אותו אחד- החבורה… או מה שנשאר ממנה…

מלאכית 24/12/2016 592 צפיות תגובה אחת

האמת לא כל כך מפריע לי שאנחנו לא הכי בקשר, הרי ידענו שלא נשמור על אותו קשר אחרי היסודי. תמיד הייתי פחות מועדפת בחבורה אני בטוחה.
החבורה הייתה מחולקת ואף פעם לא הרגשתי שייכת במאה אחוז.
לרוב כשהיו עבודות נתקעתי לבד וכשהיינו עושות מסיבות הפתעה ליום הולדת לכולן עשו רק לי לא.
אני מנסה להעמיד פנים שהכל בסדר ולפעמים העיניינם בחבורה באמת בסדר.
לפחות אנחנו מנסות להפוך למי שאנחנו באמת ועדיין יש דברים שאני עושות ביחד.
כן אנחנו עדיין נפגשות כל בוקר והולכות ביחד למבנה החטיבה הגדול, וכן מתי ששכחנו להביא חוברת מסויימת אנחנו עדיין מבקשות אחת מהשנייה בתקווה שיש להן את אותו שיעור באותו יום, ולפעמים אנחנו נפגשות בהפסקות.
אבל זה לא כמו פעם, לא אותה חבורה, אפילו שחלק השתנו לטובה.
ליה שלרוב לא הבנתי אותה והיה לנו קשר רופף השתנתה טיפה. היא הפכה ליותר הגיונית, כזאת שלא מנסה כל דקה לעורר ריב. אומנם הקשר שלנו לא התחזק אך הוא פחות רופף כמו פעם.
מאי לא השתנתה הרבה היא נשארה אחת עליזה בעלת ציפיות גבוהות מעצמה.
הקשר שלי התחזק טיפה יותר. מאיה מקסימה אך לפעמים גם לה יש את החסרונות שלה.
שירה השתנתה היא הפכה לאחת עם הרבה חברות מזויפות אך יש לה גם הרבה חברות אמיתיות. אני אפילו לא יכולה להסביר את זה.
היא כאילו עדיין הילדה החמודה שהכרתי אך כשאני מדברת איתה היא מודה שהיא לא אוהבת את כל הבנות שמסתובבות איתה, אני לא מבינה למה היא פשוט לא מפסיקה להסתובב איתן.
לי טוב זאת ליאור היא חמודה והכל אך היא טיפה קוקו, אבל חמודה. לליאור יש הרבה חברות והיא מקובלת. אך היא עדיין ליאור ואני אוהבת אותה. ליאור יכולה לפעמים ממש לעצבן אבל אף אחד לא מושלם.
נופר השתנתה כאילו תמיד ידעתי שהכל סובב סביבה הרי איך אפשר לעמוד מולה. היא יפה חכמה מקובלת הכלללל. עלמה הפכה לקרה.
ביסודי יצא לנו לדבר הרבה, היום היא כבר לא שמה עליי, גם כשאני לידה אפילו היי היא לא מסוגלת להגיד לי.
אני מרגישה שאני מפדחת אותה, בבוקר היא נותנת לי חיבוק ואומרת לי בוקר טוב, ובהפסקה, כלום… זה מתסכל אותי כי היינו חברות טובות.
ומה איתי? החברה השישית בחבורה?
טוב אני יכולה לומר שגם אני השתנתי.
הרי המעבר לחטיבה משנה כל אחד. כן אני שקטה בשיעור כמו כל השנים, וכן רוב הכיתה חושבת שאני בכלל אילמת.
אני יכולה להגיד שאני, בשונה מרוב החבורה הפכתי לפחות מקובלת.
אבל טוב לי ככה, בלי כל תצומת הלב עליי.
יש לי חברה טובה אחת, אולי זה קצת אבל בשבילי זה כמו מיליון חברות.
כמובן שיש לי עוד ידידות כמו שיר,יובל,ליזה,רוני,טל ואנה. איתן אני פחות מסתובבת אבל הן ממש חמודות ויש את החבורה… או מה שנשאר ממנה…


תגובות (1)

זה מזכיר לי את החבורה שלי. יפה.

24/12/2016 18:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך