טוב אז זה הפרק האחרון להיום , אני באמת מקווה שאהבתם את ההתחלה כי ההמשך עוד יותר מעניין . אמשיך מחר בצהריים , ליל''ט (;

איך הגלגל מסתובב – פרק שלישי

16/02/2014 909 צפיות אין תגובות
טוב אז זה הפרק האחרון להיום , אני באמת מקווה שאהבתם את ההתחלה כי ההמשך עוד יותר מעניין . אמשיך מחר בצהריים , ליל''ט (;

אחרי 6 שעות של טיסה , אנחנו בקנדה . בשדה התעופה היו מס' מוניות שלקחו אותנו למלון , לא איזה משהו רציני אבל בעיקרון , מלון סבבה . בחדר היינו אני יסמין ושרול , חברה שלנו מהחוג ריקוד . היה שם ארון גדול , בו שמנו את כל הדברים שלנו , היה שם חדר אמבטיה ענק ששם סידרנו את האיפור והכל וככה המשכנו לסדר את החדר . הייתה דפיקה בדלת , זה היה אנדרו שאמר שעוד שעתיים הם כולם הולכים לבריכה , אני והבנות הסתכלנו אחת על השניה ודפקנו ריצה לאבמטיה , הספקתי ראשונה , לרגע הרגשתי כמו איזה אחת בת שלוש . שמעתי צחוק מהחדר עצמו שכבר נחשתי שזה היה אנדרו ואז טריקה של הדלת , גכחתי ואז התפשטתי ונכנסתי למקלחת .

"נו קים תצאי כבר !!!!! חצי שעה !!! " שמעתי דפיקות ויצאתי מהאמבטיה כשעלי יש רק מגבת קצרה , זאת הייתה יסמין . "איפה שרול ? " שאלתי , "מתקלחת בחדר אחר " היא עשתה לי לשון ונכנסה להתקלח , צחקתי בקטנה . ידעתי שאני לבד בחדר , יסמין מתקלחת ושרול מתקלחת בחדר אחר , הורדתי את המגבת , הייתי בדרך ללבוש חזיה עד שהדלת נפתחה , הסתובבתי לראות מי זה וזה היה כריס , הרגשתי איך לאט לאט אני נהפכת להיות אדומה כמו עגבניה , תפסתי במגבת וישר התכסתי , התחלתי לצעוק אבל כריס כבר ברח משם , "כוסעמק " התיישבתי על המיטה כשכולי אדומה , "מי לא נעלה את הדלת ?! " עוד פעם צעקתי אבל הבנתי שאני מדברת לעצמי . נעלתי את הדלת והתחלתי להתלבש , לבשתי חולצה לצד משוחררת כזאת עד הבטן בצבע שחור , שורט ג'ינס , אולסטר שחור גבוה , עשיתי קוקו גבוה , לבשתי כמה צמידים ועגילי חישוק ויצאתי מהחדר לעשות סיבוב ובדרך לקנות פחית קולה , כשירדתי לבר היו שם כמה בנים שאני מודה היו חתיכים וניסיתי כמה שפחות להביט בהם אבל לא הצלחתי . כשקבלתי את הקולה שלי פשוט ברחתי משם , למרות ששמעתי צעדים , העדפתי שלא להסתובב אבל מישהו סובב אותי . וואו .. הוא היה יותר גבוה ממני , שרירי , שזוף , שיער שחור ועינים כחולות , היה לו עגיל בגבה והוא היה בבגד ים , כנראה אחרי הבריכה או משהו , אני חייבת להודות , וואו .

"לא יכולתי להרשות לבחורה כ"כ יפה ללכת בלי לדבר איתה , אני מייק " הוא חייך אלי ונפל לי האסימון , הוא הופיע פעם בחדשות שהוא הופיע באיזה הופעה ביחד עם סטודיו אמילטון . "חחחחחח ממש ג'נטלמן , אני קים " שנינו צחקנו , "טוב אז .. קים , מה דעתך על..אני , את , היום בשבע ? " הוא קרץ לי , וואו , מהיר . "בוא נראה , אני בעד , ולאן אתה חתיכת ג'נטלמן , תקח אותי ? " הסמקתי טיפה אבל היה אפשר לראות את זה עליי , "את זה כבר תשאירי לי , בשבע תהיי פה , ליד הבר " הוא חייך וחזר לחברים שלו . דפקתי ריצה לחדר והרשתי לעצמי לצעוק בקטנה , יסמין בדיוק יצאה ונבהלה . "וואו קים , תנשמי , מה קרה ? " היא התחילה לצחוק ולהתלבש , אני בנתיים שכבתי על המיטה ובהיתי בתיקרה , ספרתי לה מה שקרה עם מייק והיא לא הפסיקה להתלהב . היא אמרה שעכשיו יש לי רק שעתיים חופשיות והיא שאלה מה אני רוצה לעשות , הסתכלנו אחת על השניה ולאחר כמה רגעים כבר היינו לבושות בביקיני , שורט ג'ינס , כפכפים ובדרך לבריכה .

תפסנו 2 מיטות שיזוף , הורדנו את השורט , הסתכלנו זו על זו ובמהירות דפקנו קפיצה ראש לבריכה , כשיצאנו כל המבטים הופנו אלינו , אני ויסמין צחקנו והמשכנו לצחוק , אחרי כמה זמן יצאנו מהבריכה בדרמטיות כזאת ואני מודה זה היה די מביך , כולם הסתכלו . התנגבתי טיפה ונשכבתי על המזרון , שמתי משקפי שמש ולאט לאט נרדמתי .

"קים !! קים !! " שמעתי צעקה , זאת הייתה יסמין , "מה ? מה קרה ? " התחלתי להתעורר ולהתמתח , "כבר שש וחצי !! יש לך עוד חצי שעה דייט !! " היא צעקה ואני מיד רצתי לחדר . התקלחתי במהירות , בזמן שהתאפרתי יסמין עשתה לי פן ושרול בחרה לי מה ללבוש , כשיסמין סיימה לעשות לי את הפן לבשתי שימלה קצרה בצבע טורכיז ובאמצע הייתה חגורה דקה בצבע שחור , לבשתי עקבים שחורים , שמתי עגילים וצמיד תואם , התזתי על עצמי מעט בושם מיס דיאור שאני כ"כ אוהבת והייתי מוכנה . "7:05 !! אני מאחרת !! " צעקתי , לקחתי את התיק השחור הקטן שלי ורצתי לבר במדרגות , קים טיפשה , יש מעלית , לא משנה . מייק היה שם , הוא ראה שאני רצה והתחיל לצחוק ואני הגעתי אליו נושמת כמו בהמה . "וואו , את הראשונה שניסתה להגיע בזמן " הוא חייך , "נרדמתי בבריכה " אמרתי נושמת בכבדות , למה אמרתי את זה בכלל ? הוא התחיל לצחוק כמו לא יודעת מה והתחלתי לחייך בקטנה , הצחוק שלו היה ממכר . "טוב , אז לאן הולכים ? " המשכתי לחייך , "הרשי לי ? " הוא צחק ונתן לי יד , נתתי לו את שלי , שילבנו ידיים והתקדמנו ליציאה מהמלון וחיכתה לנו שם מונית , נסענו לכיוון איזה מקום ענקי , בכניסה היה שטיח אדום וכמה שומרים , לפני שנכנסנו שאלו מה המספר שלנו , מייק אמר 4784 ונכנסנו , היה שם שולחן לזוג , וואו . זאת הייתה מסעדה ענקית והכל היה בה כ"כ שקט , זה היה..איך לומר , לא רגיל , אפילו מוזר . התיישבנו , הזמנו , דיברנו ואכלנו . "חחחחחחחח וואו , באמת שכ"כ נהנתי מהערב הזה , אני הכ…" לא סיימתי את המשפט והוא התחיל לצחוק "מה ? " שאלתי ועשיתי פרצוף לא מבין , "בואי" הוא נתן לי יד וקמתי , הייתי קצת מופתעת , מה עכשיו ? עלינו במעלית לקומה 14 , היה שם די מפחיד , אבל כשהאור נדלק היינו באולם ענק , שהקירות היו ממראות והריצוף עץ חלק , היו מפוזרים עלי ורדים ובצדדים היו נירות וכמה בלונים , הוא הדליק שיר

Moe – Me & You

"תעשי מה שאת עושה הכי טוב " הוא אמר והוא התחיל לרקוד מסביבי , התחלתי לחייך ולרקוד איתו ואז התחלתי לשיר . "כן בדיוק ! תמשיכי ככה " , המשכתי לשיר ולרקוד , אבל בראש שלי עברה מחשבה , מאיפה הוא בכלל יודע שאני יודעת לשיר ? או לרקוד ? בטח סתם ניחש , כשהגיע עוד פעם הפיזמון הוא נתן לי יד והתחלנו לרקוד ביחד , האור נכבה והדבר היחיד שהאיר את החדר היו הנירות , רקדנו כ"כ צמדנו , אהבתי את זה וכנראה שזה היה הדדי . בסוף השיר לחשתי לו את המילים בצורה מגרה לתוך האוזן , הוא אהב את הגישה שלי . ראשינו ניצמדו ואז האור נדלק , חייכנו אחד לשני והוא הושיט לי יד , יצאנו מהחדר לקומה 15 , שבעצם קומה מרפסת , היו שם כמה זוגות והיה שם טלסקופ , רצנו לכיוון שלו והתחלנו להסתכל על הכוכבים ולתת אחד אחד שם "לשלי קוראים קים " הוא חייך וחייכתי בחזרה " אז לשלי מייק , הנה שלי " הצבעתי על השמיים , הוא הצביע על הכוכב שלו ואמר "והנה שלי " הוא אמר , "רחוקים" עניתי לו והשפלתי מבט יעני מבואסת , "אבל לאט לאט הם מתקרבים.." הוא לחש לי והרים את פניי , שפתינו התקרבו והתנשקנו , זאת הייתה נשיקה שנמשכה כמה דקות , ואם לא הצורך לנשום היא הייתה נמשכת לנצח . באמת שהנשיקה הייתה מדהימה , הוא מנשק טוב , מודה .
חזרנו למלון במונית , וליד הבר נפרדנו בנשיקה קטנה על השפתיים , התקדמתי בחיוך לחדר , עד שראיתי אותו .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך