אחד עשר חוקי ידידות – פרק 10

time machine123 10/08/2017 576 צפיות אין תגובות

" אני.. אני.." קרא גבריאל בבלבול. הוא לא ידע מה לומר ברגעים מביכים כאלה.
" מה אמרת?" חזרה אביטל על שאלתה בפעם השנייה.
" אני חושב שאמרתי זאת מבלבול ואני מצטער אם הבכתי אותך. אבל את שמעת את הדבר הלא נכון. פירשת את זה אחרת ממה שהתכוונתי. אמרתי " אני אוהב אותך" כי אני אוהב אותך כמו ידידה , את מבינה?" אמר גבריאל שוב והביט על נדב ואז החזיר את מבטו אל אביטל.
" אז אתה אמרת שאתה אוהב אותי כמו ידידה? כי שמעתי שאתה אומר משהו אחר.." קראה אביטל בהרהור.
"לא, זה רק נדמה לך. לא אמרתי שום דבר שיסכן את הידידות שלנו. אני חושב שאני צריך ללכת עכשיו . נתראה." הגיב גבריאל במהירות , הוא נתן לאביטל נשיקה על הלחי. אביטל התבוננה בו המומה מהנשיקה ונדב נשאר עוד קצת.
" נשארנו רק אני ואתה , לבד." אמרה אביטל בסקרנות והתיישבה במקום שגבריאל התיישב בו קודם לכן.
נדב הביט בה בהרהור. " למה הכוונה בזה שנשארנו לבד? מה את זוממת?" שאל נדב בחיוך שובב.
" לא כלום. פשוט שמתי לב שמשהו עובר ע הידיד שלי. אז בתור החבר הכי טוב שלו . אתה חייב לספר לי מה קורה איתו!" הוסיפה אביטל ברשמיות.
" לא , תשכחי מזה. אין לי מה לומר לך על גבריאל. וחוץ מזה כבר מאוחר. באותה ההזדמנות , אני צריך ללוות אותך לבית." אמר נדב בחיוך רחב ושניהם עזבו את המקום.
כשנדב נפרד ממנה בחצי הדרך , אביטל עשתה את דרכה לעבר ביתה , כבר גבריאל בטח בבית.
כשאביטל חזרה , היא נזכרה בהפתעה שגבריאל הכין לה.
נדב וגבריאל קבעו לעשות לאביטל עוד הפתעה נוספת.
לארגן לה מועדון בשם שלה . נדב וגבריאל בחרו תמונה שצולמה בסנפצ'סט. הם תלו על הקיר.
הם הזמינו מישהו שצייר את התמונה של אביטל בים ואז הם תלו את זה על הקיר.
באמצע כל העבודה והטרחה. גבריאל קיבל הודעת טקסט מפתיעה שלפיה האקסית שלו , ליאור הקפיץ אותו מההכנות האחרונות לסיום.
" מה קורה , גבר?" שאל נדב בסקרנות.
" ליאור שהייתה האקסית שלי חוזרת לכאן! וואו! אני לא מאמין!" אמר ועיניו הכחולות נצצו.
" מה, אתה לא רציני!" קרא נדב ולא האמין למשמע אוזניו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך