want to fly
אל תצאו עם מישהו כמו ליאור, תעשו לי טובה :D

אחד ועוד אחד- פרק 3

want to fly 11/05/2015 1254 צפיות 3 תגובות
אל תצאו עם מישהו כמו ליאור, תעשו לי טובה :D

ליאור:
כשהגענו אליי הביתה עלינו מיד לחדר שלי. רק כשהיא נכנסה הדבקתי לה נשיקה מטורפת. אני מת על השפתיים שלה. נישקתי אותה והיא התחילה לגרור אותי למיטה של עצמי. אני אוהב שבחורות מרגישות מספיק בטוח כדי לעשות את זה. נשכבתי מעליה, מנשק את השפתיים שלה, נושך את השפה העליונה שלה ויודע שזה מטריף אותה. פקחתי עיניים והיא חייכה אליי, מנשקת את הצוואר שלי באיטיות. החזקתי בגופייה הדקיקה שהיא לבשה והורדתי אותה מגופה. לאט לאט הורדו כל החלקים. אני כבר מרגיש מספיק מיומן כדי לדעת לעשות את זה מחרמן ונכון. אני מכונה לדברים האלה. אני זבל של ילד כשזה נוגע לבחורות, אני לא יודע להגיד כמה בחורות עירומות היו על המיטה הזו, אבל אני מת על זה. אני השענתי את גבי על המיטה, כשהיא מנשקת לי לאט לאט את הבטן, ואני מרגיש את שיערות השיער הנעימות שלה מתגלגלות גם הן על הבטן שלי. הרגשתי מסופק עוד לפני שמשהו בכלל התחיל. זה לא היה פראי כל כך, זה היה נכון, ודי רגוע, אבל עוצמתי. הרגשתי גבר אחרי. אני חולה על התחושה הזו.
"מאמי שלי.." היא לחשה לי וליטפה את הזיפים שעל פניי. הסתכלתי עליה בחיוך, כשהיא שכובה על הצד, מכוסה בשמיכה דקה. אנחנו לא הרבה זמן יחד, אולי חודש, אבל אני מרגיש מאוד טוב איתה.
"אולי תישארי לישון פה?" אמרתי לה רגוע, מנשק את כף ידה.
"אני לא יכולה," היא אמרה עצובה, "ההורים ישאלו שאלות. זה רק ההתחלה, אולי אחר כך הם כבר יתנו, אבל זה כנראה מהיר מידי בשבילם."
"מי שואל אותם תגידי לי.. את רוצה להישאר פה, אז תישארי. נמציא תירוץ אחר כך." אמרתי ונישקתי את הכתפיים שלה. היא צחקה וליטפה את שיערי.
"סליחה מתוק שלי, בפעם אחרת." היא אמרה וקמה מהמיטה, מתחילה ללבוש חלק ועוד חלק. יכולתי לבהות בגופה העירום שעות. שמתי על גופי רק בוקסר וליוויתי אותה לדלת הכניסה. הבית ענק, אפשר ללכת לאיבוד אם לא מכירים אותו מכל החדרים הנוספים וחסרי המשמעות שיש בו. נתתי לה עוד נשיקה אוהבת כשהיא עמדה בדלת, והיא אמרה שנתראה וירדה במדרגות. סגרתי את הדלת אחריה והרגשתי בעננים. אני מת על מערכות יחסים של חודש פלוס, יש תמיד תוספת לכל העניין.
"היי גבר, אני בדיוק פותח בקבוק בירה, אתה מצטרף?" עניתי לשיחת הטלפון בערך חצי שעה אחרי.
"בטח," הוא אמר צוחק, "עשר דקות אני אצלך." חולה על חברים שלי. אני ילד בעייתי, אני יודע. אני די שם זין על כל דבר ומנסה להצליח בלימודים בעיקר בשביל ההורים שלי. גדלתי בבית שקיבלתי בו כל דבר, באמת כל דבר שרציתי. אני מתלונן על משהו, אז לא מבזבזים זמן כדי לבדוק את הבעיה, אלא משיגים חדש. החברים שלי אוהבים לבוא אליי כי יש לנו מרתף מלא במשחקים של בנים, החל מסנוקר ועד לחנייה נוחה למשחקי כדורסל, עם סל אחד, בוא לא נשוויץ יותר מזה. לא חסר אוכל, טפו טפו טפו ושלא יחסר, לא צריך לעבוד שנייה עכשיו כשכל החברים שלי עובדים. אני בדרך חוזר הביתה, משקיע בחברה שלי, נהנה מהחיים. כן, יש אנשים שיבקרו, להיות בבית כזה גורם לך לגדול כילד עם כפית של זהב בפה, אבל אני יכול להתנגד? כבר התרגלתי לשגרת החיים המטורפת הזו. גם המסיבות הכי שוות קורות אצלי, אף אחד לא יכול להתווכח.
"יא אח עולם," אמרתי בחיוך ונתתי לדן חיבוק של אחים, "מה קורה גבר?"
"מצוין אחי, ממש מצוין. איך אתה? איך היה עם הזאת?"
"על מי אתה מדבר? מספר אחד, שתיים או שלוש?"
"אחד יש בוגד מסריח."
"הפ מה אתה מקלל," אמרתי לו צוחק, "חברה יש רק אחת, השתיים האחרות זה סטוצים מתמשכים. אל תקלל פה את אחיך."
"לא מקלל, מה שעושה לך את זה גבר." צחקתי והלכתי למקרר כדי להוציא גם לו בירה קלה. התיישבנו במרפסת, היה מזג אוויר ממש נוח יחסית לעונה שאנחנו נמצאים בה. קריר אבל טוב. אני שונא את זה שאני מרגיש חנוק לפעמים בבית. שאלתי אותו אם הוא עשה את מה שביקשתי. הוא חייך אליי ואמר שהכל מטופל, שהיא אמורה לחכות ממש בעוד שעה לפגישה שלא תקרה.
"תהרוג אותי אבל אני עדיין לא מבין למה אתה עושה את זה." הוא אמר לי. הנהנתי אליו וחייכתי.
"סמוך על אחיך, יש לי תוכנית טובה."
"אם התוכנית שלך זה לשבות את ליבה באיזשהו שלב, אני מציע לך טוב מאוד לרדת מהעניין. היא לא מהבחורות שיסתכלו לכיוונך. אם היא תגלה שאתה עם חברה ועוד מחזיק בשתיים מהצד, מי היא שתיכנס איתך למערכת יחסים חדשה? בשנייה היא תחשוב שאתה יכול לבגוד בה. אני לא אומר שהיא לא מושכת, להיפך אחי, כשנעמדתי מולה היום נשבע לך שכמעט נמסתי, יש לה את היופי העדין הזה שאין לבחורות שזורקות את עצמן עלייך. אבל עדיין.. שקול מעשייך." הוא אמר לי. הבנתי אותו. אני באמת די חרא של ילד שהיא לא תסתכל עליו בחיים כשאני ככה.
"תירגע, זו לא בדיוק התוכנית."
"אתה כן רוצה אותה בסוף? רק תן לי לסדר את המוח שלי, למה אחי אני הסתבכתי קשות." מהצד זו יכולה להישמע שיחה של שני ערסים טיפוסיים. דן הוא ההפך מזה. אני אולי דומה יותר לערס רק בלי תספורת של מארינס בראש. לא שאני מקלל אותם חלילה, הם דווקא הכי סחבקים בעולם. לצאת איתם למסיבות זה תמיד הכי מצחיק.
"אני רוצה להבין את הסיפור שלה. זה הכל, לא יודע מה הלאה."
"ואם תתאהב בבחורה הזו?" הוא שאל אותי. כל עוד אני אתאהב בה ראשון לפני שהחברים שלי יתאהבו בה זה יהיה טוב, כי זה יכול לקרות מאוד מהר. קצת אור הזרקורים של השכבה המעפנה שאנחנו נמצאים בה, קצת לתת לה להרגיש יותר מקובלת משהיא, ובשנייה שלושים ילדים ירדפו אחריה.
"כל מי שנראית טוב בסופו של דבר נלכדת ברשת שלי. תסתכל על בר, או טל, או.."
"הבנתי אותך. אתה לא צריך למנות את השמות של האקסיות שלך שהשמות שלהן דומים מידי. תזכיר לי איך קראו לאחרונה עם השם הארוך והמצחיק?" הוא שאל אותי צוחק. נשבע שרק איתו אני יכול להרגיש כל כך טוב עם כמות הבנות שעברו פה בבית. איתו אני מרגיש הכי בנוח לדבר על הדברים הרעים שאני עושה.
אחר כך הוא רק ביקש שאני אזהר, ואמר שעוד יכול להיות שהיא תפתיע. ביקשתי ממנו להסביר את עצמו, והוא אמר שעם הזהירות שהיא נזהרה בה היום, ועם איך שהיא מסתכלת על מה שהולך סביבה, יכול להיות שכל המאמצים שאני אשקיע יהיו שווים לכלום. בסופו של דבר הוא אמר לי שהיא בחורה על רמה, שמשחקים מלוכלכים ומפגרים לא יעבדו עליה. אני לא חושב שיש בחורה אחת בעולם שלא תיפול על מעשים של קיטש. אולי היא תשבור את הסטיגמה.
"מה השלב הבא? אני נוכח בו?" הוא שאל אותי.
"בוא נראה מה קורה מחר. נראה אם היא תדבר איתך, בדוק היא הולכת אלייך. חכה לשיחה הזו, אני אומר לך בהפסקה השנייה, היא לא מהלחוצות שילכו ויבדקו על הבוקר. אל תהיה מניאק אליה, אל תגיד לה 'הברזתי לך כי את כלבה', אל תהיה מפגר. תגיד שצץ משהו, תבדוק אם היא רוצה לקבוע שוב. משם.. תתקדם." אמרתי לו. אני מת על התוכניות שלי.
"ומה הלאה?" הוא שאל.
"חכה." הוא אמר צוחק, "עד פה הגעתי בתוכנית. הלאה פשוט תזרום, תעדכן אותי משם."
"לא מבין למה אני עוזר לך בשטויות שלך, יש לך שלוש בחורות מהצד ואתה נדבק למישהי מסוימת." הוא נאנח.
"למישהי המסוימת הזו יש היסטוריה יחד איתי. אני חייב להחזיר אותה בחזרה לחיים שלי." קבעתי מיד וקמתי בשביל לקחת משהו לנשנש עם הבירה. השיחה הזו שיגעה אותי.


תגובות (3)

-__-
נהדר, עוד סיבה למה אני כבר שונאת אותו. (למרות שבהמשך הוא בטח יהיה טוב יותר)
תמשיכי

11/05/2015 22:11

יאאאא מעניין מה ההיסטוריה שלהם ביחדדדד תמשיכי

11/05/2015 22:53

וואי אני מתה לדעת מה ההיסטוריה שלהםםם את כותבת מדהיםםם

12/05/2015 19:03
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך