מלאכית
אז האקשן מתחיל אני יעלה עוד פרק עד אחת עשרה וזה יהיה פרק המשך לפרק הזה

אותו אחד- המתולתל עם הפן

מלאכית 26/12/2016 552 צפיות אין תגובות
אז האקשן מתחיל אני יעלה עוד פרק עד אחת עשרה וזה יהיה פרק המשך לפרק הזה

אז כמו כל יום רגיל אני וליאל יצאנו להפסקה ודיברנו.
ראינו את אותו אחד שכל הפסקה מביא גיטרה ומנגן עם חברים שלו.
האמת צחקנו עליו אבל לא בקטע רע, ועכשיו שאני חושבת על זה הוא נראה ממש חמוד.
אני וליאל "עוקבות" אחריו כבר כמה זמן וגילינו שהוא מחליק את השיער המתולתל שלו באופן שבועי (השיער שלו מגיע לו קצת אחרי הכתפיים).
האמת אני וליאל הפכנו לחברות הכי טובות.
אנחנו עושות הכל ביחד.
סוף ההפסקה הגיע ובדיוק כשבאנו לעלות לכיתה ראינו את המתולתל והחברים שלו.
"בואי התערבות" אמרתי.
"יאללה" היא אמרה.
"אני מתערבת אתך שאין לך אומץ להגיד למתולתל שאת אוהבת את המוזיקה שלו" אמרתי.
"התערבנו" אמרה ליאל ולחצנו ידיים.
"היי אני מאוד אוהבת את המוזיקה שלך" אמרה ליאל.
"תודה" אמר המתולתל ולאחר מכן שאל: "איך קוראים לך?"
"ליאל ולך?" ענתה.
"הראל" ענה לה וחברו שראשו מעוטר בתלתלי בייביליס (מי שלא הבינה חבר של הראל לא עשה בייביליס פשוט יש לו תלתלים שדומים לבייביליס.) עיקם את פרצופו והיה טיפה מופתע.
"לא קוראים לך מיה?" שאל אותו אחד וליאל ענתה בשלילה.
"לאקסית שלי קוראים ליאל" אמר אותו ילד שהתגלה בשם יונתן.
ליאל והראל התחילו לדבר בעוד כל הילדים משכבת ז׳ ממהרים לכיתות ונדחקים ביננו.
לאחר רגע נזכרתי שעדיין יש לנו שיעור ושכבר היה צלצול ושהעבירו את הכיתה שלנו למטה ואנחנו עכשיו בקומה השלישית!!!
נלחצתי שנאחר לשיעור והתחלתי למשוך את ליאל למטה, אך היא נשארה דרוכה במקום והמשיכה לדבר עם הראל.
אחרי כמה דקות שבהן אני מושכת את ליאל היא והראל סוף סוף סיימו לדבר.
"ניצחתי" צעקה ליאל.
"כן כן מה שתגידי" עניתי בהפסד.
"ועכשיו כדאי לך למהר לפני שנאחר לשיעור" אמרתי ומשכתי את ליאן למטה במדרגות.
הגענו לכיתה וגילינו שהמורה עדיין לא הגיע אז המשכנו לדבר על הראל עד שהמורה הגיעה ופתחה את הכיתה והתחילו עוד שעתיים של לימודים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך