טולי
מקווה שאהבתן את הפרק.. תהנו בחופש הגדוולללל נסיכוותת!! אוהבת מלא!!

אחרי הכל ננצח- פרק 20

טולי 24/06/2014 2142 צפיות 20 תגובות
מקווה שאהבתן את הפרק.. תהנו בחופש הגדוולללל נסיכוותת!! אוהבת מלא!!

נקודת מבט אוריאן:
קמתי בבוקר, אתמול היה הדייט שלי עם ירין, הוא הגבר האידיאלי, רומנטי, חמוד, נסיך, אכפת לו מאחרים.

***
נכנסתי למסעדה עם ירין, לבושה בשמלה שחורה מחשוף בגב ופפיון לבן מקדימה מתחת לחזה. נעלתי נעליי, בובה לבנות, החלקתי את שיערי מעט שלא יהיה נפוח. התאפרתי בעדינות, סומק ורוד, אודם ורוד טיפה חזק, איילינר כנף עבה, צללית שחורה אבל לא מעושן, ענדתי שרשרת עם שמי באנגלית וצמיד דק שבאמצע יש לו כתר משובץ יהלום שאבא קנה לי ליום ההולדת 14 שלי.
התיישבתי על הכיסא ממול לירין, הוא היה נראה מדהים. חולצה לבנה מכופתרת עם ג'ינס שחור חלק. החולצה הבליטה בדיוק מה שצריך להבליט. שיערו היה מעט פרוע אבל באופן מושלם. הוא חייך אליי חצי חיוך. חיוך יפייפה חיוך שהשפיע עליי רבות בזמן האחרון, חיוך שנלחם על החיוך שלי.
חיוך שלא נתן לחיוך שלי לרדת.
ירין הזמין לנו לאכול את המנות היקרות והטעימות. אפשר לומר הכל על ירין מעצבן, חופר, משתיק, נזכר בך כשמשעמם לו אבל אם הוא אוהב אותך באמת הוא תמיד שם בשבילך, הוא חמוד, אכפתי, רגיש, שבודק שאתה בסדר. ירין סיפר לי מעט על הילדות שלו. הוא עבר משפחה בכל שנתיים, הוא מאומץ, לבסוף הוא הגיע למשפחתו העכשווית שהייתה נחמדה אליו ונשאר שם, בהתחלה הוא היה סטוציונר, משחק בבנות אבל היום הוא שונה. הוא הבין שאסור לפגוע בבנות, שגם אם מישהי לא מכבדת את עצמה צריך לעזור לה לכבד את עצמה. ירין דואג לכולם ובו זמנית יכול להיות השטן שממנו צריך שמירה.
סיפרתי לו מעט עליי למרות שלא ממש היה לי מה, אני נערה שהייתה כאילו כלואה בטירה, בדיוק כמו רפונזל. רק שהמכשפה היו, ההורים שלי שלא נתנו לי לצאת מהבית שאולי יקרה לי משהו.
אחרי זה נסענו לים, ירין קנה לי ולו גלידה וכרגיל ביקש למלא המון המון קצפת, שמן. את האמת לא חשבתי שהדייט שלנו יהיה כל כך מושלם.. ❤
***

"אז נהנת אתמול בדייט עם ירינוש שלך? " ליעד שאל בהתגרות.
"נהנת אתמול בסרט כשצעקת כמו בחורה מהפחד? תתבייש לך מילא תצעק אבל למה ליש כוכב חתיכת פחדן" אמרתי בהתגרות והתיישבתי במושב הקדמי.
"אחלה אחות שבעולם אין לי" ליעד מלמל וסימן לירין לשים גז.
הגענו לבית ספר, שיגרה , יום יום, שיעמום, לימודים, לברוח מיהב. שיגרת חיי.

נקודת מבט יהב:
"יהב קום לבית ספר" אלין ישבה על המיטה והתלוננה.
"לא רוצה ולא רוצה" אמרתי בילדותיות וכיסיתי את ראשי בשמיכה.
"די! אתה לא יכול להמשיך ככה!! לא אכפת לי שנשבר לך הלב, נמאס לי מהאח הזומבי שלי! אוכל, שותה, ישן ומביא חברות ללילה! נמאס לי" אלין צעקה לפתע. . יכול להיות ששכחתי מעט להיות אח והייתי יותר בכיוון של שתיין.
"אלין אני לא יכול יותר. כואב לי בלב מה את רוצה שאני אעשה?! אשיר וארקוד לך כמו בתוכניות המפגרות שאת רואה?! תני לי לחיות בדיכאון שי בשקט!" צעקתי ונעמדתי לידה. נתתי אגרוף לקיר, ליד הפרצוף שלה שהפך ברגע למבוהל.
נתנאל נכנס וחיבק את אלין חזק, היא בכתה בחיבוק שלו, הוא נישק אותה על השפתיים.
"די יהב תרגע" נתנאל ביקש.

***
"אנחנו זוג" נתנאל צעק עליי מעיר אותי מהמחשבות, ממה שקרה לי, מהשתייה ששתיתי.
"אתם מה?" שאלתי בגיחוך, הם לא יהיו זוג.
"זוג, תקבל את זה בטוב או ברע. טוב לי עם נתנאל, אני אוהבת אותו והוא אותי, אתה לא רוצה שאני אסבול כמוך אז תן לי" אלין התחננה בבכי וחיבקה את נתנאל. אני לא רוצה שהיא תפגע כמו שאני. נתנאל ישמור עלייה אני בטוח בזה.
"בהצלחה. סגרו את הדלת אחריכם" אמרתי, אלין חייכה וקפצה עליי בחיבוק. האושר שלה, החיוך שלה שווה לי הכל באותו הרגע.
***

"לא שלטתי על עצמי, אני אתלבש ונצא" אמרתי בשקט ונכנסתי למקלחת להתלבש, אני לא מתלבש ליד אחותי, מתוך צניעות כמובן.

נכנסתי עם אלין ונתנאל לבית ספר, הרבה זמן שלא הייתי פה. נכנסתי לשיעור של אלין, לשמור עלייה ולראות מעט את אוריאן. היא ישבה שם, מציירת במחברת שלה כשעל ידה מונחת היד של המכוער ההוא.
הרגשתי את הדם שלי נרתח, את הפרקיי ידי מתכווצים ונהפכים אט אט לאגרופים שעוד שנייה יכו בפניו.
התיישבתי שולחן ליד אוריאן, לשמור עלייה, להגן עלייה, אבל אני לא בטוח מפני מי.
היא צריכה הגנה מפניי או מפניו?


תגובות (20)

טולי זה מושלמי!!!!!
חחח אני חולה על יהב כשהוא מתעצבן…..
תמשיכי לייצר פרקים מהמממים
חולה עלייך מלכה שלי♥

24/06/2014 11:58

תמשיכייייי אהבתי מאודדדד את ממש מוכשרתתתת !! ותמשיכיייי חחחחח ;-)

24/06/2014 11:58

מה קרה ? פתאום את נהיית כותבת טובה לא קוראת ומתעלמת מכל סיפורי אהבה אחרים פה ?
כולכם מגעילות אותי , במקום לבוא ולשפר את היצירות שלי אני מוצאת את עצמיי מוחקת את כל הסיפורים שלי , למה ? אין לי בטחון עצמי, למה? לא מגיבים לי, למה ? כי אתם מעלות סיפורים וכולם מתעלמים מהסיפורים שלי/שלנו
תתעוררו כבר , יש עוד מחברות באתר.
א-נ-י.

24/06/2014 12:26

    אפשר גם יפה יותר! טולי לא מתנאשת ולא כלום היא כותבת מצוינת שהשיגה את הקוראים והמגיבים אחרי הרבה סיפורים והרבה השקעה אין לך שום זכות לבוא ולתקוף אותה ככה!
    את יכולה לבקש יפה ובצורה יפה, אפילו במייל! אבל לא ככה

    24/06/2014 12:30

    את יודעת.. יש דרך לבקש ביקורת.. את לא יכולה להכריח אנשים להגיב לך.. אם את רוצה אני אגיב לך ואגיד לך מה לשפר אבל להבא תלמדי שיש דרך לבקש

    24/06/2014 12:39

    אווקיי שתדעי לך שאני פשוט בהלם.
    כי זה ממש לא נכון אני קוראת סיפורים של הרבה ילדים חדשים ואני נותת עצות. שתדעי לך שזאת ממש לא דרך לבקש הרבה ילדים שלחו לי מייל ואני קוראת את הסיפורים שלהם ונותת להם עצות ואני תומכת יכולת לשלוח מייל. גם אני בהתחלה מחקתי הרבה סיפורים שלי אבל הבנתי שאני לא מכירה אף אחד פה במציאות.. (חוץ מפירפיר וחדשה) אז אני לא נותת חשבון. אני ממש לא מתנשאת להפך אני הכי רוצה בעולם לעזור לכולם אבל גם לי יש תקופות קשות, אני בסך הכל בן אדם.
    גם לי אין ביטחון בכלל אבל אני לא באה לאחרים בטענות ובטח לא כאלה, שתביני אני בשיעור מתמטיקה ואני יושבת מול הפלאפון בהלם, כי אני ממש לא כזאתי. אני כן רוצה לעזור לכולם. את רוצה אני יכולה להסתכל בחומרים שלך אבל את בשום פנים ואופן לא יכולה לתקוף אותי על דבר שהוא לא אמיתי ואין לו שום היגיון.
    את יכולה לבקש במייל ואני אסתכל, אני גם עוזרת לילדים לכתוב אז אני כן פה בשביל כולם!!

    24/06/2014 13:02

    אני לא חושבת שככה מבקשי עם ביקורת !!! עזבי חושבת בטוחה. ממני טולי בקשה בקורת מי שמבקש ביקורת ממש לא מתנשא אפשר להבין ממנו שהוא רוצה לשפר. אני לא מכירה את טוליילישין אישית או את פירפירושה או יובליישין (עוד אחת) אבל הם מדהימות כולם.
    טולי לא מגיבה לכולם וזה נכון,תראי לי אחד בכיתה י׳ עם מתכונות על הראש שיושב ומגיב לכולם אחת אחת. טולי עבדה קשה על הכתיבה,כמו כולם היא לא זכתה להרבה תגובות וגם היא טעויות אבל תראי עכשיו אחריי מאמצים רבים היא כתבה את הסיפורים בצורה מושלמת.
    אבל עם תבקשי יפה ביקורת או שהיא סתם תגיב,היא בהחלט תסכים.
    ואני בתור אחת שנותנת ביקורת על טעויות,שגיאות כתיב וכו׳ לא שמעתי שככה מבקשים תקראי שוב את מה שכתבת ותחשבי עם ככה מגיבים.
    -מצטערת עם פגעתי,רוני-

    24/06/2014 14:02

    יש לי פה שגיאות שיט -כולן אחת אחת *** וגם היו טעויות ***

    24/06/2014 14:04

טולה אהובה קצת נטשתי תסיפור אז אני לא בדיוק יכולה להגיב, אני אשלים את הפרקים ואוהבתתת❤️

24/06/2014 12:30

    יובליישןןן אוהבת יותרר!!
    ואני הולכת להשלים את הפרקים האחורנים שלא קראתי אצלך…
    לאביוו❤

    24/06/2014 13:05

טולהה הנסיכההה שלל חייייי זה מושלםםםםם ומהמםםםם ואניייי מאוהבתתת בךךךך תמשיכי דחופיםם ויריןן מוצא חן בעינייי

24/06/2014 12:40

ווואוווו מושלם תמשיכי!!

24/06/2014 14:05

מושלם, מושלם, מושלם, מושלם.
תמשיכיי בזה הרגעעע ימעלפתת !!
– יהב שייך ליי –

24/06/2014 14:05

ללא רוצה טל טול אני רוצה אותם ביחדדדדדדדדדדדד נו אני אל אוהבת את ירין הזה אין איתו אקשן אני רוצה את יהבבבבבבבבבבבבבבבבבב
תמשיכייייייייייייייייייייייייייי

24/06/2014 14:35

היי אני קוראת חדשה קראתי היום את כל הפרקים וממש אהבתי את הסיפור ובכלל את הכתיבה שלך.
אשמח אם תקראי את הסיפור החדש שלי ותתני ביקורת.
מחכה כבר להמשך של הסיפור

24/06/2014 14:36

    אני שמחה שאת אוהבת את הסיפור שלי נסיכה.
    וברור אני אתחיל לקרוא את הסיפור שלך היום

    24/06/2014 14:48

תמשיכי (:

24/06/2014 14:51

    טולטוליישןןןןן שלייייי!!!!

    24/06/2014 15:34

אומייגאד זה מחק לי את כל התגובה !!

24/06/2014 15:36

איזה פרק מושלםםם
תמשייכייי

25/06/2014 12:01
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך