Emily_love
פרק 2 לעונה שנייה !!!!!!!
מקווה שאהבתם את הפרק
ושוב מצטערת שמתחתי אותכם יותר מדי זמן למרות שזה כיף ;) חחחחחחח
מקווה גם שנהנתם בחופש הקצר הזה שהיה לנו :( נגמר החופש !!!!! לאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!
אוהבת אותכם הכי בעולם 3>
12 תגובות ואני ממשיכה
אמיליה ;)

איך לא ידעתי ?! עונה 2- פרק 2

Emily_love 25/02/2013 2919 צפיות 13 תגובות
פרק 2 לעונה שנייה !!!!!!!
מקווה שאהבתם את הפרק
ושוב מצטערת שמתחתי אותכם יותר מדי זמן למרות שזה כיף ;) חחחחחחח
מקווה גם שנהנתם בחופש הקצר הזה שהיה לנו :( נגמר החופש !!!!! לאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!
אוהבת אותכם הכי בעולם 3>
12 תגובות ואני ממשיכה
אמיליה ;)

עונה 2- פרק 2:

לפני הכל אני רוצה לאמר לכם שאני ממש מצטערת שהשארתי אותכם במתח 4 ימים אבל בכל זאת זה פורים !!!!
הייתי בחמש מסיבות שונות ועוד בשני דייטים רומנטיים עם אהובי ^_^
ועוד הייתי עם המשפחה ועוד ישנתי אצל נעה יומיים אצלה רצוף !!!
( ההורים שלה בחול לשבוע עם אחים שלה הקטנים אז היינו עם תומר ורן עשינו מסיבת פיג׳מות חחחח)
אז הינה פרק יחסית ארוך מקווה שתואהבו את הפרק 3>
תהנו ^_^ :

קמתי מהמיטה וראיתי את כולם כבר מוכנים ליציאה.
״ אני לא מאמינה שאנחנו אשכרה עכשיו בלאס וגאס !״ הילה אמרה בהתלהבות ובהתרגשות כמו תמיד.
״ אני יודעת !״ צעקתי והתחלנו לצעוק כמו משוגות בחיוכים ענקים. ״ תרגעו ! כולה וגאס !״ תומר אמר והשתיק אותנו.
״ לא זכור לי שאתה היית איי פעם בוגאס ושאני דיברתי איתך אז שתוק !״ אמרתי בכעס והפנתי את מבטי.
״ ליאן תרגיעי טון דיבור !״ תומר אמר לי בחזרה בעצבים.
׳ אתה רוצה להיכנס איתי למשחקי אגו? אז נכנסים !׳
״ אני ראית סלש שמעתי שמישהו נתן לך זכות לאמר לי מה לעשות ?! לא ! אז תרגיע תומר ומהר לפני שאני מוציאה עליך את כל העצבים שאושר צבר לי !״ אמרתי בעצבים ומסתכלת לשנייה על אושר במבט עצבני והוא לא הסתכל עליי. כמו תמיד.
״ ליאן אל תעלי את העצבים עכשיו וצאי״ תומר אמר בחוסר סבלנות ובעצבים.
׳ לעזעזאל עם כולם ! מה עכשיו הם מעצבנים אותי ?! אני בוגאס תנו להינות!׳
״ לך תזדיין …״ אמרתי בעצבים ויצאתי מהמטוס.
שיצאתי ראיתי שאנחנו במגרש ענקי שליד שדה תעופה ומוכנות שם ארבע מכוניות יוקרה.
מרצדס לבנה מבריקה.
ג׳יפ האמר גדול ושחור.
פורשה אדומה.
ובא אמ וו שחורה עם גג נפתח.
׳ יופי עוד מכוניות מכסף גנוב יאיי ! אבל אני כל כך רוצה את הבא אמ וו ! אני נוסעת לבד. !׳ חשבתי לעצמי והלכתי לקחת את שתי המזוודות הענקיות שלי.
״ לי לאדם מאור יש לעשות כמה סידורים אז לקחנו את הג׳יפ ״ תומר הודיע בקול כשהם לקחו את המזוודות שלהם.
״ לי ולאושר יש כמה דברים לסדר ואז אנחנו נבוא. אנחנו ניקח את המרצדס טוב יפות ?״ אביב שאל וחייך אלינו.
״ אז נשארנו רק שתינו אחותי. הולכים לעשות שטויות ;) ״ הילה אמרה בערמומיות וקרצה לי. ואני גיחכתי למראה פניהם של הבנים.
שפתאום מפרצופים שמחים כאלה הפכו לכועסים ואני והילה התחלנו לצחוק.
״ אני את הפרושה !״ הילה צעקה והתחילה לרוץ בצעדים קטנים עם העקבים שלה.
״ אני מאוהבת במכונית הזאת !״ צעקתי ורצתי למכונית השחורה שלי.
והבנים התחילו לצחוק עלינו.
״ אחלה חברה שלי אוהבת מכוניות יקרות. ״ אביב אמר וכולנו צחקנו.
״ טוב תקשיבו אתן נוסעות למקום שכל החיים שמעתן את השם שלו אבל אף פעם לא הבנתן מזה ״. אושר אמר וחייך חיוך מסתורי.
״אתן נוסעות לבלאק אנג׳ל מניסיון ( אחוזת המלאכים השחורים באיטלקית) ״ אביב אמר לי ולהילה ולשתיהן עלו מבטים מבולבלים על הפנים.
״ למה קוראים לזה אחוזת המלאכים השחורים ? ולמה מלאכים ולמה שחורים?״ הילה שאלה בתוקף והסתכלה על אושר ואז על אביב.
׳ מאיפה לעזעזאל היא יודעת איטלקית ?!.. אה נכון היא כמוני ׳ מוכנה לזה כל החיים ..׳ והוו !׳ חשבתי לעצמי בציניות
״ ואתה גם בזה !? הצטרפת ?!״ היא שאלה בכעס והסתכלה על אושר ואביב במבט רצחני.
אביב הסתכל בממבט מצטער
״ הייתי חייב …״ הוא מילמל והעביר יד עצבנית בשיערו השחור.
״ מזה הייתי חייב ?! אה ?! תסביר לי !״ הילה צעקה עליו בעצבים.
הוא הסתכל על אושר ושתק.
״ אני יחכה לתשובה עוד הרבה ?!״ היא המשיכה לצעוק עליו אחרי שהוא לא ענה לה.
אני ממש מבינה אותה ונכון שזה אביב הבן אדם הכי חמוד והידיד הכי מושלם שאני יכולה לבקש אבל זה כמעט מה שקורה לי בערך עם אושר.
חוץ מזה שהוא עמוק בתוך זה.
״ את לא מבינה שאני הגנתי עלייך כל הזמן הזה ?! את לא מבינה שניסו לרצוח אותך שמונה פעמים ?! אנשים ממשפחת אלפרון רצו לרצוח אותך ! למה נראה לך עברתי לגור איתך בבית ?! אני שמרתי עלייך כל הזמן הזה.
הילה ניסו לחנוק אותך כשישנת … לא יכולתי לעשות משהו אחר חוץ מלפגוע באותו חייל שלהם. ואז הוא איים עליי אז לא היו לי הרבה ברירות. הרגתי אותו ״ אביב הסביר לה בצעקה ואז נרגע.
הוא היה נראה סוער והילה הייתה נראת המומה.
׳ ממש אין לי כוח לדרמות האלה עכשיו.׳
חשבתי בעצבים.
״ אתם מעצבנים אותי עם הדרמות שלכם. לקחתי את הבא אמ וו תביאו מפתחות. ״ אמרתי באי סבלנות וניגשתי את ידי.
אדם הושיט יד לכיס ושלף את המפתחות וזרק אותם אליי.
תפסתי אותם וחייכתי.
״ ליאן תיזהרי לך בלי שטויות מובן ?!״ הוא שאל בסמכותיות
״ כן כן אל תדאג עפתי מפה ״ אמרתי באי סבלנות והנפתי את ידי בביטול דבריו.
״ ליאן אנחנו רציניים בלי שטויות ״ מאור אמר ברצינות
״ בסדר .״ אמרתי וחייכתי אליהם ושלחתי מבט עצבני לתומר.
׳ עכשיו הוא יחזור אליי על ארבע ויבקש סליחה ורק אז אני ישקול אם לסלוח לו ! חצוף !׳
נישקתי את הילה בלחי ולקחתי את שתי המזוודות שלי והתחלתי ללכת.
הסתובבתי לשנייה וראיתי את אושר הולך מאחורי.
התעלמתי והמשכתי ללכת הגעתי לאוטו ולחצתי על השלט ופתחתי אותו. אושר כבר הגיע אליי הכניס לי את המזוודות למושב האחורי של האוטו.
הוצאתי מהתיק הקטן שהבאתי משקפיי שמש שחורות וגדולות והרכבתם אותם על פני.
החזקתי בידית ובאתי לפתוח את הדלת אבל אושר כהרגלו משך אותי אחורה וסובב אותי אליו.
״ ליאן אני יודע שאת כועסת עליי אבל תשמרי על עצמך ואל תעזבי את האקדח מובן ?! כמו שאני מכיר אותך את עושה סיבוב עכשיו בעיר לראות את וגאס ורק אז את תלכי לאחוזה נכון ?״ הוא אמר כאילו הוא קורא אותי כמו ספר פתוח.
״ לעזעזאל איתך ! את מכיר אותי יותר מדי טוב -,-״ אמרתי בעצבים.
והוא גיחך.
״ ליאן אני רציני תשמרי על עצמך טוב !״ הוא אמר ברצינות.
הנהנתי בראשי והסתכלתי עליו.
׳הוא כל כך יפה ׳ חשבתי כשהשמש הייתה על שיערו והבהירה את עיניו לתכלת בהיר כמעט שקוף. אושר חייך אליי עם החיוך הממיס והישר שלו. והתקרב אליי כך שמתחנו נוגעים אחד בשני.
״ את זוכרת שלא משנה מה כני אוהב אותך נכון ?״ הוא אותי בחיוך ואני חייכתי חיוך ציני בחזרה.
״ יופי״ מילמלתי בציניות והסתובבתי ממנו ונכנסתי לאוטו משאירה אותו המום מאחורי.
כמו שאמרתי הליאן הישנה נשארה בישראל אני עכשיו ליאן חדשה.
ליאן מלאכית שחורה.


תגובות (13)

תמשיכייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!

25/02/2013 07:31

תמשיכייי (=

25/02/2013 08:01

סופסוף!!!!
תמשיכיייי :)

25/02/2013 08:30

ואייי אהבתייי תפררקקק תמשיכיייייי D=

25/02/2013 08:38

תמשיכייייי

25/02/2013 08:46

תמשיכיייייי

25/02/2013 10:28

סוף סוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תעלי גם מחר!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי דחוף ואל תשארי אותנו במתח עוד פעם הרבה זמן!!!!!!!!!!

25/02/2013 10:39

תמשיכי!!!!!!

25/02/2013 12:00

תמשיכייי!! !:-*

25/02/2013 12:10

יש את הסיפור הזה ביותר מושלםם ???????
סיפוררר מדהיםםםםםםםםםם וממכרר תמשיכייי מידדד לאאב יו <3 <3

25/02/2013 13:07

הסיפור כזה מושלםם !!!

26/02/2013 05:56

תמשיכיייי

26/02/2013 10:54

תמשיכיייי

26/02/2013 10:54
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך