l.a.h.i
נא לתת ביקורת :)))) אם לא מסתדר משהו

אותי מכאן אתה לא תיקח אז קח אוויר ותנשום עמוק: הקדמה

l.a.h.i 03/04/2014 831 צפיות 5 תגובות
נא לתת ביקורת :)))) אם לא מסתדר משהו

מציגה את הפראיםםםםםםםםםםםםם המשוגעיםםםםםםםםםםם בסיפוריייייייייי :)

"היי אני אנאל לווין נערה בת שמונה עשרה, נערה משכונות פראית לא אכפת לי מהיופי המסריח שלי הוא לא שווה לתחת. כל המגעילים מביטים בגוף שלי וזה מטריףףף אותי מעצבים אני מוכנה לרצוח אותם במבט את הבהמות. לא כלבה ולא נעליים אני סוג של הבחורה שיש לה אומץ לעמוד מול גבר חחח מטורפת חמת מזג אנשים חושבים שאני פסיכית מוח קרימינלי הבחורים בשכונה הזו קוראים לי 'גבר בשמלה' חחח בשביל לעצבן אותי, אבל אחרי שאני קוראת להם את הצורה במכות רצח עם פנסים ענקיים בפרצוף הם קוראים לי, 'החזקה בנשים!!' כן כן תחשבו מה שבא לכם העולם יכול לקפוץ לי אם מעצבנים אותי.
איך אני נראית שאלה חופרת ומשעממת??? טוב הסביר זאת לכם שטנית נוטה לבלונד מטורפת לא רואה אף אחד בעיניים דרך אגב, עיניים זהובות עם גוון של צהוב דבש, כן כן מטורפת ויפה גוף רזה גוף של דוגמנית אבל בלי הפרצוף של נהג מונית עם פנים של ערפדה או נסיכת האופל מקסימום וכמובן גבוה מטר שבעים וחמש. אתם שואלים בטח אחים יש? ברור שאין מגיל שמונה אין לי אותם לא משפחה ולא אחים, הם נהרגו על ידי איש אחד בשם אבירן אמזלג הוא רצח את כל בני משפחתי ואני הייתי עדה לכך הייתי בתוך אחד הארונות בסלון. וכן אני יתומה אני ממשפחה אבל יש לי את דניאל חיימשלי הוא הבן דוד שלי הוא בגילי, דודי נאור לווין גידל אותי עם אישתו ליאורה לווין הם אימצו אותי והיה להם בן בגילי זה דניאלוש :) הוא תמיד לידי תומך עוזר מאז שהוריו נסעו נותרנו לבד הוריו עובדים בחו"ל בחוזה בזמן שאנחנו כאן."

"האלן וסאלן אני דניאל לווין חתיך כמובן שיערי חום שטני עיניים כחולות קרח בנות רואות אותי מתות עליי, אבל תכל'ס אף אחת לא מעניינת אותי סטוציונר בדם דמי בשר מבשרי משתמש בבנות זורק אותן 24/7 סליחה בנות אני לא מאמין באהבה אבל עדיין שלכן לילה. חתיך בעל קסם אישי הגבר שכבש כמו מאור אדרי חחח כן גוף שרירי סקסי שכל בחורה חולמת עליו קוביות לא חסר מילה נודר לכן בנות. דוגמן ביופי ספורטאי מטורף כמו אנאל חיים שלי היחידה שאני מכבד ואכבד מהבנות הצעירות. מת להרוג את הבן זונה שהרג את דודי ואת בני משפחתי ופגע באנאל ילדה טובה חיים שלי לא אחת כלבות, קיצר די להיות קיטשי הגיעה הזמן לעבור אלאה חברים אין כל חבר פה לקקן כמו סוכריה על מקל קיצר כל אחד מניאק שאין ביטחון בו חוץ מאבשלום אח שלי בלב."

"הולה אמיגוס חחח סתם מה אני בשבילכם עוד ספרדי חחח סתם כפרות אני המצ'ו שלכם האהוב הסקסי הגבר גבר ורג'אל. בטח כפרות אתן שואלות את עצמכן איך שמי וואלה עוד שנייה תדעו, שמי מאיר עמר אני הוא החתיך של התיכים גבר בן של מלך חחח בנות רואות אותי מתעלפות אני אוהב לראות אותן סובלות בגללי סטוציונר כמובן בדם בנפש בגוף בכל חלקיק מגופי. חתיך אני שיער בלונדיני מלוכלך מה לעשות גנים של אמא שלי עיניי דבש של אבא גוף הכי מדהים שיש מטר תשעים דוגמן שלך גבר לילה שזורק אותך עשרים וארבע שבע קוביות יש לי אותם ארבה אפילו לא סופר. אופי מטורף אני באטרף כל חיי ג'נטלמן בשירותים חחחח אם אתם מבינים אחים שפה *:) עשיר לא מתגאה בזה אבל מה לעשות משפחה זה משפחה אין אחת שלא חולה עליי. בננות תנשמו עמוק כי הסקסי השחצן והמדהים האליל שלכם בדרך אליכן :*))))))))))


תגובות (5)

יש לי רק בעיה אחת . למה השפה כל כך מלוכלכת ??

03/04/2014 18:08

שפה הכי ארסית שיש מבחוץ המלצה מידידה אשפר את זה, כמובן לשפה יותר נקייה.

03/04/2014 18:09

תיקון בוצע :)

03/04/2014 18:51

תמשיכיי

03/04/2014 21:22

אני כבר ממישכה :))))))))))))

03/04/2014 21:33
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך