Secretboy
כשהיא נכנסה אליי לחדר עם הלבוש המינימלי שלבשה וסגרה את הדלת, הרמתי אותה והתחלתי לנשק אותה תוך כדי שהיא כורכת את הרגליים שלה סביבי, נפלנו למיטה כשהיא הייתה מעליי ואמרה עם מבט חושני בלחש: ״מרגיש לי משעמם פתאום, אתה יכול לגרום לי להינות?״

אחים חורגים

Secretboy 04/06/2020 2744 צפיות תגובה אחת

קוראים לי דניאל.
אני די גבוהה, יש לי שיער שחור ועיניים כחולות, אני משחק כדורסל, ככה שיש לי גם גוף די יפה.
יש לי משפחה מצומצמת יחסית, 4 נפשות.
שני הורים, אני ואחותי הגדולה.
אני בן 16 לפני כיתה י’ ואחותי בת 22 אבל היא עובדת באילת ואנחנו גרים בצפון אז היא באה הביתה רק פעם בחודשיים בערך.
הסיפור הזה מתחיל ביום שבו ההורים שלי מכנסים אותי ואת אחותי בסלון ואומרים לנו שהם רוצים לאמץ ילדה, אמרו גם שהיא בת 15 והיא גם לפני כיתה י׳ כמוני, הם שאלו אותנו מה דעתינו.
אני ואחותי לא ידענו איך להרגיש עם זה.
ההורים שלנו אמרו לנו שהיא באה עוד שבוע וחצי בערך ובזמן הזה כבר אני ואחותי התלהבנו שתהיה לנו עוד אחות ורצינו כבר לראות אותה.
שבועיים לפני סוף החופש הגדול היא סופסוף הגיעה.
כולנו ישבנו בסלון וההורים הציגו לנו אותה…
קוראים לה קים,התפלאתי ממש מהמראה שלה.
הפנים שלה מדהימות, יש לה שיער חום עם עיניים ירוקות, אף מושלם ושפתיים מטורפות.
גם הגוף שלה מושלם, מכל הבחינות.
יש לה יופי עוצר נשימה.
אחרי שההורים שלנו הציגו אותה לנו הם הלכו לישון וככה גם אחותי,אני וקים נשארנו לדבר קצת.
זה הרגיש טיפה מביך בכמה דקות הראשונות אבל אז נפתחנו אחד לשנייה והשיחה ממש זרמה. דיברנו במשך כמה שעות ואז הלכנו לישון.
היה ביננו חיבור מטורף, תוך כמה ימים הפכנו להיות חברים ממש טובים.
עברו שבועיים וזה היה היום הראשון של הלימודים, היום הראשון שלי ושל קים בתיכון, לא למדנו באותן כיתות אבל כן למדנו באותה השכבה באותו בית הספר, תמיד כשהיינו חוזרים הביתה היינו הולכים לטייל ביחד ליד הים והיה לנו גם מקום מיוחד כזה שתמיד היינו בו לבד והיינו מדברים על הכל.
בערך חצי שנה אחרי תחילת שנת הלימודים הפכנו להיות ממש ממש קרובים, עשינו הכל ביחד.
היינו רואים נטפליקס ביחד מכורבלים, כל הזמן נמרחנו אחד על השנייה ואפילו לפעמים היינו ישנים ביחד מחובקים, וזה הרגיש מדהים.
לאט לאט הבנתי שאני מתחיל להתאהב בה…
חשבתי שזה יעבור תוך שבוע/שבועיים אבל הרגשות רק הלכו וגברו.
עברה כבר כמעט שנה, זה היה חודש לפני תחילת כיתה יא והרגשות שלי לקים עדיין לא נעלמו, אז החלטתי לדבר על זה עם ההורים שלי.
בהתחלה קצת פחדתי שהם יכעסו כשיגלו שיש לי רגשות לקים כי היא אמורה להיות כמו אחות בשבילי…אבל כשסיפרתי להם, הם דווקא תמכו ואמרו שאני וקים הכרנו מאוחר מידי בשביל שניהיה כמו אחים ושזה בסדר שיש לי רגשות אליה.
אחרי השיחה עם ההורים שלי חשבתי קצת והחלטתי לדבר גם עם קים על זה כי לא יכולתי להחזיק את זה יותר בפנים מבלי לספר לה.
לקחתי אותה למקום המיוחד שלנו על שפת הים, בדיוק הייתה שקיעה, הסתכלתי על החיוך הכובש שלה ואמרתי לה ככה:
אני: ״תקשיבי קים יש משהו ממש חשוב שאני צריך לומר לך כבר הרבה זמן…בחצי שנה האחרונה התחלתי להרגיש אליך רגשות שרק הולכים וגוברים מיום ליום, אני מתאהב בך…ואני רוצה לדעת אם גם את מרגישה כמוני״
בשנייה שסיימתי את המשפט היא נישקה אותי ואז הסתכלה עליי ואמרה:
קים: ״כן, גם אני מרגישה אליך את אותו הדבר, האמת שיותר זמן ממך (צחקקה קצת) אבל עכשיו אני יודעת שזה הדדי״
אני: ״את לא מבינה כמה אני שמח לשמוע אותך אומרת את זה״
היא חייכה לי את החיוך המיוחד הזה שלה ואני הרגשתי מדהים, הרגשתי שקיבלתי את כל מה שרציתי בעולם, אותה.
המשכנו להתנשק במשך רבע שעה בערך ואז חזרנו הביתה בסביבות 8 וחצי בערב.
כמה דקות לפני שהלכתי לישון היא באה לחדר שלי ואמרה שהיא רוצה לישון איתי , כמובן שהסכמתי.
״מרגיש לי משעמם פתאום, אתה יכול לעשות משהו שיעניין אותי?״
הפכתי אותה ככה שאני אהיה מעליה ותוך כדי שאני מנשק את הצוואר שלה אמרתי:
״יש לי רעיון שאת יכולה לאהוב״
התחלנו להתפשט…
התנשקנו ואז עברתי לנשק לה את הצוואר משם עברתי לשדיים המושלמות שלה, אז הגעתי לבטן, והוצאתי את הקונדום.
יש לה שדיים בגודל המושלם, בטן שטוחה שרואים לה קצת קוביות ותחת שמטריף לי את המוח, וכבר דיברתי על הפנים המושלמות שלה.
זאת הייתה הפעם הראשונה של שנינו והיא הייתה סוערת ומלאת תשוקה,זה הכי מספק שיש לעשות את זה בפעם הראשונה עם מישהי שאתה אוהב.
זה היה בשעה 12 בלילה, ההורים שלנו כבר ישנו וגרנו בבית קרקע עם חדרים מרוחקים אז ככה שהם לא שמעו כלום.
אחרי זה שכבנו מחובקים ונרדמנו ביחד, זה היה מדהים להתעורר לצידה אחרי הלילה המטורף שהיה לנו.
ביום שישי אחותי הגדולה חזרה הביתה וכשישבנו לעשות קידוש ולאכול ארוחת שישי החלטנו לספר לכולם שאנחנו ביחד, הם ממש תמכו ושמחו בשבילנו,זה כיף להרגיש שהם תומכים בקשר שלנו.
השבועות עברו, היא באה כל הזמן למשחקי כדורסל שלי והמשכנו לעשות הכל ביחד, בתכלס לא הרבה השתנה מאז שהפכנו להיות ביחד, לפני זה במילא התנהגנו כמו זוג אז הרגיש כמעט אותו דבר חוץ מהעובדה שאנחנו זוג , וזה שאנחנו עושים סקס.
היום שנינו כבר בני 23 אחרי צבא וגם אחרי טיול של חצי שנה במיאמי והוואי שטסנו אליו אני, קים, 2 חברות שלה ו2 חברים שלי.
התחלנו לעבוד בעבודות שתמיד חלמנו ורצינו לעבוד בהן.
הצלחנו גם להינות וגם לחסוך כסף, בסופו של דבר קנינו וילה עם נוף מדהים לים, ההורים עזרו קצת עם הכסף שהיה חסר לנו בשביל לקנות את הבית הזה.
רק מה שהיא לא יודעת זה שאני מתכוון להציע לה בעוד כמה ימים נישואים!