Sunshine and city lights
אז מי זאת האנונימית? מה קורה לטרוי? מה יהיה אחרי ששר "חשפה" את הארי וברוק. נהנתי לחזור לכתוב, מקווה שתקראו למרות שלא העלתי הרבה זמן, אוהבת מלא ❤ Sunshine

אז ככה זה קרה פרק 17

Sunshine and city lights 18/08/2016 784 צפיות תגובה אחת
אז מי זאת האנונימית? מה קורה לטרוי? מה יהיה אחרי ששר "חשפה" את הארי וברוק. נהנתי לחזור לכתוב, מקווה שתקראו למרות שלא העלתי הרבה זמן, אוהבת מלא ❤ Sunshine

אז לא המשכתי את הסיפור כבר תקופה, לא היה לי זמן אז החלטתי שבשביל שאני אנסה לסיים את הסיפור אני אכתוב את הסיפור קצר יותר, אני באמת מקווה שאני אסיים את הסיפור, אז קריאה מהנה❤

נקודת מבט אנונימית
שמעתי שעכשיו הוא לומד בניו יורק, כן, אני יודעת שטכנית נפרדנו אבל זה בכלל לא היה מרצון שלי, אני הייתי צריכה לטוס לאוסטרליה והוא כנראה טס לניו יורק, עכשיו שאני חוזרת נוכל להיות ביחד, הוא שלי ואני אוהבת אותו, מגיע לי אותו.

נקודת מבט ברוק
אחרי בית הספר חזרתי עם בל הבייתה וסיפרתי לה הכל עלי ועל הארי על המקום שהוא לקח אותי, כמובן לא על מה שהיה שם… זה אישי מידי, על הארוחת ערב, פשוט הוצאתי את הכל, להפתעתי היא קיבלה את זה יפה ואפילו שמחה בשבילי, אני עוד פחדתי מתגובה שלה כל היום ולילי קלטה את זה.
עכשיו אני בחדר מתארגנת קבענו שהיום כולנו נפגש בבית של שר, כי ההורים שלה כמו תמיד לא בבית, הארי יבוא לאסוף אותי עוד עשר דקות ועוד לא התלבשתי, אני לוקחת את החולצה הראשונה שאני מוצאת ונשארת עם הגינס מבית הספר, אני יורדת למטה, נפרדת מטרוי ונועלת את הבית.
טרוי בימים האחרונים נראה לי קצת מוטרד, ניסיתי לשאול אותו מה קרה, אבל הוא תמיד מתחמק מלענות לי ואני לא רוצה ללחוץ עליו.

"היי, בייב" הארי אומר לי כשאני נכנסת לאוטו
"עוד פעם בייב?" אני שואלת אותו
" את תמיד תהיהי הבייב שלי" קרץ לי וגלגלתי עיניים.
"גם שאת מגלגלת לי עיניים" הוסיף.
אני חייבת להודות שדי אהבתי שהוא קרא לי בייב, לדעת שהוא קורא רק לי בייב, הבייב שלו…
" אוקי, הארי ספר לי עוד משהו עליך" אמרתי
"עוד משהו? את נראה לי יודעת עלי כמעט כמו שהבנים יודעים עלי" ציין
" 1. אמרת כמעט ו2. אני נראה לי צריכה לדעת יותר מהבנים אני חברה שלך" אמרתי
" את חברה שלי?" שאל
"מה?" הוא רציני? יש מצב שהוא לא חושב שאני חברה שלו?!
"לפי מה שאני הבנתי אנחנו לא חברים" אמר
"אני לא מבינה מה אתה אומר" יש מצב שבשבילו הכל היה סתם?
" מי בידיוק יודע שאנחנו חברים? את לא רצית שנגיד לאף אחד, אני בעד שלא נגיד לכל העולם, אני לא רוצה שמעריצות יציקו לך" אמר
"אז מה אתה רוצה?"
אני רוצה להיות חופשי איתך ליד החברים, אני לא אוהב לשמור סודות מחברים שלי" אמר
"אוקי, אז נספר להם היום" אמרתי
"מה?" הוא הפנה את ראשו אלי
"נספר להם היום, אם זה חשוב לך, אז נספר לכולם היום. עיניים על הכביש, הארי!" נמרח לו חיוך על השפתיים והוא התחיל לספר לי כל שטות שהוא עשה מהזמן שהיה קטן, ואני? אני לא מפסיקה לצחוק כל הדרך אל שר.
~~~~~~~~~
"שלוםםםםםםם" אלה כמו תמיד, אנרגטית, מברכת אותנו שאנחנו מגיעים
"באתם ביחד?" שאלה מבולבלת
"כן" עניתי התקדמנו אל תוך המטבח שם שר ובל היו
"השאר בסלון טוב שנזכרתם להגיע" בל אומרת
אני מחבקת את שתיהן וניגשת עם הארי לסלון
" הם באו ביחד?" אני שומעת את שר שואלת, בזמן שאנחנו מתקדמים לסלון הארי מחזיק לי את היד.
אני נושמת עמוק, מנסה להכין את עצמי לרגע ששנינו נכנס לסלון וכולם יראו אותנו, הארי שולח לי מבט מעודד והנה זה קורה.
אנחנו בפנים.

נשמתי שאף אחד לא התייחס הם היו שקועים בוויכוח בין ליאם לנייל על איזה סרט נראה, התיישבנו בספה וצפינו בוויכוח לבנתיים נראה כי אף אחד לא שם לב, או שפשוט אף אחד לא חושב שזה ביג דיל.
"אנשים, צריך לדבר" שר נכנסת לסלון ומודיעה בדאמטיות האופיינית לה.
"אז ככה, אני ונייל ביחד, לואי ולילי יוצאים או שיש להם קטע, אלוהים יודע,, וזה לא חדש שבל וליאם ביחד, אבל מה שכן חדש הוא…." היא אומרת במתח
וזאין מתופף על הרגליים שלו
"שמאיזה שהיא סיבה היום הארי וברוק נכנסו ביחד, לברוק אין רשיון וברור שהיא בחיים לא תלך ברגל, ופה חשדתי מה הארי הסיע אותה? בשביל לא להיות פרנואידית ביטלתי את זה ואמרתי שההורים שלה הסיעו ונחשו מה אני רואה עכשיו שברוק סטון יושבת ליד ה-הארי סטיילס זה שגנב לה את היומן והציק לה, אבל לא רק שהיא יושבת לידו, הוא גם מחזיק לה את היד?!" היא מסיימת בנשימה דרמטית, הראשים של כולם מופנים אלינו, אבל הפוקוס לא עובר ישר אלינו, שר דואגת להמשיך, כי מה לעשות המצב לא מביך גם ככה.
"אתם יודעים מה אני חושבת? אני חושבת שהארי ראה את ברוק וישר הלב התחיל לפעום" היא מרימה גבות בערמומיות " והוא כמו הילדים בגן כשהם רואים מישהי שהם מחבבים הן מציקים להן, אז הוא לקח לה את היומן, וזה נתן לו סיבה לדבר איתה, לאט לאט הוא בטח מצא דרכים לדבר איתה, והפנט אותה להיות איתו כי הוא מכשף" היא אומרת בדרמטיות שגורמת לגיחוחים " או שהוא כנראה התאהב בה ואז גרם לה להתאהב בו, כנראה זה הסיבה היותר הגיונית. אבל עדיין" היא עצרה. למרות שהיא מדברת עלי מעניין אותי מה היא עומדת להגיד.
" עבודה יפה הארי" היא אומרת לו וטופחת על כתפו.מה?!
"ברוק כנראה סומכת עליך אם היא נפתחה אליך עד כדי כך שאתם ביחד, אבל אני חייבת להזהיר אותך" היא אומרת, היא הולכת לעשות לי פדיחות?!
"אם אתה תפגע בה, אני ה-שר פוקס אדאג באופן אישי לשלוח את ה-הארי סטיילס לשמיים או עמוק מתחת לאדמה ואני בטוחה ששאר הבנות יתמכו בי" היא אומרת ברוגע מלחיץ כשהיא קרובה לפרצוף שלו, היא מחייכת ומתרחקת.
"אז מישהו רוצה פופקורן?" שואלת וקופצת על הספה.
אוי שר כמה אני אוהבת אותך.


תגובות (1)

אני אומרת שאנונימית היא החברה הקודמת של הארי וטרוי היתנשק עם אלה ולא יודע מה לעשות עכשיו ושמאוד אהבתי מחכה להמשך !!!!!????

19/08/2016 03:30
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך