איך התאהבתי בו?

16/05/2016 819 צפיות תגובה אחת

פרק 1
עברנו לתל אביב ואני כבר חודשיים בבצפר החדש והכל טוב אני לומדת, מצטיינת וכל הזיוני שכל האלו אז ההורים בוטחים בי ומסכימים לי לצאת מתי שבא לי כי הם בטוחים שאני לא שותה למרות שזה ככה אבל אני לא מעשנת ולא סמים כי אני לא אוהבת את הריח וכי אני לא רוצה להיות מסוממת זה מכער וממכר. אני יותר יוצאת עם חברה שיותר גדולה ממני שפגשתי באיזשהו מועדון קוראים לה טל והיא בת 20 אז לבשתי חולצה אפורה בטן וגינס לבן עם פסים שחורים בצדדים ונעלי עקב שחורות מהממות מרחתי אודם אדום ויצאתי החוצה כי היא אמרה שהיא מחכה לי שם עם המכונית שלה והיא התלבשה מושלם ״הי חיימוש״אמרה ונתנה לי נשיקה בלחי נסענו למועדון שהיה מפוצץ והרעש היה חזק מאוד הלכתי לירקוד ומישהו נצמד אליי מאחור ומהר מאוד העפתי אותו מימני והלכתי לבר והזמנתי שתייה…
הייתי חנוקה כבר מרוב כל הריח פה אז יצאתי החוצה לנשום אוויר ואז יצא אחרי עוד מישהו ולא יכולתי לראות אותו טוב בגלל שהיה חושך ולא שלא תחשבו שאני מסטולה שתיתי רק שתיי כוביות וודקה ועם זאת מעורבבת עם איזה מיץ ואז הוא פשוט החליט שהוא מתקרה אליי ואני זזתי אחורה וככה זה המשיך עד שהגעתי לקיר ומשהו כמו נפלתי הוא חייך, לדעתי הוא חייך ואז לקח אותי על גבו ואני צרחתי או יותר צווחתי ״יבן זונה תעזוב אותי״ ״תסתמי ואם לא אני ירדים אותך אם סם הרדמה…״אמר ונבהלתי אבל עדיין אמרתי בקול מאיים שקט ובטוח ״יהומו מזדיין בתחת תעזוב אותי כבר ימטרידן חסר חיים״ ״אל תדברי איתי ככה אני לא רוצה להרביץ לך ואני יודע שאם אני אעשה את זה בלי אישור של הבוס שלי אז אני מת אז בואי נעשה את זה קל אני יביא אותך לבוס שלי, את לא תעשי רעש, אני לא אפגע בך וכולם יהיו מאושרים״אמר בקול מאיים גם הוא והניח אותי בג'יפ שחור כלשהו אני צרחתי ״הצילו״ ואז הוא שם לי משהו קרוב לאף ורצה להצמיד ״טוב טוב בסדר אני אהיה בשקט רק תודיע לחברה שלי טל שאני הולכת״אמרתי קצת מפוחדת ״אין שום טל ושום נעליים״ אמר וגחכתי ״טוב אז פשוט בו ניסע לאן שאתה צריך להביא אותי וזהו״אמרתי עדיין מבוהלת שלא ישים לי משהו ״אבל אני צריך שלא תראי את הדרך״אמר ולא ידעתי מה הוא מתכוון לעשות ״מה אתה מתכוון לעשות?״ שאלתי קצת מפוחדת…

פרק ראשון
לייק ואני ממשיכה❤️


תגובות (1)

ממש מעניין בבקשה המשךךךךך

17/05/2016 09:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך