מספרת333
פרקים קצרים... שיר לפרק: https://www.youtube.com/watch?v=8v_4O44sfjM מקווה שאהבתם!

"אושר גדול!" – פרק 1

מספרת333 09/09/2014 783 צפיות 4 תגובות
פרקים קצרים... שיר לפרק: https://www.youtube.com/watch?v=8v_4O44sfjM מקווה שאהבתם!

נתחיל בהסבר קצר על הדיכאון שלי- שנובע משיברון הלב הכי כואב שיכול להיות.
דמיינו לעצכן ילד עם חיוך מדהים, אבל נראה כאילו הוא נתקע באבולוציה, למרות שעכשיו, שהסתפר, הוא כבר לא דומה לשימפנזה. הילד הזה הוא בעל אופי לא משהו, ומעשה שנעשה כך היה:
התאהבתי בו, בילד החדש. קיוויתי שהוא שונה משאר הבנים בכיתה- המגעילים האלה, לא סובלת אותם. החיוך שלו היה פשוט… מושך, לעין. עבר זמן ואהבתי נשמרה בסוד. פתקי אהבה אנונימיים (נחשפתי. לקח: לא לספר למאיה כלום, אבל אמרתי שזו הייתה אמורה להיות מתיחה לאחד באפריל), ואז הגיע השיחה בה הודיתי באהבה, ואז, בחופש הגדול בין ו' ל- ז' (עכשיו אני בח'), בת הדודה שלי החליטה לשדך ביננו. עדיין אהבתי אותו למרות שאמר לי שאין לי סיכוי איתו. הוא התאהב בה, ולמרות שידע שאני שם, לידה, הציע לה חברות, למרות שמעולם לא ראה אותה במציאות והשיחות שלו איתה הסתכמו שכמה דקות. הוא רק ראה תמונות שלה, וכשאמרה לו לא והציעה לו להציע לי חברות, הוא אמר לא משנה. אז כן, השתנתי בגללו. ילד מגעיל, שפל… שונאת אותו!
מאז אני בדכאון, מנסה להראותלו מה הוא הפסיד למרות שאני כבר לא אוהבת אותו, אלא את דניאל, אבל עדיין…
אני מניחה שזה רקע מספיק לגבי הדכאון- ולגבי דניאל, אספר על ההתאהבות בו בפעם הבאה.


תגובות (4)

ואו הייתי סקרנית אם זו דמות מומצאת או שזו את ומסתבר שזה משהו גם וגם. אני אוהבת שעושים את זה! ככה הכי קל לסופר להתחבר לדמות הראשית!! בהצלחה!! ואגב טעם נהדר במוזיקה:)

09/09/2014 20:28

תודה
חולה על השיר הזה

09/09/2014 21:03

ממש אהבתי! תמשיכי! כתיבה טובה, רעיון מדהים! מצפה לעוד!
דרך אגב דניאל זה השם האהוב עליי!
וקראתי את הקצת עליי שלך….
גם אני אוהבת בית אנוביס במיוחד את אדי (שכחתי איך קוראים לו במציאות לא נורא…) הוא כזה חתיך! ~פרצוף לבבות בעיניים~

09/09/2014 21:08

חח שולס :-) גמאני חושבת שהוא חתיך גררררר נוותר לך לי יש את דניאל האמיתי XD

10/09/2014 16:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך