אז אממ היי (: אני שחף ואני חדשה פה. זה לא סיפור ראשון שאני כותבת פשוט לא כתבתי פה. אני יודעת שזה אולי ארוך ךהקדמה וכן יש הרבה דמויות אבל לכל אחת יש חלק חשוב בסיפור. אשמח שתגידו לי מה דעתכם (:♥

אני מאוהבת ?! הקדמה.

19/06/2014 1894 צפיות 11 תגובות
אז אממ היי (: אני שחף ואני חדשה פה. זה לא סיפור ראשון שאני כותבת פשוט לא כתבתי פה. אני יודעת שזה אולי ארוך ךהקדמה וכן יש הרבה דמויות אבל לכל אחת יש חלק חשוב בסיפור. אשמח שתגידו לי מה דעתכם (:♥

תהל וקנין-שיער שטני עיניים ירוקות..יש לה שיער שעובר את הטוסיק הוא חלק ומושלם ..איך אומרים ? הילדה הכי יפה בשכבה..היא גם הכי מקובלת.כולם רוצים להיות איתה וכולם רוצים להיות במקומה.היא לא מאלה שמתלהבות מהמעמד שלהם ומתנהגות מגעיל לכולם.ההפך היא אחת שמתחברת לכולם.מאלה שאף אחד לא רוצה לדבר איתם עד לממש מקובלים.היא ילדה חברותית וחברה טובה שאפשר לסמוך עליה.אני גם לא סומכת על כולם בשכבה..לתהל יש שתי חברות הכי טובות שעליהן היא סומכת יותר מכל החברות שלה ויש לה.יש לי עגיל בטבור ופוני לצד.
תהל היא בת 16 מסביון כיתה י'..כמו שהבנתם בטח כסף ? לא חסר.(הערת הכותבת-קראתי פעם שבסביון רוב הבתים הם וילות ולכן רוב האנשים העשירים גרים שם.לא יודעת אם זה בטוח נכון אבל זרמו (:)
יש לה שלושה אחים ואחות..הם חמישה בסה"כ.היא ואחותה מסתדרות הכי טוב בעולם..מספרות הכל אחת על השנייה ויוצאות המון ביחד.היא אוהבת את אחים שלה יותר מכל דבר אחר בעולם.כמעט.אפילו שלפעמיים יש קצת ריבים אבל זה מה שהופך את זה ליפה כלכך..לא שווה אחים בלי ריבים (;
יש לה הורים מדהימים שהיאהכי אוהבת בעולם♥אליה ואריאל שמם.תהל היא ילדה ממש עצבנית שהיא רוצה , היא צועקת הרבה אבל היא לא מהמופרעים..להפך היא לפעמיים ילדה שקטה והיא אחת הבנות החכמות בכיתה.אפילו כשהיא רוצה היא עושה בלאגן.היא קופצנית ונמרצת יש לה שמחת חיים!בטח כבר נחשתם תהל היא מרוקאית (;(;
חבר ? לא היה..היא מאוהבת בחבר של אח שלה רון.
שון וקנין-אחיה התאום של תהל.הם ממש ממש דומים.יש לו אותו צבע שיער ועיניים של תהל כמו שהבנתם הוא גםכן בן 16..כיתה י'..הוא יותר גבוה מתהל ויש לו שרירים..שון הוא אחד שמעשן ושותה אבל יודע לשלוט בעצמו.שון הוא סוג של ערס..הוא לא מכבד בנות שלא מכבדות את עצמן.
יש רק שלוש בנות שהוא באמת מכבד ואוהב.אחיות שלו ואימו.
חבר הכי טוב ? רון שיטרית.הם חברים מהגן.רון בדיוק כמו שון.
אהבה ? לא מאמין בדבר הזה שבשבילו זה חרא של דבר.כל לילה עם מישהי אחרת אבל כשתגיע האחת שלו הוא יכבד אותה כמו שצריך.
שון הוא הרווק הכי מבוקש בסביון..אין אחת שלא רוצה אותו , פשוט חלום של כל אחת.הוא מתאמן פעמיים בשבוע במכון כושר.הוא פשוט חתיך.שון הוא כמו תהל.מהמרוקאים הממש עצבניים האלה שעדיף להתרחק מהם כשהם עצבניים.
עדאל וקנין-אחותם של תהל ושון..היא קטנה מהם בשנה-בת 15 היא בכיתה ט' בבית ספר של תהל ושון.עדאל היא ההפך הגמור מאחים שלה.היא שקטה נורא,מופנמת,יש לה רק 2 חברות וזה מספיק לה..בשבילה כל השכבה שלה צבועים לכן היא מסתפקת בשתי חברות שהיא באמת יכולה לסמוך עליהם..החברים של אחים שלה ממש אוהבים אותה.לפעמיים היא וחברות שלה יוצאות עם אחותה והחברות שלה.
עדאל היא ילדה יפה מאוד.שיער חום עד אמצע הגב ועיניים ירוקות כמו של אחים שלה..
גם עדאל יכולה להיות עצבנית שהיא רוצה אבל רוב הזמן היא שקטה.היאלא כמו תהל ושון שאוהבים לעשות קצת צרות וצחוקים ויש להם המון ארנגיות כל היום..ממש לא.
עדאל רוב הזמן יושבת בחדרה ושומעת את השירים שהיא הכי אוהבת שרובם באנגלית לעומת אחיה ששומעים דיכאון ומזרחית..ושוב שלא תבינו לא נכון כן ? אם היא הייתה רוצה היא הייתה מקובלת בדיוק כמו אחותה היא פשוט לא סומכת על הילדים שבשכבה שלה.
חבר ? עוד לא היה לה..מחכה לגבר המושלם שהיא מקווה שיהיה בדיוק כמו אחיה אור.עדאל מאוהבת באח של שובל חברה של תהל.
אור וקנין-נגדיר אותו בשתי מילים ? הגבר המושלם ! שיער בלונדיני עיניים כחולות..הוא בן 18 ולומד בי"ב בבית ספר של תהל שון ועדאל.
הוא גם כמו אח שלו חוץ מהקטע של הבנות..הוא מכבד בנות ובחיים לא ינצל אותם..יש לו חברה ששמה עמית..היא בכיתה י' והיא החברה הכי טובה של תהל..הם ביחד כבר שנה והוא אוהב אותה הכי בעולם.הוא שילוב של תהל ושון.כשבא לו הוא לומד ושלא לא.אבל הוא חכם.
תום וקנין-אחיהם הקטן של תהל שון עדאל ואור.הוא בן חמש והוא נסיך אמיתי.הוא ילד ממש עצבני חחחח.קטן ועצבני.שיער בלונדיני שטני כזה ועיניים ירוקות כחולות.הוא ממש חמוד.
רון כהן-חשבתם שאור ושון חתיכים ? זה עוד כלום !! שיער בלונדיני עיניים כחולות גובה.יש לו יופי מיוחד כזה..יש לו פוני כמו שהיה לג'סטין ביבר.
הוא קופי שון.מעשן שותה אבל שולט בעצמו..גם הוא כל לילה עם מישהי אחרת אבל..קורה לו משהו מוזר.
כשהוא רואה את אחותו של שון תהל,הוא מרגיש משהו שאף פעם לא הרגיש.תהל היא היחידה שבאמת עונה לו כשצריך ולא מפחדת ממנו כמו רוב הילדים בבית ספר..הם רבים המון.הוא בוחר להתעלם תמיד מההרגשה הזאת.הוא בן יחיד למשפחה מושלמת.גם הוא כמו תהל ושון בכיתה י' בן 16.הוא ושון בקושי נמצאים בכיתה.הם יושבים תמיד עם החבורה שלהם במחששה שבבית ספרם.גם הוא כמו שון הרווק המבוקש של סביון.
עמית דניאל-החברה הכי טובה של תהל והבת זוג של אור.שיער חום ארוך עד הטוסיק ועיניים חומות..היא ילדה יפה.
היא בדיוק כמו תהל.חייכנית,מצחיקה,נמרצת,יש לה שמחת חיים והיא מלאה באנרגיות.היא גם עצבנית הרבה והיא חכמה.גם היא ממש מקובלת בשכבה..היא אוהבת את אור יותר מכל דבר אחר בעולם.אין לה אחים.
שובל שטרית-שיער בלונדיני עד הכתפיים ועיניים ירוקות.גם היא כמו חברותיה מרוקאית.
יש לה אח ששמו לידור והוא בן 15..בגיל של עדאל.חבר ? אין אבל היא מאוהבת בשון אח של תהל.היא כמו חברותיה בדיוק.
לידור שטרית-אחיה הקטן של שובל בן 15 כיתה ט' .
שיער חום עם פוני כמו של רון ועיניים ירוקות..הוא חתיך..חברה ? אין.מאוהב בעדאל אבל אין לו אומץ לעשות עם זה כלום..הילד הכי מקובל בשכבה..הוא ועדאל לא כלכך מסתדרים,רבים הרבה..הוא עדיין לא מבין איך זה שעדאל לא בחבורה הכי מקובלת בבית ספר אבל זה לא מפריע לו.
אלה וירין אלקיים-החברות הטובות ביותר של עדאל.הן תאומות זהות לגמרי רק שאלה טיפה יותר גבוה . הן רזות ויפות.שיער שחור ארוך ופוני בובה..עיניים כחולות..הן כמו עדאל בדיוק.


תגובות (11)

הסיפור נשמע ממש נחמד.
יש לי טיפה בעיות איתו שאני בטוחה שתשפרי!
א. אל תשכחי לשים פסיקים, זה פרט נורא חשוב בסיפור.
ב. תעשי רווח בין דמות לדמות כדי שיהיה יותר קל לקרוא ולא עמוס.
ג.אני בטוחה שאם שאם תשימי לב להערות שלי, הסיפור שלך יהיה יפה.
מקווה שלא פגעתי, אוהבת המון, פירפיר

19/06/2014 15:25

    כמו כן, עשי רווחים אחרי פסיקים ונקודות.
    שמת לב שככתבת את הדמות של תהל עברת מדיבור בגוף שלישי ולגוף ראשון?מסכימה עם פירפיר.
    נראה כאילו כל המשפחות יתאהבו אחת בשניה.

    19/06/2014 15:38

אוקיי אני מסכימה עם פירפיר בהכל ורציתי להוסיף עוד כמה דברים.
את מדברת לקוראים, זאת אומרת ״חשבתם שאור ושון חתיכים?״ זה לא אנחנו צריכים לחשוב, זה צריך להיות בין הדמויות.
הדבר השני שרציתי לומר הוא עם הדמויות ה״מושלמות״ אני באופן אישי קשה לי לקרוא סיפור שכולם יפים ומושלמים כמו ב״יפים והאמיצים״, שאולי יש להם בעיות במשפחה אבל גם הבעיות הופכות את הנשפחה למושלמת.

19/06/2014 15:45

    אולי קצת בהתחלה זה יישמע כאילו הכל מושלם אבל בהמשך זה לא יהיה ככה .. יש לי כבר כמה רעיונות ותאמיני לי זה ישנה הכל (:

    19/06/2014 18:07

פירפיר מיכל ועוד אחת אני יקח לתשומת ליבי מה שאמרתן.
מיכל בהתחלה עשיתי את זה בגוף ראשון ואז שיניתי לגוף שלישי כנראה שיש חלקים מסויימים שלא שיניתי.
עוד אחת הבנתי למה את מתכוונת בזה שדיברתי לקוראים זה לא יקרה שוב תודה (:
ואל תדאגי הם ממש לא מושלמים וגם הבעיות במשפחה שלהם לא הופך את זה לכזה .. זה לא יהיה כמו ביפים והאמיצים אני ישנה את הדמויות שלא יהיו מושלמות ואת תראי שבהמשך זה ממש לא יהיה ככה .
תודה רבה שהגבתן ואני ימשיך יותר מאוחר ❤️ (:

19/06/2014 18:03

    גם אל תעשי סמיילים בסיפור בשום פנים ואופן!
    כמו כן, להמעיט בשלוש נקודות (ולשים לב שאת לא עושה 2).

    22/06/2014 11:46

זה די ברור וצפוי, והתאור של הדמויות מושלם בצורה מעצבנת מעט, אבל השמות מקוריים.
עוד לא ראיתי עדאל ולפחות אין פה דמות בשם יחיאל.

22/06/2014 11:49

    תודה (:
    ואני יודעת שהתיאור קצת מושלם פשוט התרגלתי לכתוב ככה אבל אני עוד אשנה את זה..אם תקראו את שאר הפרקים תראו שזה לא מושלם בכלל..
    שחף♥

    22/06/2014 11:52

ומיכל/ מישל(לא יודעת בדיוק מצטערת) מזאת אומרת לא לעשות סמיילים ושלוש נקודות ? למה ?

22/06/2014 11:53

    כי זה מוריד מערך הכתיבה.
    את יכולה לדעתי לעשות שלוש נקודות אבל לא כל כך הרבה…
    אי פעם ראית בספר קריאה סמיילים במהלך הכתיבה? 0-0

    22/06/2014 11:55

צודקת…לא חשבתי על זה..
תודה שאתן מגיבות..
אשמח אם תקראו גם את הפרקים שהעליתי ותגידו מה דעתכן..לכן יש הרבה ניסיון ולי לא כלכך..

22/06/2014 12:00
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך