תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

אופק בוגד בנועה !

תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

יצאנו למועדון …. היה בדרך דווקא די כיף , היה צחוקים .. זרימה
אחרי חצי שעה הגענו למועדון . כולם הסתכלו עליי ועל ליאל . זה לא ממש הזיז לנו .. ידענו שיש לנו חברים .
בהתחלה ישבנו על הבר … דיברנו קצת ואז כבר קמנו לרקוד .. אופק לא רצה לקום אז הוא המשיך לשבת . רקדנו נהנהו … היה כיף . אחרי רבע שעה אני הסתכלתי על אופק . הוא דיבר עם איזה בת והוא היה שיכור לגמרי !
"ליאל , מי זאת?" שאלתי את ליאל .. אולי זאת מישהי שהיא מכירה
"לא יודעת" היא ענתה לי
הסתכלתי עליהם כמה דקות ולא זזתי . ליאל ודור ניסו לגרום לי לא להסתכל עליהם , אבל העפתי אותם ממני . רציתי להסתכל על אופק מה הוא עושה .. בכל זאת .. הוא חבר שלי .. אני דואגת שהוא לא יעשה שטויות .
אחרי עשרים דקות בערך שהסתכלתי עליהם כבר נישברתי מלעמוד מבלי לעשות כלום . חזרתי בחזרה לליאל ולדור . הם התנשקו ונראה לי שהפרעתי להם , אז הלכתי לשבת בצד .
פתאום ניגש אליי בחור , חתיך דווקא .. אבל אל כמו אופק . הוא ניסה להתחיל איתי . אמרתי לו שישלי חבר , אבל זה לא עניין אותו , הוא המשיך לדבר איתי . אני התרחקתי ממנו והוא התקרב . אחרי זה כבר ברחתי ממנו לפינה אחרת . והתיישבתי דווקא מול אופק וזאת שניסתה להתחיל איתו . הסתכלתי עליהם .
רק אחרי כמה דקות שישבתי שם ליאל באה אליי .
"לאן נעלמת??" היא שאלה אותי
"היית בדיוק עסוקה עם דור אז לא רציתי להפריע" עניתי לה
"וזה שאת יושבת ובוהה באופק יותר טוב??" היא אמרה לי , וניסתה להקים אותי
לא קמתי , רציתי לראות מה אופק עושה . סובבתי את הראש לשנייה ואיך שהחזרתי את העיניים שלי לאופק אני ראיתי את אופק מתנשק עם הילדה ההיא . כן כן , זאת שדיברה איתו .
הייתי בהלם ! אופק ?? אופק החבר שלי מתנשק עם מישהי שהוא הכיר לפני חצי שעה ?? רציתי להתאבד ! לקבור את עצמי באדמה ! רציתי לבכות ! לא יכולתי להאמין שזה מה שהוא עושה שמשאירים אותו לבד !
ברחתי משם ! לא רציתי להישאר שם עוד דקה אחת ! לקחתי את הרגליים שלי ועפתי משם
מנקודת מבט של ליאל:
חיפשתי את נועה ולא מצאתי אותה . לאן היא נעלמה לי ??? רציתי ללכת לאופק לשאול אותו אם הוא יודע איפה נועה . אבל אז ראיתי אותו מתנשק עם מישהי שנראה לי בכלל שהוא לא יודע מה השם שלה .
הסתכלתי עליה בעצבים ! כולי נהייתי אדומה ! אחרי שתי דקות שהסתכלתי לעיהם דור ניגש אליי .
"מה קרה מאמי??" הוא שאל אותי
"זה מה שקרה" עניתי לו והצבעתי על אופק והשנייה
ישר הלכתי אליהם , מבלי לחשוב פעמיים . זרקתי את המכוערת הזאת שהתנשקה עם אופק ותפסתי את אופק . הוא היה שיכור לגמרי !
"אתה יודע מה עשית עכשיו??" שאלתי אותו בעצבים !!
"מה?? איפה נועה??" הוא לא הבין איפה הוא נמצא בכלל !
"נראה לי שהיא בבית שלה עכשיו בוכה . ובאשמתך חמוד!!" עניתי לו
"מהההההה???" הוא היה בשוק !!

להמשיך ??


תגובות (5)

תמשייכייי ! זה ממש יפה !!

11/12/2013 09:21

כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

11/12/2013 09:22

ניסוח קרצת צולע, ולא עושים יותר מסימן קריאה אחד בסיפורים…..
כל מיני טעויות קטנות כאלו שאם יתוקנו הסיפור יהיה מושלם.

11/12/2013 10:22

*קצת

11/12/2013 10:27

חחחח יואו מושלם!
את יודעת מה מצחיק?!…
שיש לי חברה שקוראים לה נועה ועוד ילד בכיתה (שהתפצלה..) שקוראים לו אופק! והם היו ביחד אבל הוא בגד בה… כאילו, סוג של :)
חחחח זה פשוט מצחיק… : )
תמשיכי זה מהמם!!

11/12/2013 10:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך