אהבה :)
אני לא ימשיך עם לא יהיה 2 תגובות

איך זה תמיד קורה רק לי?!

אהבה :) 01/04/2014 1456 צפיות 4 תגובות
אני לא ימשיך עם לא יהיה 2 תגובות

התחלתי סיפור חדש מקווה שתאוהבו
שם : "איך זה תמיד קורה רק לי?!"

הקדמה:
היוש אני קורל ישראל אני בת 16 כיתה י' מתל אביב בטח אתם מכירים את אחות התאומה בשם ספיר ישראל המוצלחת מבין שתינו שהיא התאומה שלי אבל אנחנו חברות טובות הכי טובות … יש לי אח קוראים לו יונתן הוא בן 18 בכיתה י"ב ואחרי בית הספר מתגייס יש לי עוד 2 חברות הכי טובות שהן שיראל וליר הם ה- בי .אף .אף שלי אני אוהבת אותם כלכך כמו אחיות שלי אנחנו מכירות מהגן אני לא יודעת עם הבנתם אבל אני לא הכי מקובלת בבית הספר אבל יש לי את החבורה שלי .. אני וליר (שהיא יותר זורמת ) נדחפות כל הזמן לאח שלי ולחברים החתיכים שלו ומציקות להם אפילו אני חושבת שליר מחבבת את גל אח שלי אבל היא מודה בזה.. יש לי שיער שטני עם קצבות ורודים ,מילה זה אחד המושלמים עיינים טורקיזיות יפות כאלה , אני לא רזה ולא שמנה מלאה במקומות הנכונים, החיים שלי שופינג חברות ומסיבות . אין לי חבר האמת היא שאני קצת מאוהבת באיתי חבר טוב של גל אבל היא לא שם עליי.

אז כמו שהבנתם אני ספיר האחות התאומה של קורל אני חייבת להודות אבל אני באמת יצאתי האחות המוצלחת יש לי חבר אני מקובלת כולם אוהבים אותי יש לי אלפי חברות אני מדגמנת למלא חברות אני מופיעה בכמה סדרות אין בנאדם ברחוב ולא מבקש חתימה או תמונה אלא החיים ואני אוהבת אותם ככה החבר שלי היא אופק חולה עליו נשמה שלי אנחנו 5 חודשים יחד הוא בן 18 בגיל של גל . אין לי חברה הכי טובה… טוב אולי יש אחת קוראים לא שירן אני מתה עליה היא כמו אחותי אף פעם לא אמרנו שאנחנו החברות הכי טובות אבל ביננו אנחנו יודעות את זה ,החיים שלי זה במה מסיבות ושופינג. יש לי שיער בלונדיני וקצוות טורקיזים עיניים כחולות כמו הים מושלםםם אני רזה וגבוה לא הכי גבוה אבל הגובה סטנדרטי .

אני החתיך של תל אביב סתםם עפתי על עצמי אני גל אח של ספיר וקורל אני אוהב יותר את קורל ומאשר את ספיר אני לא יודע למה אבל ספיר יותר מעצבנת ושטלטנית אני לא מבין איך אופק מסתדר איתה . יש לי 3 חברים הכי טובים הם כמו אחים איתי אופק ושקד. אני חתיך עם קוביות שיער שטני פרוע כזה אני ילד רע מבריז לא עושה כלום עם עצמי זה מה שאני . לא מוכן להתחייבות בנושא חברות אבל שתבוא האחת אני לא יתן לאפחד לגעת בה היא רק שלי.

אני איתי אני יספר אל עצמי בקצרה בן 18 עוד שנה מתגייס חתיך עם קוביות שיער חום עיינים ירוקות סטוציונר אבל אוהב את אחות של גל אני לא ממש אוהב אותה קצת מחבב נוו זאתי איך קוראים לה ספיר לאא כן קוראים לא קורל היא מזה דומה לספיר אני כל הזמן מתבלבל אבל מזל שהשיער והעיינים שונים כי אולי אני הייתי מתחיל עם ספיר במקום קורל אוי ואבוי אם זה היה קורה אופק היה רוצח אותי יש לי 3 חברים הכי טובים שקד ,גל, אופק אחים אלא אני לא עוזב אותם לדקה חחח … אני חולה על מסיבות ושתיה לא מעשן כבד אבל שאני עצבני שום דבר לא יוכל לעצור אותי.

אני אופק בן 18 חבר של ספיר אני מאוהב בילדה הזאת היא האור שלי החיים שלי אין דברים כמוה זכיתי פשוט זכיתי יש לי קוביות שיער שחור עם עיינים כחולות כהות חתיך מה לעשות ?! יש לי 3 חברים הכי טובים שהם איתי גל ושקד מנסה להפסיק לעשן אבל אני שותה אני לא מוכן לוותר על השתיה בכל מקום בבית מוחבא אלכוהול יש לי אח בן 3 איזה נסיך קוראים לו אביתר חמוד רצחח.

אהלן חברים אני שקד אני בן 18 חבר של גל איתי ואופק וחבר זאת לא מילה אח זאת המילה אני אח של ליר אני שומר עליה כמו אוצר אפחד לא נוגע אני חתיך שרירי שיער שטני ועיניים טורקיזיות חתיך שאין דברים כאלה אני לא סטוציונר אני שוכב עם בנות אבל שתגיע האחת אני לא יעזוב אותה וישכח מהכל אני קצת מאוהב בשירן חברה של ספיר היא יפה וחמודה ביישנית כזאתי חמודה רצח אני מאוהב בה… חולה על מסיבות ושתיה זה החיים שלי וזהו זה אני..

אני ליר בת 16 אחות של המכוער שקד והחברה הכי טובה של קורל ושיראל אני חולה עליהם אני וקורל כל הזמן מציקות לאח שלה וחברים שלו וכל דבר שקשור באח שלה אני מצטרפת אני מאוהבת בו חצי שנה והוא לא שם לב עליי אני בשבילו רק אחות של חבר שלו או חברה של אחותו יש לי שיער בלונדיני ועיינים כחולות אני דוגמנית רזה אבל מלאה במקומות נכונים .

אני שיראל קצת ביישנית יש לי 2 חברות משוגעות שהן קורל וליר אני חולה עליהם יש לי שיער חום ארוך ועיינים חום וירוק ביחד זה מושלם אין לי חבר ואני לא רוצה שברו לי את הלב ואני לא מתכוונת שעוד הפעם ישברו לי אותו החיים שלי זה שופינג ומסיבות כמובן חברות וזהו זאת אני…
תהנו מהסיפור…
2 תגובות וממשיכה.


תגובות (4)

היי! מהממםםם אהבתי ממש תמשיכי :-)

01/04/2014 02:28

תמשיכייי

01/04/2014 03:52

אומרים ״אם״ ולא עם אבל הסיפור הנדר

01/04/2014 12:15

המשכתי\

01/04/2014 15:59
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך