Emily_love
היוש אנשים !!!
אתם לא מבינים איזה יום מתיש אבל כפי היה לי.
לאח שלי הקופיף והחתיך היה היום יום הולדת והווווווו !!!!!!! ברוך השם ותודה לאל יש לו כבר כמעט חודש חברה כולם היו בשוק ! שהם החזיקו כל כך הרבה זמן ( מה לעשות שאח שלי סטוציונר ?!)
רנוש החתיך שלי !!!! יש לנו עוד שבועים וחצי חודש ביחדדדדדד!!!!! ;) אני מתה עליו !!! ורוצה שהוא יפסיק לעשן ודחוף ! ( למרות שגם אני הייתי פעם מעשנת מדי פעם היום כמעט ולא אבל הוא משען הרבה יותר ממני !!! אופי :( אבל אני חולה לו על הצורה :)
וחזרתי מחוג היפ הופ אנשים !! התגעגעתי לרקוד ^_^
מקווה שאהבתם את הפרק ואני מבטיחה עונה יותר מותחת ועם יותר אקשן אז תגיבו ;)
12 תגובות ואני ממשיכה
אוהבת אותכם המוןןןן
אמיליה

איך לא ידעתי ?! עונה 2- פרק 3

Emily_love 26/02/2013 3711 צפיות 10 תגובות
היוש אנשים !!!
אתם לא מבינים איזה יום מתיש אבל כפי היה לי.
לאח שלי הקופיף והחתיך היה היום יום הולדת והווווווו !!!!!!! ברוך השם ותודה לאל יש לו כבר כמעט חודש חברה כולם היו בשוק ! שהם החזיקו כל כך הרבה זמן ( מה לעשות שאח שלי סטוציונר ?!)
רנוש החתיך שלי !!!! יש לנו עוד שבועים וחצי חודש ביחדדדדדד!!!!! ;) אני מתה עליו !!! ורוצה שהוא יפסיק לעשן ודחוף ! ( למרות שגם אני הייתי פעם מעשנת מדי פעם היום כמעט ולא אבל הוא משען הרבה יותר ממני !!! אופי :( אבל אני חולה לו על הצורה :)
וחזרתי מחוג היפ הופ אנשים !! התגעגעתי לרקוד ^_^
מקווה שאהבתם את הפרק ואני מבטיחה עונה יותר מותחת ועם יותר אקשן אז תגיבו ;)
12 תגובות ואני ממשיכה
אוהבת אותכם המוןןןן
אמיליה

עונה 2- פרק 3

התנעתי את האוטו נתתי גז שעשה סימנים שחורים בכביש ועשן התפזר באוויר חייכתי באושר וצעקתי להם.
״ it's Vegas baby !!!!!!! והווווווווו!!!״ ונסעתי בשיא המהירות משמה משאירה אותם נקעים מצחוק ממני. ;)
התחלתי לנסוע במהירות בכבישי וגאס שהרוח החזקה מעיפה את שיערי הבלונדיני אחורה ואני מחייכת מפה לאוזן בחופשיות.
הרגשתי כל כך טוב.
לדעת שאני משוחררת ואני יכולה לעשות מה שבא לי ולשים פס על העולם.
האדרנלין נכנס בכל כך וזורם בגוף שלי כמעט באופן תמידי.
אתם יודעים ….
כשאתם חיים בסכנה שבכל רגע נתון יכולים לבוא ולשחוט אותך למיליון חתיכות ועוד שהם שמחים לראות אותך מדממת למוות. זה או שאת פוחדת פחד מוות ומסתגרת בבית או שאת עומדת מול הפחד בגבורה ובאומץ לב ורוצה להיכנס בהם,….. ואז ….
אז מתחיל האדרנלין לזרום בגופך.
המוזיקה נשמעת בקולי קולות עד שעצרתי רמזור אדום ושמעתי שריקות וקריאות מהאוטו שלידי.
סובבתי את ראשי וראיתי קבוצה של חמישה בנים חתיכים אש !!!! חשוב לציין יושבים במכונית שחורה עם גג נפתח דומה לשלי. כולם ישבו שם בלי חולצה ועם שניים מהם היו עם חולצה זו הייתה גופייה.
הסרתי מעיניי את המשקפיים ושמתי אותם על הכיסא שלידי בזריקה והתעלמתי מהם באלגנטיות.
״ את כוסית ! ״ ( you hut! הכל באנגלית עכשיו תחשבו באנגלית ;) ) אחד מהם צעק אליי ואני צחקקתי וקרצתי אליהם בחיוך מפלרטטני ולבן.
בחנתי אותם טיפה ואז אחד מהם הרים את היד והתמתח טיפה אחורה ואז ראיתי קעקוע על הגוף שלו.
זה היה ממש אבל ממש מוזר כי מה שהיה מצוייר לו על הצלעות היו זוג כנפיי מלאך בקטן ובצבע שחור.
חשבתי מעט והלכתי לעשות מעשה החלטתי לדבר איתם לא בכביש לשבת ולדבר איתם במקום כלשהו.
״ בואו לקפה !״ קראתי אליהם בחיוך הכי מפלרטט שלי.
הם חייכו אליי חיוך ממזרי ומסנוור.
׳ ואוו הם חתיכים !׳
בדיוק היה אור ירוק ואמרתי להם שיעקבו אחרי.
התחלתי לנסוע עד שראיתי בית קפה מספיק גדול כדי שעם הם מתחננים לעשות לי משהו הם לא יוכלו בגלל כמות האנשים ,
החנתי בזריזות את האוטו והם החנו לידי. לחצתי על כפתור בשלט שסוגר את המכונית למכונית עם גג סגור.
בשנייה יצאו כמו לוחיות קשיחות מהאזור של הבגז׳ וסגרו את האוטו.
׳ זה כל כך האוטו שלי ! ורק שלי !;)׳
יצאתי מהאוטו כשאני תופסת את האייפון שלי ובודקת שהאקדח שלי תפוס טוב טוב בגב בתוך מכנסיי , ונעלתי את האוטו.
״ פאק את נראית טוב !״
אחד מהם עם שיער בלונדיני ועיניים בצבע דבש מילמל ואני חייכתי.
״ תודה ;)״
אמרתי בצחקוק וקרצתי לו.
אחרי שכל הבנים בחנו וסקרו אותי מכל הכיוונים כבר נמאס לי אז החלטתי לשבור את המצב הלא ברור שהם היו בו.
״ קחו מפית …״ אמרתי להם והגשתי לאחד מהם מפית. שהייתה מונחת על השולחן בחוץ.
״ מה ?..״ ץשאל אחד עם עיניים כחולות כל כך עמוקות שלא ראיתי כאלה עיניים בחיים שלי !
״ את יודעים לריר שאתם מזילים עליי״ אמרתי ואז התחלתי לגחך למראה פניהם הלא מובנות ומהמבט ההמום שעלה על פניהם לאחר מכן.
״ את כוסית אבל ממש חצופה את יודעת ?״
אחד ממש אבל ממש חתיך שאל אותי. הוא היה בלי חולצה שחשפה את הגוף השרירי שלו עם שיער קצר ושחור כהה ועיניים בצבע תכלת.
׳ פאק הוא כל כך הטעם שלי ! אחריי אושר -,- למה הילד הזה צריך להישאר כזה חתיך ?! זה מעצבן שזה האופי החרא שלו !׳ חשבתי לשנייה בעצבים.
״ כן אני יודעת … טוב אני רוצה לדבר איתכם בואו נשב. ״
אמרתי בקול החלטי והתיישבתי בשולחן יחסית גדול במרפסת של בית הקפה.
הם הלכו אחריי והתיישבו מסביבי.
״על מה את רוצה לדבר איתנו?.. הרגע הכרנו ״ הבלונדיני אמר בחצי חיוך ( זה ממקודם )
״ אני ניגשת לעיניין ישירות
אתם מלאכים שחורים ?״ שאלתי בקול יחסית קר ואטום אבל לא מאיים. אני לא רוצה להפחיד אותם.
שלושה מהם החווירו והשניים האחרים הבלונדיני וזה עם השיער השחור התעצבנו.
״ מי את לעזעזאל !? ומי הבן זונה ששלח אותך ?!״ הבלונדיני דרש בעצבים ודפק באגרוף על השולחן.
׳ אוקיי …. הם מלאכים שחורים .׳
״ היי..! תירגע ! אף אחד מה׳אוייב׳ לא שלח אותי. ״ אמרתי בגיחוך
״ כן בטח ! מי שלח אותך !״ אחד ףמהשלושה דרש והצטרף לחבריו.
״ אמרתי כבר אף אחד לא שלח אותי. אבל אולי אתה מכיר מישהו בשם אושר אברג׳יל או אדם או מאור או יואב אסולין. אתם מכירים אחד מהם במקרה. ?״ שאלתי כדרך אגב בחיוך ערמומי והרמתי אליהם גבה.
זה עם השיער השחור צמצם את עיניו בכעס והסתכל עליי במבט חודר כל כך שהפחיד אותי.
השארתי את מבטי אטום ואדיש .
״ שלישיית אסולין הם אחים שלי ״ הסברתי להם באדישות ומבטם הפך למבולבל.
״ נעים מאוד … אני ליאן אסולין ״ …..


תגובות (10)

יאו תמשיכייייייי ולמההה 12 :(((((( תמשיכי היום אני חייבת המשךךךךךךך לסיפור המהמם! שלך מאוהבת בוווווווווו

26/02/2013 12:20

את חייבת להמשיך !!!!!!!
וואו אהבתי בטירוף..
תמשיכי (=
(חח אמרתי את זה כבר? )

26/02/2013 12:31

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26/02/2013 12:39

תמשיכי אבל פרק ארוך כי הוא ממש קצר :-)

26/02/2013 12:40

תמשיכי!!!!

26/02/2013 13:23

מושלםםם כרגיללל אהובההה שליייי תמשיכייי דחוף !!❤❤❤
ומזל טוב לאח הנסיך שלך חחחחחח וגם לך ולרנוש אתם מושלמים ביחד ❤❤
לאבב יוו סו מאץ ׳ , תמשיכייי את הסיפור המושלםםםם הזההה , אחד מהסיפורים הכי טובים שקראתי פה באתר ❤❤❤

26/02/2013 13:59

אעאעאעאעאעאעאע אני במתחחח תמשיכיייי פליזזז

26/02/2013 15:04

אוווומיגאדדדדד יאווווו איזה פרק מדהיייםם

26/02/2013 23:11

יאא תמשיכי איזה מותחחח זאת נראלי הולכת להיות תחילתה של עונה נפלאה ;)

27/02/2013 05:13

את כל כך ממשיכה היום!!!
עם את לא תמשיכי אני יכעס!! :/
תמשיכייייייייייייי!

27/02/2013 05:41
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך