתי" אמרתי במהלך הנסיעה "גם אני מאוד נהניתי!" הוא חייך אלי את החיוך החלומי שלו ונמסתי מבפנים, הגענו לבניין שלנו ועלינו ביחד במעלית לפני שיצאתי נתתי ללואי נשיקה בלחי, נכנסתי הביתה – הבנות עדיין ישנו אז נכנסתי להתקלח.
לאחר שהתארגנתי עליתי לבית של הבנים ודפקתי בדלת זאין פתח לי "היי בובה!" אמר וחייך "אוי שתוק!" אמרתי לו והסתכלתי עליו במבט רצחני "וואו תירגעי אני סתם צחקתי!" אמר, "אני יודעת! איפה לואי?" שאלתי "הוא ישן" אמר "יופי…" מלמלתי לעצמי "והארי?" שאלתי בקול עצבני "למעלה בחדר שלו רואה טלוויזיה" הוא אמר והסתכל עלי במבט של-'תירגעי!' "אני עולה אליו!" אמרתי לזאין, לא חיכיתי לתשובה ,נכנסתי ועליתי למעלה נכנסתי לחדר שהיה עליו שלט שכתוב 'החדר של הארי הזמר!' אוי באמת חשבתי "היי הארי" אמרתי הארי הסתכל עליי במבט חשדני כיבה את הטלוויזיה ואמר "היי היילי, מה את עושה פה?" "אוקיי אולי זה ישמע לך פתאומי אבל…" נעצרתי "אבל מה?" שאל מסוקרן "אני רוצה שנתנשק!" אמרתי ואז הוספתי "מה אתה אומר?"
המשך יבוא…


תגובות (9)

תמשיכי !! :)

12/10/2012 04:40

תמשיכי!! ומצטערת שלא הגבתי על פרקים האחרונים.. כשאת מעלה כמה פרקים ביחד אני מגיבה רק על האחרון..

12/10/2012 05:52

לאאאאאאאאאאאאאאא לאלאלאלאלאלאלאאאאאא!
לא עם הארייי! רק לא הארי!!!!!!!!!

12/10/2012 06:00

כן… עם הארי!! ואני ממשיכה לפרק 11 :) תגיבו עליו!!

12/10/2012 08:30

מושלמייייייייייייייייי

תתמשיכייייי!!!!!!!

תיקראי את הסיפור שלי! ותגיבייי חח סיפור ממש יפה אני קוראת אותו עכשיו……!!!!!!!!

13/10/2012 08:49

סיפור מדהים אהבתי מאד מאד תמשיכי דחוף?

13/10/2012 09:03

סיפור מדהים אהבתי מאד מאד תמשיכי דחוף?

13/10/2012 09:03

אני ממשיכה אני מחכה שהפרק הבא יעלה….

13/10/2012 09:45

אני מעלה את גם את פרק 12 תגיבו עליהם :)

13/10/2012 10:17
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך