מאוהבת במאליק
תהנו :)
יצא קצר....

אופס….התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 14

מאוהבת במאליק 14/10/2012 1587 צפיות 9 תגובות
תהנו :)
יצא קצר....

נכסתי לבית שלי חושבת על הנשיקה שזאין נתן לי, למה הוא עשה את זה? חשבתי בזמן שפתחתי שקית צ'יפס, הדלקתי את הטלוייזיה תיכננתי לרבוץ על הספה אבל אז ירדה אפריל עם שמלת ערב ונעלי עקב "או להלה" אמרתי לה "לאן זה?" שאלתי "לדייט עם ליאם" אמרה וצרחה "תיהני!!!!" אמרתי לה, גם אשלי ירדה עם שמלת ערב ונעלי עקב "תודה" היא אמרה "תודה על מה?" שאלתי מבולבלת "לאן את הולכת???" שאלתי עדיין מבולבלת "יש לי דייט עם נייל!!" אמרה וחייכה לעצמה "תהני!" אמרתי "יש לנו דאבל דייט!" אמרה אפריל מדגישה כל מילה כאילו אני טיפשה, "אז… תהנו! ותלכו מפה כבר אתם מפריעות לי להתעצל!!" "אוקי" אמרה אשלי והלכה לכיוון הדלת , בדיוק שהתכוונה לפתוח אותה נשמע צלול הפעמון שלנו, אשלי פתחה ולפנינו עמדו נייל וליאם בחליפות "מוכנות?" שאלו ביחד "כן אנחנו מוכנות!" אמרו אשלי ואפריל ביחד, זה קצת הטריד אותי… אבל זה היה חמוד "לואי קורא לך…" אמר ליאם והסתכל עלי "בסדר זרקתי לעברו ולקחתי חופן של צ'יפס מהשקית. "זה ממש דחוף!!" אמר ליאם והסתכל עלי במבט רציני "אוקי אוקי,…" נכנעתי ,ועליתי לחדר להחליף בגדים. לבשתי חצאית מיני קצרה בצבע שחור עם חולצה קצרה בצבע טורקיז וסנדלים שחורים. ירדתי למטה ונכנסתי למעלית. הגעתי לקומה הרביעית ודפקתי בדלת של הבנים לואי פתח לי לבוש בחליפה ולידו עמד הארי עם חליפה. "היי?" אמרתי, "מה קורה פה?" שאלתי "תקשיבי הארי סיפר לי שאת מבולבלת אז החלטנו לעשות משהו קצת חריג אבל חיוני!" אמר לואי שחיוך גדול מרוח על הפנים שלו "כן…. אז… אני חשבתי שתנשקי כל אחד מאיתנו ותגידי לנו עם הרגשת יותר ניצוצות!" המשיך אותו הארי, הם ניראו כמו שני דמיות מסרט מצויר מדברים שטיות ולובשים חליפות שלא צריך "אני כל כך לא הולכת לעשות את זה!!!" אמרתי והסתובבתי בחזרה למעלית "חכי!" אמר לואי, הסתובבתי, הוא נראה מיואש "תקשיב לואי, אני אוהבת אותך!" אמרתי לו והתקרבתי אליו, "מה?…. אני… אני…? באמת?!?" אמר הוא נשמע שמח הסתכלתי על פתח הדלת הארי עמד שם והסתכל עלי במבט של 'אני שונא אותך!!!' לואי הסתכל עלי העיניים הכחולות שלו גרמו לי להרגיש ביטחון, אהבתי את זה, נישקתי אותו שמעתי דלת נטרקת, זה היה הארי הוא נעל את הדלת אני ולואי היינו תקועים בחוץ… לואי התנתק ממני וקרא "הארי?" "הארי?" קראתי גם אני "הארי אתה כועס?" שאל לואי, הארי פתח את הדלת הסתכל עלי דחף את לואי ונישק אותי, וואו איזה כימיה הייתה בינינו זה היה מדהים "אני אוהב אותך" אמר שהתנתק ממני, לואי שכב על הרצפה ולא הצליח לקום מהשוק הוא היה בהלם הוא הסתכל על הארי במבט רצחני, לפתע הוא קם והלך לעבר הארי "לואי?!" צעקתי אליו הוא לא התייחס אלי ןנתן ל הארי אגרוף האף שלו דימם "לואי!!!" צרחתי עליו הארי נתן לו אגרוף בעין "הארי!!" צעקתי , הסתכלתי עליהם בשוק לא ידעתי מה לעשות, לפתע המעלית נפתחה זאין יצא ממנה הוא הסתכל על הבנים באותו הרגע לואי שכב מעל הארי והכה אותו "מה קורה כאן????" זאין שאל אותי "אה…אה?" אמרתי "בנים תפסיקו!!" אמר בקול של מפקד צבא לואי קם מהארי והסתכל עליו בצורה נגעלת אותו מבט שנאה נמצא על הפרצוף של הארי. אני הסתובבתי והלכתי למעלית לפני שהיא נסגרה אמרתי לבנים "פשוט.. פשוט עזבו אותי אוקיי?" הם הסתכלו עלי במבט חסר אונים והמעלית נסגרה, נכנסתי לבית הלכתי לחדר שלי ובכיתי, "מה עשית??" צרחתי על עצמי והעפתי את הכרית לקיר, "גרמתי לשני החברים הכי טובים לריב!!!" צרחתי עוד הפעם ובכיתי לאחר חצי שעה של בכי דלת החדר שלי נפתחה זה היה זאין הפרצוף שלו היה מלא דם "ביקשתי ממכם לעזוב אותי לא?" אמרתי באף סתום ועיניים דומעות "תקשיבי היילי אני… אני לא יודע מה לומר לך!" אמר זאין וישב לידי "אני באתי בשביל תעזרי לנקות את הפרצוף שלי מהדם!" אמר "איך זה קרה?" שאלתי "שאני והבנים ניסנו לברר מה קרה ביום הזוי הזה סיפרתי לבנים שנישקתי אותך ברכבת ההרים… בואי נגיד שזו לא הייתה החלטה חכמה…" אמר "אוקי!" אמרתי "בוא!" פקדתי עליו הוא בא אחרי למטבח, הוצאתי מטלית רטובה וניקיתי לו את הפנים, "את יכולה לעשות לי טובה?" שאל "מה?" אמרתי "הארי נתן לי אגרוף בצלעות הן לא נשברו או משהו אבל יש לי שם סימן, זו הפעם הראשונה שזה קורה לי אז אין לי מושג מה לעשות עם זה!" אמר "כן ולי זה קרה!!!: אמרתי בציניות "אבל.. תוריד את החולצה כדאי שאני יוכל לראות מה קרה לך!" פקדתי עליו, הוא הוריד את החולצה, וואו!!!!! חשבתי לעצמי באותו הרגע הוא הורס!!! אני מתעלפת!!!! היילי קדימה את רק צריכה להסתכל על הצלעות שלו לא יותר מזה!! הסתכלתי לכיוון הצלעות שלו "אין לך שם כלום!!" אמרתי והסתכלתי לו בעיניים החומות האלה שלו ,הוא מושלם!! פתאום הוא נישק אותי זה היה מדהים, הוא הוליך אותי לכיוון הספה תוך כדי שנישק אותי ככה שהגענו איכשהו למצב שאני שוכבת מעליו ומנשקת אותו, לפתע הדלת נכנסה אלו היו הארי ולואי…..


תגובות (9)

תמשיכי!!!!!!!!! =)

14/10/2012 11:59

תמשיכי!!!!!!!!! =)

14/10/2012 11:59

תמשייכייי !!!

14/10/2012 12:15

תמשיייכי זה מושלם!

14/10/2012 13:46

יווווווואוווווו איזו מסכנה היאאא!
תמשיכי מהר!

14/10/2012 14:05

תמשיכי!!!

14/10/2012 22:27

אני ממשיכה :)

15/10/2012 06:19

אוי, גאד.

15/10/2012 06:54

אני עכישו כותבתב את ההמשך די הזוי!!!
בטח מעניין אתכן עם מי היילי תיהיה בסוף (לא ? זה כזה ברור?) אבל בכל זאת יש די הרבה אקשן……

15/10/2012 07:16
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך