כותבתבליכותרת
התגובות שלכן כל כך מרגשות ומשמחות,אני נהנת לכתוב פרקים בשבילכן מכל הלב.❤️

אותה אהבה ישנה-פרק(3)

כותבתבליכותרת 16/12/2015 933 צפיות 5 תגובות
התגובות שלכן כל כך מרגשות ומשמחות,אני נהנת לכתוב פרקים בשבילכן מכל הלב.❤️

״מצאתי לך את הבחור המושלם בשבילך״אמרה מור בחיוך מתלהב.
ומיד חתיכת הפרגית שעמדתי לבלוע,החלה להחניק אותי.
התחלתי להשתעל ולהשתעל,והיא מחקה את חיוכה,קמה אל המטבח ומוזגת לי כוס מים.
״מה יש לך?מה נבהלת?״היא צחקקה,יש לנו מין קטע לצחוק אחת על השניה ברגעים המביכים או הכואבים שלנו.
לגמתי מכוס המים בשתיקה,כן מור,זה מה שחסר לי,שאת תסדרי לי מישהו שבועיים אחרי שהתנשקתי עם אח שלך.
״מה נהיית לי שדכנית?״שאלתי לאחר שנרגעתי,מחליטה להפסיק עם הפרגית לבינתיים.
״נו נויה חלאס,הגיע הזמן שנמצא בחורים טובים.
לא נמאס לך שלכל החברות שלנו יש חבר ורק לנו אין?״היא שאלה.
״אני לא נואשת לחבר״הו אני כל כך נואשת לאח שלך,כבר שנתיים.
״כשזה יקרה זה יקרה״אמרתי בטון הכי משכנע שיכלתי להוציא.
״עשי לי טובה״היא התעצבנה מעט ״בואי תיהי מהבנות שחיות בסרט שהחבר שלהן יבוא על סוס וכרכרה ו…״
״מור״קטעתי את דבריה ״את רוצה חבר?בבקשה…אני האחרונה שימנע ממך,אבל אני לא רוצה להכיר מישהו בשידוך מאולץ.״
היא הביטה בי בכיווץ עיניים,
״זה לא שידוך מאולץ״היא נעלבה מעט,וידעתי את זה מהגומה הקטנה שקיפצה ליד עיניה,בכל פעם שהיא מרגישה צורך להתגונן היא מופיעה.
״את לא סומכת עלי שאני אסדר לך את הבחור הכי מדהים?״היא שאלה לבסוף.
״ברור שכן״הנחתי את כף ידי על שלה״אבל אני לא מעוניינת שזה יהיה ככה… וחוץ מזה אני לא בטוחה שאני רוצה כרגע חבר״ משכתי בכתפיי.
״הפסד שלך״היא הרימה את הצלחת שלה מותירה אותי לבד בפינת האוכל.
נאנחתי,מרגישה כל כך שקרנית וחברה לא אמיתית.
אני מסתירה ממנה במשך שנתיים את הסוד הגדול שלי,והיא בטוחה שאני ואח שלה סתם חברים ממש טובים.
״אני יוצאת מחר לפאב,הכרתי שם ברמנים ממש נחמדים כשהייתי עם בת דודה שלי…וחשבתי להזמין אותך איתי.אבל כנראה שהחלטת שלא בראש שלך להכיר אנשים״היא אמרה ושטפה את הצלחות שלנו.
״אני יכולה להנות איתם בלי לפלרטט ולהיות במטרה לזוגיות,תפסיקי עם זה כלבה קטנה!״צעקתי מצחקקת.
״אז אל תבכי בעוד חודשיים ביום האהבה,שאני אתכרבל עם חבר שלי מתחת לפוך ואת תיהי לבד.״היא הדגישה את המילה לבד.
צחקקתי,
״בסדר זונה״סיננתי מגלגלת עיני ותוקעת לה גרפס לתוך האוזן,מקבלת ממנה שרשרת קללות מכובדת.
מצאתי את עצמי בחמישי שלי לבושה בשמלת מיני מנוצנצת ובייביליס מוברש,בפאב חשוך באווירה פלרטטנית,והדבר היחיד שבכלל רציתי באותו החמישי זה את דור במדים דופק בדלת החדר שלי ואומר לי שהוא יצא לאפטר מוקדם והחליט להפתיע אותי,מחבק אותי בזרעותיו החמות ואומר לי שהוא מוכן למחויבות.
אבל שוב,מצאתי את עצמי עומדת בפאב חשוך ורומנטי,ומור כבר הספיקה לעקוף אותי לצעוד אל הבר.
השתרכתי אחריה,נכנסת תוך כדי אל חלון הוואטסאפ עם דור,ותוך כדי מסתירה עם היד שמור לא תבחין בזה.
הצג הראה לי שהוא התחבר לאחרונה לפני שבועיים,בדיוק ביום שראיתי אותו.
יש לו מן קטע להתנתק מהמדיה החברתית בכל משך הזמן בצבא,גם כשהוא לא במבצעים בשטח וסתם בבסיס.
מורעל צבא מה שנקרא.
הרגשתי כל כך מאוכזבת,רציתי ממנו הודעה,כמו שגם בחמישי שעבר רציתי הודעה.
״איך קוראים לסנובית שלידך?״שמעתי בחור אומר למור,גורם לפה להכין מתקפה.
״יש לך בע…״הרמתי את עיניי אליו,והוא גרם לי לסגור את פי.
הוא היה כל כך מושך,מעולם לא פגשתי בחור כל כך מושך בשניה אחת של מבט.
הוא היה שחום כיאה לבחורים הישראלים,זיפים ארוכים עיטרו את פניו,וגבות חומות ועבות משכו את עיניי.
על זרועו היה קעקוע לרוחבו,גלשן צבוע בשחור לבן.
״מצטער,לא באמת התכוונתי לקרוא לך סנובית.פשוט נראה שזו היתה הדרך היחידה לגרום לך להרים את הראש מהפלאפון״הוא אמר וחיוך עלה על שפתיו.
״היא כזו נויה״טפחה על כתפי מור ״אין שום דבר מעניין מספיק שיגרום לה להביט בו״.
היא צבטה אותי ברגלי מתחת לבר.
״זה הבחור המדהים שרציתי לסדר לך״לחשה כשהוא התרחק למזוג לזוג אחר בבר שתייה.
״הוא באמת הורס״אמרתי ״אבל לא מתאים לי״.
שיקרתי שוב פעם,הוא היה מתאים לכל אחת,הוא היה כל כך מושך ומחוספס,ששום בחורה חריפה לא היתה מוכנה לפספס.
אבל עיניי המנטה של דור הופיעו למולי,מזכירות לי ששום דבר לא שווה להם.
״בחייך נויה,אין בחורה שהוא לא מתאים לה.והוא ראה אותך פעם שעברה בתמונה בשומר מסך בפלאפון שלי ושאל מי את״היא אמרה וחייכה חיוך מתלהב.
״אולי פעם אחרת״אמרתי.
חזרנו לבית של מור שעה כי היה לנו די משעמם בפאב היותר מדי קיטשי. אחרי שהבחור המושך הוסיף אותי בפייסבוק,והבטיח לי שאנחנו עוד נפגש.
״אני נשבעת לך שחבל על השמלה שבזבזתי על היציאה הזו״אמרתי כשהגענו לשער הבית שלה.
״נו באמת נויה,לא היה כזה גרוע…״היא אמרה ופתחה את הדלת,נעצרת מהליכתה ומכוונתה להוריד את העקבים.
״מה יש לך?״שאלתי דוחפת אותה בכפות ידי,ואז נעצרת שאני מבחינה מה גרם גם לה לעצור.
הוא עמד במדים,שהקיטבג הענק שלו לידו,והנשק כרגיל על גופו.
הוא חייך אלינו חיוך פרוש ויפה,
״אתן לא באות לחבק?״הוא שאל ופלט צחקוק קטן וחמוד.
מור זינקה אליו בחיבוק,כשהוא כרגיל מרים אותה ומסובב אותה.
ואני צועדת באיטיות אחריה,מתפדחת כל כך מהשמלה הקצרה שלבשתי.
מור התנתקה ממנו,מסננת שהיא חייבת לעלות לחדר ולהוריד את השמלה הצמודה והחונקת.
״בואי אליי כבר״הוא אמר במבט רציני מושך אותי בכף ידי אליו,ועוטף אותי כמו תמיד אל חזהו הרחב.
״מה אתה עושה פה?״שאלתי בחיוך קטן,מנסה להסתיר את ההתרגשות.
״יצאתי לאפטר קטן,לא כל כך רציתי…המפקד הכריח אותי ו…״הוא לכד אותי במבטו הכחול ירוק ״וחשבתי עלייך״.
הנחתי את ראשי על חזהו שוב,מחזקת את חיבוקי.
״אני מת לנשק אותך״הוא לחש,מביט כל רגע אל המדרגות לראות אם מור מתקרבת.
״כל כך רציתי את זה״אמרתי ״חשבתי שאני אשב גם היום באכזבה ורק אתגעגע״.
הוא אחז בלחיי,מרים את סנטרי,ועיניו כבר מוכנות לטרוף.
״היא פה דור״לחשתי אליו.
״אני חייב אחת קטנה״הוא אמר.
הוא קירב את פני אל שלו,ושפתיו התרסקו על שלי,ושיניו נושכות השפה התחתונה שלי בחוזקה,ולשונו כבר מסתערת על שלי.
ידיו ירדו אל מותני וידי עלו על צווארו,זו היתה נשיקה סוערת וחושנית,שתינו היינו רעבים אחד לשני.לא שמנו לב לכלום,מסתחררים אחד מהשני בשיכרון חושים.
ידי עלתה לשיערו מלטפת אותו ומושכת את שיערותיו הקצרות.
וידו גלשה אל ישבני ואז עלתה במהירות כאילו הבין שקצת נסחפנו,הוא התנתק משפתי.
״מצטער״הוא חייך וגירד בראשו.
״על מה?״התפרצה לפתע מור גורמת לליבי ליפול.


תגובות (5)

כל כך מושלמים ביחד!! שיגלו כבר למור! ככל שהם ממשיכים את זה יותר זמן היא תכעס יותר זמן! בבקשה שיגלו לה! תמשיכי מהר!

16/12/2015 23:39

וואו מושלם את חייבת להמשיך מהררר אני מתה מהמתחחח

16/12/2015 23:42

ווואאיי שיהיו כבר ביחד!!!!♡♡ פרק מושלם! תמשיכי..♡♡♡!!!

16/12/2015 23:51

דייי אני במתח, איזה תותחית תמשיכי!!

17/12/2015 02:21

אני במתחחח שיגלו למור כבר!!פרק יפה תמשיכי:)

17/12/2015 07:57
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך