roni_love
סורי שחיכיתם כמה ימים המחשב שבבית שלי דפוק,אני יתנחל לחברה ואני ישלח מהמחשב שלה:))

איך הייתי כל כך טיפשה-פרק 37

roni_love 16/03/2013 1002 צפיות 4 תגובות
סורי שחיכיתם כמה ימים המחשב שבבית שלי דפוק,אני יתנחל לחברה ואני ישלח מהמחשב שלה:))

*אני יודעת שחיכיתם די הרבה זמן..פשוט המחשב שלי לא עובד,גם אכשיו ואני ינסה כמה שיותר לעלות:)
************
"מה אתה עושה?" צעקתי על ליאור כשראה אותי מסתתרת מאחורי ווילון האמבטיה
"אפשר לדפוק" המשכתי לצעוק עליו
"מצטער אני.."
"פשוט תצא" עצרתי אותו והצבעתי על הדלת,אחרי שהוא יצא המשכתי להתקלח ויצאתי בחזרה לחדר שלי.
לבשתי חולצת בית ספר לבנה וגינס עם קרדיגן שחור,שמתי נעלי אולסטאר לבנות עם ועגילים קטנים בצורה של פרחים בצבע לבן,פיזרתי את השיער,לקחתי את התיק ויצאתי.
"בוקר" אמרתי לאמא שהכינה סנוויצים,ישבתי על הכיסא הלבן והגדול
"בוקר טוב" השיבה אמא כשעברה לידי
"אמא(?)" קראתי לה
"מה" אמרה והסתובבה
"תגידי לקרציות שלפני שפותחים דלת כולשהי צריך לבדוק שאין שם אף אחד!" התעצבנתי,והיא גיחחה
"אמאא" אמרתי בקול חמוד
"בסדר" אמרה וגילגלה עניים ועלתה במדרגות.
הכנתי לי פינקקים וניגשתי למקרר לקחת סירופ
"מה אתה עושה??" שאלתי שקלתתי את עומר לוקח לי פינקייק
"אני רעב" אמר לי וברח לחדר,לא היה לי כוח לרוץ אחריו בכל הבית כמו תמיד..
"חצווף" צעקתי לו מלמטה (תבינו זה לא שאני שומרת אוכל לעצמי פשוט הם חיות,אם הם רואים משהו טעים ואפילו אם זה של ההורים הם לוקחים!בלי בושה!יום אחד התעצבנתי עלהם והחבאתי את הטלפון שלהם,הם היו כל כך עצבניים שהם העירו אותי בחמישה לשש!!והם יודעים שברגע שאני כמה קשה לי לחזור לישון ונשיראתי שעתים שלמות מול בובספוג!!!)
סיימתי להתארגן והתקשרתי להילה
"היי" עניתי ברגע שענתה
"הייי(שיעול)"השיבה
"מה קרה?חולה?" שאלתי בדאגה
"כן,מה אני (שיעול)אמורה לעשות(שיעול)" אויש מסכנה..
"טוב תרגישי טוב ודברי איתי" אמרתי וניתקתי…
התקדמתי לכיוון בית הספר,פתחתי את הלוקר והסתכלתי במראה הקטנה שדבוקה ללוקר,סידרתי מעט את הפוני,הכנסתי כמה ספקים פנימה וניכנסתי לכיתה! ישבתי והסתובבתי אחורה ואני קולטת שרן גם לא הגיע היום,טוב לא מעניין!
אחרי רבע שעה של חפירות במתמטיקה דלת הכיתה נפתחתה וזה היה שי,הוא ניגש אל המורה (רק שתדעו שי לא בכיתה שלי) והיא הביאה לו כמה דפים והוא יצא מהכיתה.
שמתי לב שלפני שהוא יצא הוא חייך אליי חיוך ממזרי…יש לו חיוך כובש ו..(לא שמעתם את זה ממני)
כשהיה צילצול להפסקה יצאתי למסדרון וחיפשתי את יהלי
"דניאל,ראית את יהלי?" שאלתי ילדה מהכיתה שלו
"לא,היום הוא לא הגיע" אמרה
"טוב תודה" אמרתי.גם יהלי,הילה ורון (שלא קשור)לא הגיעו היום?משהו לא מסתדר לי!


תגובות (4)

תמשיכיייייי ארוךךך

16/03/2013 06:26

תמשיכייי

16/03/2013 11:26

תמשייכיייי רוניי ♥

16/03/2013 11:27

תמשיכי (:

16/03/2013 13:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך