לינדה
בהשראת מקרה שבו התאהבתי בגבר מבוגר ממני בכמה שנים טובות...:)

אז מה שאסור

לינדה 04/07/2015 930 צפיות אין תגובות
בהשראת מקרה שבו התאהבתי בגבר מבוגר ממני בכמה שנים טובות...:)

אני רוצה לחתוך מהענן השגרתי של היום יום שנמצא מעליי ולהתפרץ לתוך הלילה המלא מסתורין, לחוות עם הכוכבים את סודותי, וגם איתו. אני רוצה לגעת בשמיים, שכל ראשי יסתחרר במהירות עזה ואני לא אצטרך לחשוב על האתמול ועל המחר, רק על היום, אך ורק על היום, איתך. אני רוצה שלא תפחד, שתעז, שתנסה,שתיגע ותיקח את כל כולי. תשתכר איתי מהאוויר המרענן שכרגע מעיף את שערי הארוך מעלייך, אני רוצה שתפסיק לנשוך את השפתיים שלך, תנשוך את שפתיי, ובחוזקה. בוא לא נחשוב הלילה, כל החיים אנו חושבים, מתלבטים, מהססים, בוא ניסע ללא שליטה, נרגיש את האדרנלין זורם בתוכנו כמו סם בעל עוצמה רגעית, אני רוצה שתפסיק להיות רציני. תפסיק לראות אותי בתור ילדה, ותצמיד אותי אלייך בחוזקה, זה מה שאני רוצה, אני רוצה להיות איתך. אני רוצה להרגיש את הזיפים שלך מתחכחים בפנים שלי, ושזה ידגדג אותי, אני רוצה להריח את הבל פייך, שהלשון שלי ושלך יתחברו לאחד, שהעיניים שלנו יצטלבו, אני רוצה את כל כולך, אל תפחד.
בוא נשים זין על העולם, דבר אחד שאנשים טובים בו חוץ מלהרוס את העולם, זה לדבר, לדבר,לדבר,לדבר ולדבר. הם חושבים שהם יודעים מה נכון, מה מותר, מה רע, ומה אסור, הם חושבים שהם יכולים להכתיב את ההיסטוריה ואת חיו של האחר. במקום להתעסק בחיים העגומים שלהם הם מתעסקים בטפל,באחר,במה שלא צריך התייחסות. על הזין שלי, על הזין, זין,זין.
אני רוצה שהלילה,ועוד לילות רבים אחרים, נפסיק לפחד מהתשוקה הזו,העזה הזו.
כי אני רוצה אותך, ואתה אותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך