איך התאהבתי בו? פרק 3

19/05/2016 935 צפיות תגובה אחת

אז הוא שאל אותי ״איך קוראים לך?״ בקול מאיים וקשוח ״לך תזדיין״ עניתי ברוב חוצפתי ״שאלתי איך קוראים לך״ אמר בקול חזק ומאיים יותר ועניתי לו כמו לילד קטן ״ל-ך ת-ז-ד-י-י-ן״ ״מאיפה יש לך את האומץ הזה?״שאל..גם אני לא יודעת עניתי לעצמי.. והחיילים כבר יצאו אחרי שהוא עשה איזשהי תנועה עם היד ״מה תרביץ לי?״ שאלתי עם גלגול עיניים ״אל תגלגלי לי עיניים, אני לא חבר שלך״ צעק, נבהלתי ועכשיו שנאתי אותו עוד יותר.. איזה בן זונה מי הוא חושב שהוא צועק עליי, אבל החלטתי לענות לו על השאלה ואמרתי״קוראים לי ליאן״ הוא גיחך ואמר ״ככה אני יותר אוהבת אותך״ אמר בקול המחוספס שלו ״אתה אוהב אותי״ התגרתי בו ״איך אני יוכל לאהוב את הבת של האויב של אבא שלי ואיך אני ביכלל יוכל לאהוב״ אמר בעודו מתעצבן משאלתי ״מה זה אומר?״ הייתי מבולבלת רצח ……על מה הוא פאקינג מדבר עלאק אויב ובלה בלה ״את שומעת אותי״ הוא צרח וקפצתי מבהלה והוא שוב פעם גיחך אבל הפעם היה לו חיוך ״למה אתה מחייך ואיזה אויב ועל מה אתה מדבר ואבא שלי לא היה מתעסק עם אבא שלך או בן אדם אחר כמוך כי הוא לא כזה״ אמרתי ושאלתי ״תרגעי״ אמר וישב לידי ״תספר כבר״ ״אני לא יספר כלום״ הוא שוב פעם התחיל ליכעוס אבל ראו שהוא רוצה להיות נחמד והוסיף ״את תספרי לי כל מה שאת יודעת על אבא שלך״ ״למה אבא שלי עבריין כמוך?״ שאלתי בציניות אבל הוא ענה לי ברצינות ״אבא שלך לא רק עבריין אלה הוא גם בוגד״ ״בסדר בסדר״ אמרתי ועשיתי את עצמי נכנעת ״לאבא שלי קוראים אייל תורז׳מן והוא עובד ב-״ והחוצפן המניאק הזה קטע אותי ״לאבא שלך לא קוראים אייל מותק קוראים לו יצחק אסארף,את עוד מעט בת 18 חשבתי שכבר סיפרו לך שאת מאו-״ ״אני לא מאומצת יא פסיכופט אני לא מאמינה לך לך מימני תן לי ללכת מהמקום הגדול והמיזדיין הזה לא באלי להיות ליד שקרן כזה כמוך״קטעתי את דבריו בצרחה והואצעק עלי גם ״תתכחילי להבין באיזה מצב את מאמי את נחטפת על ידיי את לא הולכת עכשיו לצאת מפה עד שאני לא יחליט ואת לא תרימי עליי את הטונים שלך הבנת אותי?״ הוא שאל שאלה רטורית מזויינת מעוצבן לא עניתי לו השפלתי את מבטי והחלטתי לשנות נושא ״אני מאומצת?״ שאלתי וירדה לי דימעה הוא היתרכך טיפה ואז חזר לפרצוף שלו, הקשוח והאדיש ״כן, אבל זה לא מה שמעניין עכשיו״אמר ״אז מה מעניין אותך״ ״מעניין אותי על האבא האמיתי שלך״ אמר ואני אפילו לא יודעת איך קוראים לו לעזאזל ואני גם לא יודעת אם הוא משקר לי או לא ״את בטח חושבת איך קוראים לו או אם אני משקר?״ אמר בקול אדיש ומחוספס איזה זבל גם קורא מחשבות וגם מעצבן ואז הבנתי שאני שונאת אותו וקלטתי שאני לא יודעת אפילו תשם שלו….

2 תגובות וממשיכה????❤️


תגובות (1)

הורססס תמשיכיייי

20/05/2016 23:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך