איך התאהבתי בו? פרק 2

17/05/2016 808 צפיות תגובה אחת

פרק 2

״אל תפחדי ככה אני לא יסמם אותך״ אמר והוצאתי את האוויר שהיה בתוכי, הוא גיחך ״אבל אני כן מזריק לך משהו, זה לא סם ולא שום דבר כזה פשוט כזה שתירשמי ל3 שעות וזהו״ הוא אמר ולא הספקתי להוצי מילה וכבר המחט החד היה בכורי והרדים אותי כפי שהוא אמר.

………
התעוררתי בחדר קטן בלי דלתות ורק עכשיו התחלתי ליקלוט שחטפו אותי והתחלתי ליבכות בידיעה שקודם לא בכיתי כי הייתי מבוהלת מספיק בכדי ליבכות או לזוז בכלל לאחר 10 דק של בכי כבר לא יכולתי וראיתי מטושטש ביגלל כל הנוזלים שיצאו מעניי ואז הבחנתי שיש מצלמה..
כשראיתי את המצלמה פשוט הורדתי את העקב שלי שבאתי איתו למועדון וניפצתי את המצלמה, לא ידעתי שמה שיקרה יקרה.
נכנסו לחדר שלושה אנשים גבוהים בחליפות שחורות ואחד מהם לקח אותי ולהפתעתי זה לא היה זה שלקח אותי לפה ואם כל זה אני קצת בטחתי בו הוא נתן לי רגש שאני יכולה לסמוך עליו, התחלתי לצרוח שיעזב אותי ואז קלטתי שאני בתוך בית ענק ושהייתי בקומה למטה ואני אפילו לא יודעת איך הם נכנסו עם לא היו דלתות אבל עדיין שמתי לב שהבית ענק ואני משערת שיש פה איזה 10 קומות ענקיות.

שמו אותי על ספה מעור בצבע שמנת ואחד מהם סוף סוף פתח את הפה ואמר ״אל תתריע כי אף אחד לא שומע אותך ואל תנסי ליברוח כי עוד מעט הבוס בא והוא רוצה לדבר איתך״ הקול שלו היה נישמע מאיים כזה והבנתי שעדיף לי לא לנסות אפילו אז פשוט ירדה לי די כה או שתיים או.. או יותר.
כמעט נירדמתי על הספה בעודי יושבת פה חצי שעה לא מתה מפחד כי אני חוצפנית וגם כן לא פחדנית בכללי וגם לא בכיינית כל כך וביגלל זה אני בכיתי רק 10 דק ואם הייתי מישהי אחרת אני בטוחה שהיא הייתה בוכה הרבה יותר מימני וכמו שאמרתי כמעט נירדמתי ואז שמעתי… קול מחוספס ויפה של גבר אמיתי בחיים לא שמעתי קול כזה שאומר ״היא פה?״ או יותר נכון שואל אבל שואל כאילו זה מובן מאליו אני פותחת את עיניי ופוגשת בגבר מקועקע וגבוה כולו בשרירים יפיפיים וגופו רחב מרוב שרירים הוא לבש גופייה שחורה יפה שמבליטה את כל הקעקועים שלו ושריריו כמובן הוא היה גם מאוד חתיך בפרצוץ אבל כבר הבנתי שאני בגללו פה ופשוט התחלתי לשנוא אותו בזמן שחשבתי הוא והחיילים שלו דיברו ולא שמעתי כלום עד שלפתע הוא שאל אותי …

2 לייקים ממשיכה❤️


תגובות (1)

תמשיכי מעניין

18/05/2016 14:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך