סוואגית סלינטור
http://www.google.co.il/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=images&cd=&cad=rja&docid=W_x2EgcXUxJ46M&tbnid=yYt_uVdU-rEa1M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.ze-signon.com%2FCatalog.asp%3FPage%3DNewShowProd.asp%26PRodID%3D559166&ei=QTBUUrmZH8PE0QXku4HQCw&bvm=bv.53537100,d.bGE&psig=AFQjCNGwRELFne_YeLlFw4ehn9pvfKpvoQ&ust=1381335471302207 זה הבגד ים שהיא לבשה וזה הגוף שלה.ושתדעו יש כולה 2 תגובות אם אין לפרק 4 תגובות לפחות אני מפסיקה את הסיפור

איך היתאהבתי…פרק 13

סוואגית סלינטור 08/10/2013 928 צפיות 2 תגובות
http://www.google.co.il/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=images&cd=&cad=rja&docid=W_x2EgcXUxJ46M&tbnid=yYt_uVdU-rEa1M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.ze-signon.com%2FCatalog.asp%3FPage%3DNewShowProd.asp%26PRodID%3D559166&ei=QTBUUrmZH8PE0QXku4HQCw&bvm=bv.53537100,d.bGE&psig=AFQjCNGwRELFne_YeLlFw4ehn9pvfKpvoQ&ust=1381335471302207 זה הבגד ים שהיא לבשה וזה הגוף שלה.ושתדעו יש כולה 2 תגובות אם אין לפרק 4 תגובות לפחות אני מפסיקה את הסיפור

"זה היה כמו המקומות האלה בסרטים אם מפל הכל ירוק פרחים עצים פרפים ממש מדהים והוא אירגן לנו פיקניק והיה ממש כיף"אמרץ להן "אוווווווו"הן אמרו וצחקתי "העיקר נהנת?"שאלה שני "אפילו מאוד"אמרתי להן והן חייכו "טוב יאללה אני צריכה להחליף לבגד ים"אמרתי להן
____________________________________________________________________
שמתי את אחת מהבגדי ים שקניתי הוא של ארצות הברית (קישור ברציתי להוסיף) השארתי את השיער פזור שמתי שורט ג'ינס וגופייה רחבה לבנה שכתוב עליה I LOVE BOY (באמת יש כזאת) ירדתי למטה וראיתי את אומייגד אדם הוא דיבר אם אח שלי ,אחרי כמה דקות אח שלי הלך והיתקדמתי לאדם "היוש"אמרתי לו "היי"הוא אמר ונישק אותי "מה את עושה פה?"Aאל אותי "אמ פעם אחרונה שבדקתי אני גרה פה"אמרתי לו "על אמת את אחות של לירן?"שאל אותי "כע למה?"Aאלתי אותו "חבר שלי"אמר והיתקרב אליי "וואלה"אמרתי והיתקרבתי "וואלה"הוא אמר ונישק אותי ובדיוק לירן חזר הוא חטף עצבים והעיף את אדם ממני והתחיל להרביץ לו וזה היתפתח למכות "די לירן!! די אדם!!"צעקתי ניסיתי להחזיק ואתם זה לא הצליח הם ניפרדו רק שחברים שלהם באו והפרידו בינהים "מה עובר עליך?!"צעקתי את לירן סילקנו כבר את כולם "מה קורה פה? מאיפה אתם מכירים?"שאל "אנחנו יוצאים ביחד"אמרתי אדם כבר הלך הוא היתעצבן "שו יוצאים?"הוא שאל מתחיל להיתעצבן עוד פעם אחרי שנירגע "אתמול הוא הציל אותי וכן צדקת אחר כך עשיתי שופינג עם הבנות לפני זה יצאתי אם אדם"אמרת לו "ידעתי שאת משקרת לי את ממש לא הולכת לצאת איתו"אמר לי "מזה?"שאלתי אותו על סף דמעות "הוא זבל"אמר לי "שאני אבין כואב לך ליראות אותי שמחה אם בחור?"צעקתי אליו "כואב לי לראות אותך פגועה"אמר "את לא מבינה שזה מאהבה ודאגה"לחש אחר כך "לא אני לא מבינה"לחשתי גם ורצתי למעלה לחדר שלי עם דמעות בעיניים למה הוא חייב להרוס לי תמיד עליתי לחדר ונפלתי על המיטה עם דמעות לא מפסיקה לבכות על החיים האלה הוא לא מבין שאני מרגישה משהו על אדם וכל כך שמחתי שמצאתי חבר טוב למה הוא לא סומך עליי?
~נקודת מבט אדם~
יצאתי מהבית של לירן ואלינור בעצבים כאילו רציני איתו מה כואב לו אני לא יפגע באחותו למה הוא לא סומך עליי זהו ניפרדנו אין לי כוח להיסתבך איתו שחכה להזכיר שהוא אח שלה זה היה חוסך הרבה מזה משנה סתם עוד בחורה…אני יחפש זיון חיפשתי באנשי קשר 'בתאל שבאה בחבילה עם שני שנאל ולירון' היה כתוב לי בואנה אני 4 בנות במיטה הולך להיות טוב היתקשרתי "הלו?"ענתה לי בקול חושני "בתאל?"שאלתי "אני בדרך עליך אדם אם שני שנאל ולירון"אמרה וניתקה יופי זאתי בלי סיבוכים הגעתי הביתה שמתי קונדום שס וחלילה אני לא יכניס מישהי מהארבעה להריון אחרי חמש דקות היה צלצול בדלת ירדתי לפתוח פתחתי וראיתי שלוש בנות עם מעילים הובלתי אותן לחדר שלי ונישכבתי על המיטה "בנות למה מעילים קיץ?"Aאלתי אותם "3"אמרה שני "2"אמרה לירון "1"אמרה שנאל "עכשיו"אמרה בתאל לא הבנתי הן הורידו את המעיילם והיו מתחת עם חזייה ותחתונים.
***
הייני באמצע פתאום הדלת ניפתחה וראיתי את אלינור עם דמעות בעיניים "אלינ…"התחלתי להגיד היא קטעה אותי עם בטירה ויצאה בריצה שמתי מהר את החולצה ואת המכנס וירדתי למטה בריצה ראיתי הרבה אנשים מיתקבצים במעגל היתקרבתי וראיתי אותה את אלינור על הכביש ללא הכרתה…


תגובות (2)

אויייי ואבוייי תמשיכייי

08/10/2013 11:47

אל תפסיקי!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

08/10/2013 12:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך