RON11
תהנוו ותגיבו ...

אחים לכל החיים פרק 2

RON11 29/05/2013 935 צפיות 4 תגובות
תהנוו ותגיבו ...

לכתה כבר הגיעו המן ילדים .. מיכאל ניכנס לכתה , כל המבטים הופנו עליו .. הוא עבר ליד נופר ועדי שדיברו להן ופעק להם באוזן כמו שהוא רגיל .. וכמו תיד המטומטמות ניבעלו .. חח זה הצחיק את מיכאל כל פעם מחדש.. הוא הלך למקום שלו הניח את התיק ויצא מהכתה ..
" איזה ,חמוד… " אמרה עדי ובו זמנית הביטה במיכאל יושב בספסל מחוץ לכתה..
" חא.. מיכאל ?" גיחכה .. נופר
" כן.. את רואה פה עוד מישהו חמוד..?"
" אע…"
" לא ממש לא אין כמוהוו !" אמרה עדי וקטעה את דיברי נופר..
" אם את מעוניינת אז לכי על זה" אמרה נופר בלעג..
" אם רק יכולתי.. "
" את יכולה.. "
"כן ממש .. זה כל כך ברור שהוא לא שם עלי .. תגידי את ראית את כמות הבנות היםות הכתה ! למה שהוא יואהב דווקא אותי ! ואם כבר מדברים גם את ביניהם.. "
"מה בין מי ?"
" נו באמת את לא רואה איך הוא מסתכל עליך בשיעורים ! אין לך עיניים !"
" איך ? עברו רק 4 ימיםם מתחילת הלימודים איך שמת לב כבר..?"
" אני אשמה שהוא כל שנייה מסתכל עליך ?"
" את רצינית ? עלי? "
"כן…"
" ואו .. זה ממש מחמיא לי שמישהו כמוהו בכלל מסתכל לכיוון שלי.."
" רק אותי אף אחד לא רוצה " אמרה עדי , מאוכזבת ..
נישמע צילצול בכל רחבי בית הספר.. כולם ניכנסו וישבו במקומות , גם רונה לי ויולי שהספיקו להגיעה ולהביא למיכאל את הכריך שלו ..
רונה-לי ישבה ליד חברה שלה , יהלוממית ומיכאל ישב ליד יולי ( כדי להעתיק ממנה כמובן) המורה ניכנסה לכתה והתחילה ליכתוב על הלוח . מה אף אחד לא ממש יודע , מבין או מקשיב .
"פסס.. פסס.. יול ? " לחש מיכאל
" מה מיכ ?"
" יפה זאת ..!"
" מה מייי ????" שאלה שהיתלהבות
" חכי רגע " אמר מיכאל בעוד שהוא תלש נייר קטן ממחברתו קימת אותה לכדור קטנטן וזרק על נופר ומייד סובב את ראשו..
" זאתת !!!"
" אע.. נחמדה אני הרבה יותר יפה .." אמרה יולי..
"ברור שאת יותר.. את תהומה שלי .. אם אני הכי יפה בעולם אז מקום שני זאת את כי את זה אני רק בבת …"
" יופי מיכ … דביר שכמותך .."
המורה סובבה את ראשה לאחור והיסתכלה את יולי ומיכאל מפטפטים " מיכאל ! קם וצא מהכתה מידד !!"
מיכאל קם ויצא
יולי :" חחחח מגיעה לךךך "
מורה :" יולי קומי וצאי גם את !"
יולי קמ ויצאה אחרי מיכאל.. " מיכאלל !! ראיתה מי ישבה בסוף הכתה?????????"
" מי ?"
" אליענה ….. חחחחחחחחחחחחחחח זאת הולכת להיות שנה נפלאה ומלאת בדיחות עליךך !!!"
" אוי ! שיט … " התעצבן מיכאל…..
הצלצול להפסקה צילצל ומיכאל העדיף לבלות את הזמן מחוץ לכתה כדי לא ליפגוש באליענה..
בכתה אליענה עדי ספיר ונופר ישבו לריכלו ..
עדי :" ראיתן איזה חתיך ההוא עם האחיות ???"
ספיר :" הורססס…"
נופר:" אע! נחמד לא יותר.."
עדי :" מה אליענה ! דווקא לך אין מה לומר את ניראת לי הכי מתאימה לו .."
אליענה :" אני כבר מכירה אותו .. הוא באמת מותק אבל …"
עדי :" מאיפההההה?????"
אליענה :" הוא ואני היינו יחד שנתיים .."
ספיר:" דייי את עובדת עלינוו "
עדי :" מה … תספרי איך הוא !!!!!"
אליענה :" טוב.. אז מאיפה להתחיל … הוא מושלם השיער היפה והחלק שלו שגולש למיצחו צבע שיער עדין ויפה.. הספתיים המלאות והרכות והמושלמות ההלו שלו העיניים הכחולות ההלו שיכולות להפנט ממבט אחד .. ושלא נדבר על האופי .. אין ! הוא רומנטיקן אמיתי .. חמוד, רגיש , מנומס (בערך..) עדין , מיתחשב , מקשיב … אין מה להוסיף.
עדי :" מה !! אז למה ניפרדתם …"
אליענה "זה פשוט לא התאים יותר והוא עשה את הצעד וניפרד ממני ומאז לא שמעתי ממנו.."
נופר :" אבל את כל כך יפה מה הוא עוד רצה..?"
אליענה :" באמת שאני לא יודעת.."


תגובות (4)

תמשיכיי

29/05/2013 14:17

הסיפור שלך נהיה יותר מושלם מרגע לרגע ; )

ושני זאת כבר התגובה מיליון שאת כותבת 'תמשיכי',
תפנימי שרון זה בן, לא בת, ב-ן !!!! (תקראי את המידע שהוא כתב על עצמו ותביני)

30/05/2013 05:07

שניי שני שני כמה פעמים צריך להגיד לך ש- *רון* זה *בן* ו*לא בת* ותמשיךך סיפור מושלםםם !!!!!!

01/06/2013 03:56

חחחח בטעות וזה באוטומתי מהאייפד אז אני לא שמה לב גם לבנות זה יוצא בלשון זכר אגב מרגיז אותי יותר תנסו לרשום באייפד גם

02/06/2013 14:16
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך