ערסים89
אחרי ארבעה ימים תגיבווווו מה דעתכם .. ?

איך לא אפול לתוך העיניים שלך = פרק 4 – סיפורי ערסים

ערסים89 19/05/2014 1151 צפיות 9 תגובות
אחרי ארבעה ימים תגיבווווו מה דעתכם .. ?

נקודת המבט של דניאל

כעסתי עליה , לא רציתי שהיא תעשה את זה אבל ברור שהיא לא תקשיב לי הזונה הזאת

הסבר=
טוב אז דניאל ניפרד ממני ביום שנכנסתי לכלא , ועוד הוא שלח לי תמונה שלו עם שתי פרחות שיושבות עליו .
יש לו מארינס נמוך לצד ועייני דבש .
החברה שלו כביכול זאת שישבה לידו שנאנו אחת ת\'שניה איך שהיא שמעה שנפרדנו בטח ישר קפצה לו על הצורה .
כולה ניתוחים זה מגעיל אותי .
חזרה =

\"למה עשית את זה עכשיו \" שאלתי את נעה , \" סליחה חמוד , לפי מה שידוע לי אתה חבר שלי ולא של הזונה הזאת אז שאני אומרת לך משהו אתה לא תצדיק אותה ותכעס עליי אתה מבין \" היא הרימה את קולה עליי .
\"תקשיבי טוב זונה , את לא תרימי עליייי תקול המזדיין שלך מבינה ,תתחילי להרגיע ,מי סופר אותך בכלל \" צעקתי בחזרה ויצאתי מהכתה השרוטה הזאת .

נקודת המבט של קטלין

הלכתי לספסלים מוצאת שם את החברים של רון ונתנאל .
אביתר ועוד מישהו שראיתי בכתה שלי .
\"הופפפ מי הגיעה לפה \" אביתר אמר , \" קטלין למה \" שאלתי והסתכלתי עליו .
\"ילדה , את כוסית ובשביל זה את צריכה לעשות את התפקיד שלך בשקט ולא להתחצף,מבינה מותק \" אמר השני .
\'הוא אמר לי זונה \'אמרתי לעצמי התקדמתי אליו עד שהיינו צמודים והורדתי לו ברכיה \"זונה אמא שלך יהומו מזדיין \" צעקתי עליו .
הסתובבתי וראיתי שיש ילדים סביבנו,אבל,הרגשתי כאבים ופתאום ראיתי שחור .

נקודת המבט של אביתר

ההומו השרוט הרביץ לה , \"יבן של זונה \"צעקתי התחלתי להרביץ לו ואפילו אני לא הבנתי בעצמי למה אני עושה את זה, אבל הרגשתי שאני חייב להגן על הפאקינג ילדה הזאת , אבל זה לא ישנה את היחס שלי אליה כי היא הביאה את זה על עצמה .
רצתי אליה שבינתיים שאר הילדים ברחו ועומרי נשאר על הרצפה .

סובבתי אותה על הגב רואה את הפנים שלה העדינות שלה, היא יפה , בלחי שלה היתה שריטה וירד לה דם משם וגם מהיד , באמא רציתי להרוג את המזדיין הזה עכשיו .
הרמתי אותה על הידיים שלי ורצתי לאחות .

בעטתי בדלת עם הרגל שלי \"דינה את חייבת לטפל בה \" צעקתי והיא הסתובבה מגיעה לכיווני ואומרת לי לשים את קטלין על המיטה וללכת .

יצאתי מהחדר וידעתי טוב מעוד לאן לרוץ ..


תגובות (9)

תמשיכי

19/05/2014 19:22

יש שיפור בפסיקים,ואוו זה כבר יותר טוב !
ממש אהבתי את הסיפור ואני שוב אחזור על עצמי סליחה עם פגעתי…
תמשיכי מושלם

19/05/2014 19:32

    אם** ואת תמשיכי,ממש אהבתי את זה פשוט.

    08/06/2014 18:58

תמשיכייייייייי זה מוווושלם!!!

19/05/2014 20:35

אהבתי את הסיפור, אני ממש מתחברת לדמות היא ממש דומה לי

19/05/2014 21:47

תקשיבי הסיפור פשוט מהמם!

20/05/2014 13:18

פאק המשךךךךךךךךךךךךך ודניאל היה חבר של קטלין?
~חדשה~

20/05/2014 16:12

תמשיכי אהבתי סיפור יפה

25/05/2014 02:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך