מלאכית
אני יודעת שזה פרק קצר מאוד אבל אני מבטיחה שאני יעלה עוד פרק היום או שמחר אני יעלה שני פרקים.

אותו אחד- החברה הכי טובה

מלאכית 25/12/2016 569 צפיות אין תגובות
אני יודעת שזה פרק קצר מאוד אבל אני מבטיחה שאני יעלה עוד פרק היום או שמחר אני יעלה שני פרקים.

אז די זמן מאז שנכנסתי לחטיבה והתחלתי להשתלב.
הבנתי את כל הקטע בחטיבה.
ואותה ילדה גבוהת קומה על השיער השטני הארוך והמשקפיים, זאת ליאל.
ליאל ואני התחלנו להתחבר מהר.
ליאל היא ילדה מדהימה וחברותית שעברה הרבה בחיים שלה.
ליאל אמיצה ומאוד מאוד חברותית, אולי היא מאוד מופנמת אבל אם אתה באותה החטיבה שלה אין סיכוי שלא שמעת אותה או ראית אותה.
אך בכל זאת היא לא מהילדות שבנות נדבקות אליהן או מהילדות שכל הזמן מוקפות חברות,כלומר,כן יש לה חברות אבל בהפסקות היא מסתובבת איתי ואת הסודות לה היא מספרת לי.
מה שהכי טוב בליאל שהיא יודעת מתי אני צוחקת איתה ומתי אני רצינית.
אני זוכרת בדיוק איך הכל התחיל ביני לבין ליאל.
בהתחלה, התחלנו לדבר ולאחר מכן החלטנו להיפגש שתינו עם עוד הילדה הממושקפת הנמוכה שהתגלתה כמעצבנת מאוד ועליה תשמעו עוד הרבה.
אחרי שהיא הייתה צריכה ללכת ונשארנו רק אני וליאל, ומאז הכל הסטוריה.
היא יודעת להקשיב ולצחוק ובעיקר להיות נאמנה.
זאת הפעם הראשונה בחיי שהרגשתי שאני סומכת על מישהו. זאת הפעם הראשונה שלא שפטו אותי.
כשהייתי בחבורה וניסיתי לצחוק עם חברות שלי לרוב הן היו רציניות והטיפו לי מוסר.
היא ליאל החברה הכי טובה שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך