סוואגית סלינטור
המכנס שהיא לבשה לבצפר -http://www.polyvore.com/destroyed_acid_wash_skinny_jeans/thing?context_id=94658583&context_type=collection&id=86027448וסורי על הקצר

איך היתאהבתי…פרק 3

סוואגית סלינטור 21/09/2013 1224 צפיות 2 תגובות
המכנס שהיא לבשה לבצפר -http://www.polyvore.com/destroyed_acid_wash_skinny_jeans/thing?context_id=94658583&context_type=collection&id=86027448וסורי על הקצר

ירדתי למטה ואסי עוד לא היה שם "אסי"צעקתי "מה?"צעק לי מלמעלה "איפה אתה?"שאלתי אותו "מסדר תשיער"אמר "אתה רציני לי לוקח פחות זמן"צעקת וחיכיתי אחרי חצי שעה הוא ירד "סוף סוף"אמרתי לו "חה חה"אמר ואני צחקתי לרחתי תאייפון המושלם שלי כסף מפתחות ויצאנו .
___________________________________________________________________
פרק3:
היה לו טלפון "מה ביתלתם מישחק וואי שכחנו טוב ביי"אמר לא הבנתי שהיינו מחוץ לבית "כפרה עלייך שכחנו שיש משחק אז אני הולך לחבר'ה זה פסדר שאני משאיר אותך לבד?"שאל אותי "כן זה פסדר"אמרתי לו וניכנסתי הביתה מה אני יעשה החלטתי לראות סרט הלכתי לחדר לקחתי שמיכה הורדתי את הסווטשרד עשיתי צמה שהפוני בחוץ הכנתי לי פוקפורן אז החלטתי לראות את הסרט חטיפה (2011) בכיכובו של טיילור לואטנר המושלם ראיתי את הסרט שהוא נגמר אסי עוד לא חזר.
שמעתי צליל של הודעה היסתכלתי וראיתי הודעה מאסי 'כפרות אני ישנן אצל חבר שלי כל דבר שאת צריכ מתי שאת צריכה תקשרי אוהב אותך' עכשיו הייתי רגועה ווידיאתי שהדלת נעלוה עליתי למעלה הלפתי לפיג'מה הדלקתי מזגן ניכנסתי למיטה ונירדמתי.
***
היתעוררת מהשעון המעורר המעצבן באייפון הלכתי למקלחת שטפתי פנים שמתי חולצה שחורה של בצפר עם המכנס הזה-http://www.polyvore.com/destroyed_acid_wash_skinny_jeans/thing?context_id=94658583&context_type=collection&id=86027448 נעליי אולסטר שחורות איילינר סידור שיער את הכובע מאתמול (תיאור בפרק הראשון) והייתי מוכנה השעה הייתה 7 וחצי יופי יש לי זמן ירדתי למטה הכנתי סנדוויצ' בקבוק מים כסף ליתר ביטחון השעה הייתה 7:37 אכלתי קונפלקס ויצאתי בעשרים ל… לא לקח לי זמן כי התיכון קרוב לעינו שניכנסתי ראיתי את טל מי שהיה אחד הידידים כי טובים שלי אנחנו מדברים בפייסבוק כל הזמן אבל הוא אף פעם לא רצה לראות תמונה שלי הוא רצה להיות "מופתע" "טל!!"צעקתי הוא היסתוב וראה אותי הלכתי וחיבקתתי אותו "יפה שלי שנים לא ראיתי אותך"אמר לי "גם אני לא ותך תראה מזה חמש שנים אני משאירה אתך לבד ואתה נהיה חתיך"אמרתי לו "וחצי" הוא אמר וקרץ לי וצחקתי "מה אז איזה כיתה את?"שאל אותי "אמ ט'3 "אמרתי לו "סבבה בואי אני יראה לך איפה זה" אמר לי הוא הראה לי איפה הכיתה "תודה חיים שלי"אמרתי לו ונתתי לו חיבוק "בכיף נשמה אם מישהו עושה לך בעיות תגידי לי ברור?"שאל אותי "ברור"עניתי בחיוך דפקתי על הדלת "פתוח"שמעתי מבפנים אז ניכנסתי .


תגובות (2)

מושלם אבל קצר

21/09/2013 12:18

תמשיכי

21/09/2013 13:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך