היי יפות , אני חדשה פה . 5 תגובות ואני ממשיכה ! בבקשה תזרמו .. <3

איך התאהבתי ? הקדמה + פרק 1

25/01/2014 1431 צפיות 5 תגובות
היי יפות , אני חדשה פה . 5 תגובות ואני ממשיכה ! בבקשה תזרמו .. <3

הקדמה:
תהל אלמליח-בת 15 וחצי , כיתה י׳ . שיער שטני , עיניים ירוקות וגדולות , אף קטן, שפתיים גדולות ובולטות אבל יפות. אני נמוכה, 1.59 אבל בסה״כ אני אוהבת את עצמי. ההורים שלי גרושים וחייתי מגיל 10 עד עכשיו עם אבא שלי באמריקה ,אבל השנה אני חוזרת לארץ . אהבה ? אין ועוד לא הייתה , אבל אני מקווה שהשנה תהיה . יש לי אח גדול , לירן , אנחנו לא כל כך בקשר, הוא ערס אבל בסדר , אני אוהבת אותו .

לירן אלמליח-בן 17,כיתה י״ב , מהרצליה . שיער שטני-חום , עיניים כחולות כהות מאוד . אני ערס , אוהב מסיבות , אוהב לחיות תחיים, אינלי מערכות יחסים רציניות, אני משחק בבנות וכן תכלס אני אוהב אתזה. יש לי אחות קטנה, תהל , אני שומר עליה מכל משמר אפילו שהיא גרה רחוק ממני ואני לא נותן לאף אחד לפגוע בה . החבר הכי טוב שלי זה נתנאל אח בדם אוהב אותו!!!

נתנאל מועלם-בן 17, כיתה י״ב , מהרצליה. חתיך הורס , עיניים ירוקות ושיער חום כהה , 1.78 . כל הבנות רודפות אחריי ואני משחק בהן. מאז האהבה שהייתה לי עם בר הזונה הזאת עם איך שהיא פגעה בי לא היו לי מערכות יחסים רציניות . החבר הכי טוב שלי זה לירן ואני אוהב אותו הוא לפעמים בן זונהההה אבל כפרה עליווו

פרק 1:
"תהל" אמא צעקה לי מהמטבח ,המשכתי לישון .
"תהלללללללללל!!!" אמא צעקה לי כבר בפעם החמישית , החלטתי לקום כי היום היום הראשון ללימודים . אתמול בערב נחתתי בארץ וראיתי את אמא ולירן אחרי חמש שנים שלא ראיתי אותם !! כל כך התגעגעתי . שמתי חולצת בצפר בצבע תכלת , שורט לבן ונעלי ואנס תכלת . שרשרת זהב , התאפרתי קצת כי אני אוהבת להיראות טבעית , בושם וירדתי למטבח תוך כדי שאני מריחה את האוכל של אמא על הבוקר .
"בוקר טוב אמוש " אמרתי לה .
"בוקר טוב ילדה שלי " ענתה .
"בוקר טוב קופה" לירן אמר .
"בוקר טוב שמן , מה זה היה הרעש הזה אתמול בלילה ?! אי אפשר היה לישון ככה !" התעצבנתי .
"לא עניינך תהלי .." נאנח .
הגענו , לירן הסיע אותי לבצפר באופנוע שלו . כשהגענו לשער , לירן אמר שלום למישהו , הוא היה מוכר לי מפעם אבל לא הצלחתי להבין כל כך מי זה . אין ספק שהוא היה חתיך ! מאוד חתיך ! אבל הוא לא הסגנון בנים שלי , הוא נראה ערס וסטוציונר .

-נקודת המבט של נתנאל-
לירן נכנס לבצפר עם מישהי , כוסית , מאוד … ידעתי שאני מכיר אותה מאיפשהו , אבל לא הבנתי מאיפה וזה שיגע אותי . הוא אמר לה ביי והיא המשיכה לבניין של י' .
"יפה חברה שלך" אמרתי ללירן .
"חח זאת לא חברה שלי יהומו" לירן ענה
"אז מי זאת ? " שאלתי.
"אתה לא צריך לדעת כל דבר " ענה בעצבנות .
"מה שמת עליה עין ? " הוסיף .
"לא , ממש לא , היא לא הטעם שלי בכלל הגמדה הזאת" מלמלתי .
"גמדה ? שתוק " ענה . לא הבנתי מה הוא רוצה ומי זאת הילדה הזאת .
אין ספק שנדלקתי עליה ואני הולך להשיג אותה !!!
.


תגובות (5)

יפה תמשיכי

25/01/2014 11:03

חמש תגובות זה הרבה להתחלה

25/01/2014 11:28

שנינוש צודקת את חדשה וזה פרק ראשון זה מלא

25/01/2014 12:09

תמשיכי

26/01/2014 03:51

תמשיכי

26/01/2014 03:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך