טולי
אז... זה הסיפור החדש שלי.. מקווה שתאהבו... הוא לא דומה לשום סיפור שכתבתי עד עכשיו.. אז מקווה שאהבתן, וכן אני יודעת שחלק ממכן רוצה להרוג אותי שאין עונה שנייה ל' להתחיל מחדש..' פשוט רציתי שתדמיינו את הסוף בעצמכן.. אוהבת מלאא, טולי :* נ.ב מחר יש לי בגרות בלשון אז אני לא בטוחה שאני העלה פרק מחר... בהצלחה לכל הנבחנות מחר!!

אחרי הכל ננצח- הקדמה

טולי 11/06/2014 2692 צפיות 11 תגובות
אז... זה הסיפור החדש שלי.. מקווה שתאהבו... הוא לא דומה לשום סיפור שכתבתי עד עכשיו.. אז מקווה שאהבתן, וכן אני יודעת שחלק ממכן רוצה להרוג אותי שאין עונה שנייה ל' להתחיל מחדש..' פשוט רציתי שתדמיינו את הסוף בעצמכן.. אוהבת מלאא, טולי :* נ.ב מחר יש לי בגרות בלשון אז אני לא בטוחה שאני העלה פרק מחר... בהצלחה לכל הנבחנות מחר!!

אל תברח מהעבר שלך אחרת הוא יבוא וירדוף אחרייך, העבר הוא מי שאתה עכשיו ומי שתהיה בעתיד.
אתה יכול לבחור לברוח ואתה יכול לבחור להתעורר בסופו של דבר אתה תתעורר לאותה המציאות.
תאהבי אותי בלי פחד, תבטחי בי ללא שאלות, תרצי אותי בלי מגבלות, קבלי אותי ללא שינוי.
על אהבה לא מוותרים ואם מוותרים לא באמת אוהבים..
אני כבר לא יודעת מה להגיד מרוב אהבה נגמרו לי המילים <3

אוריאן בן שבת- בת 16, ראשון לציון.
אני ילדה עשירה, למען האמת המשפחה שלי נחשבת לאחת העשירות בארץ אבל אני לא משוויצה בזה או מתלהבת.
כל חיי שמרו עליי בתוך הטירה הזאת שאני קוראת לה בית. יוצאים מהבית רק עם שומר ראש או עם ליעד.
יש לי שיער שחור נוטה לחום. עיינים ירוקות כחולות, שפתיים עבות. אני רזה וגבוה.
אני נחשבת לילדה יפה בעיניי הבנים אבל יש כאלה שאומרים זאת כדי להתחנף. עד גיל 10 למדתי בבית. אני ילדה של אבא.
אם זה תלוי באבא הוא נותן לי את כל העולם בכף היד, אבל כמו לכל אחד גם להורי שלי יש גבולות, לא מתקרבים למשפחת מועלם.
אבא בסכסוך איתם מאז שאני זוכרת את עצמי. ליעד בריב עם הבן הגדול שלהם, יהב.
יש לי אח גדול, ליעד. הוא מגונן עליי ברמות. היה לי חבר פעם אחת עד שליעד גילה ורב איתו מכות.. לא הדבר הכי כיפי במיוחד. יש צו איסור התקרבות אליי.. ממש ככה.

ליעד בן שבת- בן 17, ראשון לציון.
בלונרית קטנה, שיער שחום פחם, עיניים דבש נוטות לירוק.
יש לי קעקוע של עקרב על הכתף.
שחום, גבוה, שרירי. אבל אל תראו אותי כזה יחסית לילד ערס אני חכם ביותר.
אני משקיע בלימודים שלי אחרת יהיה לי שיחה עם אמא על 'כמה זה חשוב ללמוד'.
אחותי הקטנה, אוריאן, כל העולם שלי. לא אוהב שפוגעים במה ששייך לי.
אני אח מגונן ואולי מאוד, אבל בעקבות כל הכסף שלנו, הרווחנו לנו כמה אויבים לא קטנים וחלקם הגדול לא ממש נחמד.
כמו משפחת מועלם, לא סבלתי אותם אף פעם.
אהבה? לא, אני רווק והחיים יפים לי. אני לא מחליף בחורה כל יומיים, יש לי כבוד לבנות.
אותי לימדו שגם מי שלא מכבדת את עצמה תכבד, כדי שיכבדו אותך.

יהב מועלם- בן 17, ראשון לציון.
מארינס, שיער שחור, עיניים שחורות. אבא אומר שיש לי עיניים שחורות כי אני לא רואה בעיניים. אני מבצע את העבודה שלי כמו שצריך.
אומנם אני עושה את העבודה השחורה אבל ככה אף אחד לא יכול לקשר בין זה שאנחנו טחונים מהתחת לבין זה שאנחנו מטפלים במי שלא מחזיר לנו את הכסף.
אני בעד שוויון וצדק, רק שלפעמים אני לוקח את הצדק לידיים.
כן, אני מחליף בנות כל יום, סטוציונר. אין לי אהבה לא היה לי ולא תהיה, לא מאמין בזה.
היריבים הכי גדולים לאבא הם משפחת בן שבת. בחיים לא שנאתי ככה מישהו
אמא שלי מתה בלידה של אחותי הקטנה אלין, היא הנסיכה של הבית.

אלין מועלם- בת 16, ראשון לציון.
ראיתם פעם נסיכה? זאת אני. אסור לי לעשות כלום בבית!! אני משתגעת!!
אני כמו בכלא ויותר גרוע מזה! אפילו רשמו אותי לבית ספר של ילדים מפונקים!
ישלי שיער בלונדיני, עיניים חומות, אני דומה לאמא. אבא נשבר כשהוא רואה אותי.
אמא שלי מתה בלידה שלי. זה היה או אני או היא, היא בחרה בי. על זה אני מודה לה בכל יום בחיי, אני מנסה לעשות הכל כדי לא לאכזב אותה שם למעלה.
אהבה? רציתי ורוצה, אסור לי. עדיף שלא אם אותו בחור רוצה להישאר בחיים.
אני פשוט מוגנת כל כך שזה חונק!
אני מנסה למרוד אבל סולחים לי כי אני הנסיכה של הבית. אני שונאת ואוהבת את זה בו זמנית.

דודו מועלם- בן 43, ראשון לציון.
מבוגר, בעל כרס קטנה- בינונית, שיער חום שהתחיל להלבין מעט, עיניים חומות.
אישתי מתה בלידה. זה היה כמו למות בגללה ולחיות בשביל אלין, אני חי ונושם בשביל אלין ויהב. הסיבות לחיי.
אני כמו מאפייה אבל לא מסוכן, הלוואת ממני כסף כדי שתחזיר או ש… ואנחנו לא רוצים להגיע לאו ש..
האדם השנוא עליי בכל העולם? ערן בן שבת.

ערן בן שבת- בן 43, ראשון לציון.
עובד בהיי טק, אבל אני לא מתגאה בזה, בצעירותי הייתי מסוכסך עם דודו מועלם שידוע בתור 'אדם מסוכן' – טעות ראשונה בחיי.
נשוי באושר לאורית.
אבא לשניי ילדים- ליעד ואוריאן.

אורית בן שבת- בת 40, ראשון לציון.
אשת היי טק מצליחה, שם פגשה לראשונה בבעלה.
אמא לשני ילדים- ליעד ואוריאן.
החברה הכי טובה שלה הייתה- איריס מועלם ז''ל (אמא של ליעד ואלין).


תגובות (11)

למה יש יותר מושלמותת ממך אהבה שלי?! אני מטורפתת עלייךךך ברמות קשותתת
נשמעע מושלםם נסיכהה שלייי

11/06/2014 17:33

    אהבה של חיי!!!

    11/06/2014 17:35

מושלם מושלם מושלם תתחילי זה נדיר!!!

11/06/2014 17:42

תמשיכי תשמלות היפה הזאת כאילו תתחילי

11/06/2014 17:43

כמו כל סיפור זה נ-ה-ד-ר ! ! !
♥ ♥ ♥♥

11/06/2014 17:45

גם לי יש מחר בגרות בלשון, בקושי למדתי- אני נכשלת בטוח :(
*מרכינה ראש*
וההקדמה מושלמתתתתתת תתחילי!!
אוהבת אותךךךךךךךךך טולההה

11/06/2014 18:11

תתחילי, דווקא אהבתי (:

11/06/2014 18:14

אהובתי בהצלחה בבגרות את עוברת כמו גדולה:)
תמשיכיי3>

11/06/2014 18:20

טולטול נשמע סיפור ממש ממש יפה תמ שיכי להעלות ונראה…
ובהצלחה ענקית בבגרות !!! תדמייני שהבאתי לך שוקולד♥

11/06/2014 19:17

כתוב טוב, קצת יותר מדי סלנג לליזה. חבל שאת כותבת את התיאור של הדמויות ככה לדעתי [לא להיפגע, לא ממקום רע. אצלך זה לא נוראי כל כך] במקום לשלב באלגנטיות לתוך הסיפור [אני יודעת שאת מסוגלת כי את טולי ואת אוסום.]
והנה כמה הערות שכתבתי תוך כדי קריאה כדי לא לפספס
אחרת תהיה* לי שיחה…
אבל בגלל* הכסף שלנו [לא אומרים בעקבות הכסף XD]
אמנם* [נראה לי שזו טעות לכתוב עם ו', צריך לברר, אני אף פעם לא ראיתי מישהו כותב עם ו']
שני* [כתבת שניי ><]
אני תוהה למה הטופס של אורית כתוב בגוף שלישי.
בהצלחה לך בסיפור שלך, אני אראה כמה פרקים מדי פעם ואגיב~
בהצלחה גם בבגרות, אני מאמינה בך. בטח תצליחי

11/06/2014 19:28

אני לאמאמינה שגמרת את הסיפור הקודם. הרגע קראתי את הפרק האחרון ורציתי לתלות אותך!!!!
איך לעזעזל את מפסיקה אותו ככה???
זה היה אחד הסיפורים..
ובקשר לסיפור הזה, הוא נשמע מושלם(כרגיל..)
ורק שיהיה ברור לכולם ליעד שליי!!!
חחח. חולה עליייך!!!
ובהצלחה בבגרות בלשון. אני בטוחה שתעברי❤❤❤

11/06/2014 21:30
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך