Emily_love
פרק 4!!!!!!!
ואוו כמה השקעתי בפרק הזה ! אתם לא מבינים איזה עונה הכנתי לכם ועם תגיבו עוד היום הרבה אני יעלה גם את הפרק החמישי כי הוא מוכן ;) וגם השישי !
אני לא מאמינה שיש עכשיו להתכונן למבחן בהיסטוריה אתם יודעים איזה סיוט זה וזה עוד מחר !
אוף :(
אזזזז מקווה שאהבתם ונהנתם מהפרק וכמו תמיד השארתי אותכם במתח ;)
10+ תגובות ואני ממשיכה עוד היום !
אוהבת אותכם המוןןןןן
אמילי

איך לא ידעתי ?! עונה 2- פרק 4

Emily_love 27/02/2013 2782 צפיות 12 תגובות
פרק 4!!!!!!!
ואוו כמה השקעתי בפרק הזה ! אתם לא מבינים איזה עונה הכנתי לכם ועם תגיבו עוד היום הרבה אני יעלה גם את הפרק החמישי כי הוא מוכן ;) וגם השישי !
אני לא מאמינה שיש עכשיו להתכונן למבחן בהיסטוריה אתם יודעים איזה סיוט זה וזה עוד מחר !
אוף :(
אזזזז מקווה שאהבתם ונהנתם מהפרק וכמו תמיד השארתי אותכם במתח ;)
10+ תגובות ואני ממשיכה עוד היום !
אוהבת אותכם המוןןןןן
אמילי

עונה 2- פרק 4 :

׳מלאכים שחורים עכשיו אני מבינה למה קוראים לחיילים של המשפחה שלי ושל הילה ככה.
כל אחד מהם חתיך נראה טוב עם שרירים. ממש מלאכים מהסוג האלה שבנות נמסות מהם .ושחורים בגלל שהם באמת ככה … שחורים.
שחורים בנפש.
הם רעים. עבריינים. רוצחים. יורים. מהמרים.
פשוט שחורים בכל מובן המילה.
אחרי שהצגתי את עצמי וחייכתי אליהם חיוך מרוצה ממבטם הלא מאמין והעצבני שעלה על פניהם.
״ אין . סיכוי. ״ הבלונדיני אמר כלא מאמין עם מבט עצבני ממושך שישב על פניו.
״ טוב קודם כל לפני שאני מתחילה בהסברים אני רוצה שמות. ״.דרשתי מהם בקול אטום מכל רגש.
אני לא יכולה להראות להם או לאף אחד את החולשות שלי. אני זוכרת תמיד את המשפט של אבי רץ במוחי שאסור לי לאמר או לגלות לאף את חולשותיי כי בסופו של דבר זה יתנקם בי.
״ אני ג׳ון אלה הם ג׳ייק , ג׳יימס , דין וסאם. ״ אמר הבלונדיני.
ג׳ייק זה עם השיער השחור הזיפים והעיניים הכחולות.
ג׳ון בלונדיני עם עיניים בצבע דבש.
ג׳יימס עם שיער חום ועיניים בצבע חום עם זיפים קטנים כאלה.
דין עם שיער ועיניים חומות
ודין עם שיער שחור ועיניים בצבע ירוק.
חתיכים או לא ?!…
אתם מבינים למה אני מתכוונת שהם נראים כמו מלאכים ?….
״ אין סיכוי שאת אחותם של אדם מאור ויואב. !״ דין אמר בכעס.
״ רגע …. אם את אחותם את אמורה להיות הבת של הבורר ״ ג׳יימס אמר מברר עם עצמו שזה כנראה נכון.
״ בינגו אנשים ;)״ אמרתי בציניות וחייכתי להם.
״ תביאי הוכחות ואז נדבר ״ סאם אמר ואז חייך אליי חיוך של ׳ נראה- אותה- מביאה – לי – הוכחות – עכשיו !׳
הגשתי את ידי אחורה ושלפתי את האקדח הזהוב שלי והנחתי אותו על השולחן.
״ זה מספיק לכם ?!״ שאלתי טיפה בעצבים.
״ אבל הבת של הבורר בכלל לא יודעת מהעולם הזה!״ ג׳ון צעק וכל האנשים שישבו בבית הקפה הסתכלו עלינו.
״ אז עכשיו כן ! אתם יודעים … אתם לא אלה שניסו לרצוח אותה יותר משש פעמים בחודש !״ אמרתי בצרחה שקטה ומפחידה.
״ ילדה לא משנה מי את אנחנו לא פוחדים ממך את לא מבינה את זה ?!״ ג׳ייק אמר וחייך חיוך מרוצה אבל ראו בעיניים שלו שהוא עצבני.
״ אז זהו שלא !…״ אמרתי ואגרפתי את ידי על השולחן. הרגשתי איך העצבים זורמים בגופי ביחד עם האדרנלין שיודע מהרגע שהוא הגיע לכאן , לוגאס הולך להיות הרבה אקשן ואם לא יהיה נייצר אותו. כמו שאומרים
אם ההר לא יבוא למוחמד , מחומד יבוא אל ההר לא ? ;)
״אני לא מפחדת ממכם ! ואתם לא מכירים אותי ואתם ממש לא יודעים למה שאני מסוגלת אז עכשיו תנו לי לשאול אותכם כמה שאלות או שאני יבקש מאחים שלי ומאושר שירצחו אותכם בייסורים כואבים ואיטיים מובן ?!״ איימתי עליהם והם נראו עצבניים אבל אז מבטם השתנה למשועשע.
״ עכשיו רואים שאת הבת של הבורר.״ סאם אמר בחיוך משועשע ביותר מהסיטואציה .
״ ממש אבל ! סתכל היא קיבלה את הבוסיות והשלטונות שלו ״ דין אמר וחייך כמשועשע.
״ סיימתם להשתעשע ממני כמו מפיל בקרקס ?! כי אני סיימתי להיות סבלנית ואני דורשת תשובות עכשיו ! כי אם אני לא יקבל אותם אני הפעם אישית ידאג לזה שעוד דקה אתם תלויים על הקיר רק מסכין שתקוע לכם בבטן. אז עכשיו תשובות !״ איימתי עליהם והם נבהלו כטיפה חוץ מג׳ייק שהסתכל עליי בחיוך. ״ את כולה ילדה קטנה אין לך מושג אפילו איך להשתמש באקדח הזה אפילו. ״ הוא גיחך.
״ אתה באמת רוצה לנסות אותי ?״ שאלתי בעצבים.
״בטח ! למה לא קשוחה אחת ?!״ הוא ענה בשעשוע.
״ בואו לאחוזה ״ אמרתי וקמתי ממקומי
״ ניפגש שמה חבורת נקבות ״ אמרתי בהתגרות כשאני הולכת לכיוון המכונית.
״ ותפסיקו להסתכל לי על התחת !״ צעקתי כדרך אגב וגיחכתי.
פתחתי את המכונית ואת הגג נפתח האקדח הוחזר למקומו ואני נכנסתי לאוטו והתחלתי לנסוע משמה.
״ צ׳או!״ צעקתי אליהם והתחלתי לנסוע במהירות לכתובת שמאור שלחתי.
״ מלאכים שחורים … והבת של הבורר אחלה ״ מילמלתי לעצמי וחייכתי חיוך ממזרי.
התחלתי לנסוע במהירות עוקפת את כל המכוניות בכביש המהיר עד שהגעתי לכתובת וראיתי את האחוזה מרחוק.
׳ ואט דה פאק ?! מזה הגודל הזה ?! ׳ חשבתי לעצמי בהלם המגודל של האחוזה.
זה בעצם לא אחוזה …. זה אחוזה ועוד שמונה וילות מסביב שלכל אחת מהן יש שתי קומות ובריכה פרטית. !
הגעתי במהירות לשער שעמדו שמה לא פחות מעשרה שומרים ועוד כמה מוסתרים.
׳ אוקיי ליאן הגעת לדבר האמיתי. הגעת לוגאס׳ חשבתי לעצמי וחייכתי לעצמי חצי חיוך.
״ ומי את ?!״ שומר אחד שאל אותי בקול קר ועצבני.
״ אתה בטוח שאתה רוצה לדעת מי אני ואז לראות את עצמך עוד חצי שעה תלוי על פסגה של איזה עץ בגלל שלא הכנסת אותי ?״ שאלתי בכעס והרמתי גבה.
״ אני יקח את הסיכון ילדה. ״ הוא אמר לי וחייך חיוך ציני.
״ עכשיו שם !״ הוא ביקש בקול רועם ועצבני.
״ פשוט תגיד לאושר שהבלונדה המשפחתית פה. ״ אמרתי לו ואז גיחכתי.
״ אני לא אומר שום דבר לאף אחד עד שאת לא אומרת לי את השם המלא שלך גיל ולמה את פה ולא כדי לך לעצבן אותי אז תעני על מה שאני שואל אותך עם את רוצה שזה יגמר בטוב !״ הוא איים עליי בקול חסר סבלנות ועצבני.
התחלתי לגחך והורדתי מעיניי את המשקפיי שמש והסתכלתי עליו בעצבים.
״ כדאי שתרשום את הדברים האלה לפעם הבא שתזכור טוב מי אני.
גיל: 16
למה אני פה ?… ניסו לרצוח אותי שש פעמים אז הביאו אותי לפה.
והשם שלי הוא ליאן אסולין …״ אמרתי עצבנית אבל עם חיוך מרוצה על פניי.
הוא בא לפתוח את הפה אבל עצרתי אותו בתנועת יד.
״ וכן אני הבת של הבורר וכן אני אחותם של מאור אדם ויואב ותומר אסולין אז עכשיו תפתח לי לעזעזאל את השער !״ אמרתי ואת המשפט האחרון צעקתי עליו. הוא טיפה נבהל וסימן להם לפתוח לי את השער. השער הגדול נפתח שמתי שוב על עיניי את המשקפיי שמש שלי ,לחצתי בכל הכוח על הגז ונכנסתי לתוך התחום של האחוזה.
נסעתי עד הפתח של הבית הכי גדול באמצע שהייתי בטוחה המאתיים אחוזים שזו האחוזה עצמה הרבה מאלה שישבו בחוץ עצרו את מבטם עליי כשיצאתי בחריקה. ראיתי איפה שהשאר המכוניות ראיתי את המכונית השחורה של הבנים שפגשתי היום ואת המכונית של הילה אושר ותומר ושל אחים שלי.
׳ איזה יופי כולם כבר פה …;)׳
זרקתי הצידה את המשקפיים ולקחתי איתי את האייפון ופתחתי את הדלת.
הוצאתי רגל רגל מהמכונית ואז נעמדתי על העקבים הגבוהים שלי. סגרתי בטריקה את הדלת של המכונית ולחצתי על השלט שנעל אותה והתחלתי ללכת לכיוון המדרגות כשכל מי שבחוץ נועץ בי מבטים.


תגובות (12)

גם לך יש מבחן בהיסטוריה מחר?? 0.0
ו…
אעאעאעאעא!!!!!!
יש עוד עונה מהממת!!!!!
פרק מדהים ומושלם….!!!!

27/02/2013 09:04

יאווווווווווו תמשיכיי תמשיכי ותמשיכייייייייייייי עהעה מהמםםםם

27/02/2013 09:05

זהההה מושלםםםםם , פשוטטט מושלםםם אני מאוהבתת בסיפור ההורס הזהה !!
אני דורשתת המשךך ועכשיו , ומידד , כי הסיפור מדהיםם ואני במתחח !!!!
אז תמשיכייי כבר נסיכה שלי לאבב יו <3 <3

27/02/2013 09:10

תמשיכי זה מהמם..ובהצלחה במבחן :)

27/02/2013 09:11

תמשיכי!!
ובהצלחה במבחן מחר (=

27/02/2013 09:15

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!! סורי שלא הגבתי לפרק הקודם כי אני בטיול!! אז תמשיכי דחוף!!!!!!!! ותעלי היום עוד פרק!!!!!!!!!!!!!!

27/02/2013 09:20

מושלם!! תמשיכי עכשיווווווווו!
בהצלחה במבחן

27/02/2013 09:22

יאווו אני מזההה במתחחחח את חייב להמשיךך
ובהצלחה במבחןןן xD

27/02/2013 09:40

תמשיכיייייייייייייי!
פרק מהמם כרגיל!
אוח היסטוריה, אני שונאת היסטוריה -.-
בהצלחוש שיהיה לך :)

27/02/2013 09:50

מדהים,מהמם,מושלם!!!!(עם יש עוד מחמאות אז תלמדו אותי ואני יגיד….XD)
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ועם את יכולה לשים אותי גם בסיפור אני ישמח…..*_*
-N.K-

27/02/2013 09:52

תמשיכיייייייייי

27/02/2013 09:53

תמשיכיייייייייי

27/02/2013 09:53
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך