Angel of love
שבת שלום לכןן♥
איך הפרק??
תגובות וממשיכה (:

איך התאהבתי? פרק 9♥

Angel of love 06/12/2013 1951 צפיות 7 תגובות
שבת שלום לכןן♥
איך הפרק??
תגובות וממשיכה (:

מנקודת המבט של עדי :
הוא הפיל אותי עליו , "מה אתה עושה!?" צרחתי והוא נישק אותי בלי הודעה מוקדמת…. היה לי קשה להתנגד…כאילו גמאני רציתי את זה …אבל לא זה לא יכול לקרות! רק לפני שנייה הוא קרא לי סיוון, "די !" עצרתי את הנשיקה וקמתי ממנו, הוא פשוט חייך אלי….
"אתה פשוט מעצבן!" צעקתי ויצאתי מהחדר אמבטיה, "תודי שלא רצית את זה!" הוא צעק, "מודה שלא רציתי את זה!" צעקתי…המ שיקרתי . "לפחות תעזרי לי לקום קופהה"
"ישלך רגליים וידיים נכון?" שאלתי שהצצתי לחדר, "נו?!"
"אז תשתמש בהם ותקום לבד" חייכתי והתיישבתי על המיטה בכל זאת חדר שלי שהוא ילך…"קשה לי אני עייף" הוא התלונן, "לא אשמתי ששתיתה מיליון בקבוקים,"
"זאת את שרקדת על הבמה כמו מטורפת והסתכלת עליי אז זה יוצא שזה אשמתך"
"דיימנתה לא הסתכלתי על אפחד אתה רק בהיתי בי "
"אוו את עוד מודה שהסתכלת!"
"איך בדיוק?!" שאלתי וראיתי אותו יוצא מהחדר אמבטיה, מתקדם לעברי,
"אם את יודעת שאני הסתכלתי אז גם את הסתכלת זה עובדה" הוא אמר גאה בעצמו ,"יאיוו משוגעע!!" צרחתי וידעתי שהוא צודק… אני צריכה לשקול מילים ,
"ותתלבש כל שנייה אור ונוי יבואו" אמרתי ואחרי שנייה הם פתחו את הדלת והסתכלו עלינו מופתעים, "זה ממש לא מה שזה ניראה!" צעקתי והסתכלתי על אסי בכעס, מזל שלורן לא איתן…"יופי…כי את לא רוצה לדעת איך זה ניראה" נוי צחקה ונכנסה לחדר, "כן אם לורן היה רואה את זה… " התחילה אור להגיד, "מה לורן היה רואה?"שמעתי קול מוכר, עם המזל שלי אתן יוכלות לנחש מי זה היה, לורן עמד בתחילת הדלת מחכה לתשובה אור סגרה עליו את הדלת, "איה!" הוא צעק, ואני הכנסתי את אסי לשירותים נכנסתי איתו ליתר ביטחון וסגרנו את הדלת, "רגע מה להגיד לו ?" שאלה אור ,"תמציאי משהו!"
אור פתחה את הדלת ואני הקשבתי… "מה לעזעזל קרה פה?!" התעצבן לורן, "נוי בדיוק התלבשה… " אמרה אור ואני התפוצצתי מצחוק בפנים, "אני …כן התלבשתי…"זרמה נוי והסמיקה, "ובגלל זה…אוקי נגיד" הוא אמר ,נו שילך משם כבר מה קורה שם היה שקט, "איפה עדי?" הוא שאל ,
פאק…"מתקלחת" אמרה נוי, "אה בלי מים? " לורן שאל ואסי התחיל לצחוק, "שתוק!" לחשתי לאסי, "לא סותם מה תעשי לי?!" יאיו נו זה מה שחסר לי…הוא כל כך שיכור שלא אכפת לו מה לורן יעשה לו אם הוא יגלה שהוא פה, בעצם…למה לי אכפת כל כך?
"מה זה היה?" שאל לורן, "סתם בטח עדי "אמרה אור, "איפה סער?" שאלה נוי משנה את הנושא, "בחדר…בדיוק עלינו ניראלי גם אסי שם, "
"אתה בטוח שרק סער שם? "שאלה נוי , "וכמה בנות ללילה למה?" הוא שאל "תהנו" אמרה נוי ביושב והתיישבה על המיטה, "טוב אם באלך….אתה מוזמן ללכת לבנות שלך הכל בסדר פה" אמרה אור ,מנסה לרמוז לו ..הממ לעוף מפה!
"למה ככה?"
"ככה ככה… יאלה" היא אמרה ופתחה את הדלת, "טוב ותגידי לעדי שתתקלח עם מים פה לא משלמים על המים" הוא צחק ושמעתי אותו מתרחק, אור סגרה את הדלת ואני יצאתי, "ויי אסייי !" צרחתי עליו, "מה את רוצה?"
"תתלבש בפעם המאה זה היה כזה קרוב"
"אבל חם לי"
"מענין לי ת…"
"אוי עדי" אמרה אור, "מה?"
"לורן בטוח שאסי בחדר."
"נו באמתת תשגעו אותי עוד היום!" התלוננתי וזרקתי על אסי את בגדיו, "תתלבש ונעשה סיפור כיסוי"
"ח ח ח אני מרגישה בסרט" אמרה נוי היא ישבה על המיטה רק פופקורן היה חסר לה, "שקטט " אמרתי ואסי התלבש בשעה טובה!! תודה תודה! הקוביות האלה שלו הפהנטו אותי, "הינה טוב לך ?"
"כן…עכשיו יאלה לחדר אם לורן שואל אותך איפה הייתה או מה עשיתה… אז…"
"מה הוא אבא שלי?! זיינתי זה מה שעשיתי" הוא קרץ לי ויצא מהחדר, סגרתי את הדלת והתיישבתי על המיטה, אור ונוי הסתכלו עליי, "מה?!"
"לא פשוט….אתם מתאימים" אמרה אור וצחקתי בקול כל המלון שמע אותי, "כן מה שתגידי…" הלכתי להחליף בגדים ,
"מה עשיתם פה.?"שאלה אור,
"סיפור ארוך"
"כולי אוזן "
"היה שיכור מצאתי אותו ערום באמבטיה התנשקנו" אמרתי בקיצור והם ישבו מולי בפה פעור, "פש…" אמרה נוי לאחר כמה זמן, "הלוואי החיים שלי היו ככה" הוסיפה, "ככה?! לא ניראלי"
"החיים שלי בזבל" היא קבעה ופתחה את הטלוזיה, "למה בזבל?"שאלתי,
"מי שאני אוהבת נהנה עכשיו עם מיליון בנות בחדר ליד," היא אמרה בעצב, "אוי נו אח שלי לא שווה את זה!"
"הלב שלי חושב אחרת.." היא מילמלה "די למה דיכאון הכל יהיה בסדר…."
"לחשוב שאוטוטו ביהס?" שאלה נוי, "נויי דיי " צרחנו עלייה ביחד וקפצנו עלייה עם כריות, היה כיף
בכללי באילת…היה כיף. חזרנו הביתה אחרי יומיים מעייפים ושמחים מה לא…אני ואסי? עזבו…
ניסנו לעכל את זה שעוד שבוע ביהס..איזה 'כיף'. הרבה 'כיף' יש בחיים שלי.


תגובות (7)

תמשיכושיקרש

06/12/2013 10:12

תמשיכיייייייייייייי

06/12/2013 10:49

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יפה אבל מיזה לורן לא קראו לו אלירן? תמשיכייי

06/12/2013 11:08

המשךךך !!!!

06/12/2013 11:39

מושלםםםם תמשיכייייי

07/12/2013 09:43

לירן קראו לו חחחחחחחחח לא אלירן ולא לורן טעות שלי (: ותודה מחר ממשיכה

07/12/2013 10:23

המשך מידדדדדדד

08/12/2013 11:36
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך