Emily_love
פרק 36 !!!!
קודם כל אני מקווה שאהבתם את הפרק והפעם אתם חייבים להגיב את דעתכם עליו כי אני חייבת לדעת אם אהבתם אותו :)
דבר שני :) סליחההההההההה שלא העלתי פרק כל היום שבת היה לי פשוט יום כל כך עמוס !
הייתי אצל דודה שלי עם כל בני דודים שלי ( ויש לי הרבה !...) ואז הלכתי עם אמא שלי לסיבוב שופינג יאיי !!!!! קניתי מלאאאאא דברים חחחחחחח ( ונעליים כמובן ! לאוסף ;))
וככה הולך להיות כל השבוע שלי !
ביום ראשון אני נוסעת לתל אביב לחפש תחפושת ביום שני .. כלום שלישי ורביעי טיול שנתי ביציז׳! לשלושה ימים ואז שישי שבת :) מקווה שאני אוכל לכתוב הרבה פרקים ואז אני אוכל להעלות לאתר.
אז אחרי כל החפירה מקווה שאהבתם ונהנתם לקרוא
שבע תגובות ואני ממשיכה
אוהבת אותכם 3>
אמילי ;)

איך לא ידעתי ?! – פרק 36

Emily_love 09/02/2013 2822 צפיות 9 תגובות
פרק 36 !!!!
קודם כל אני מקווה שאהבתם את הפרק והפעם אתם חייבים להגיב את דעתכם עליו כי אני חייבת לדעת אם אהבתם אותו :)
דבר שני :) סליחההההההההה שלא העלתי פרק כל היום שבת היה לי פשוט יום כל כך עמוס !
הייתי אצל דודה שלי עם כל בני דודים שלי ( ויש לי הרבה !...) ואז הלכתי עם אמא שלי לסיבוב שופינג יאיי !!!!! קניתי מלאאאאא דברים חחחחחחח ( ונעליים כמובן ! לאוסף ;))
וככה הולך להיות כל השבוע שלי !
ביום ראשון אני נוסעת לתל אביב לחפש תחפושת ביום שני .. כלום שלישי ורביעי טיול שנתי ביציז׳! לשלושה ימים ואז שישי שבת :) מקווה שאני אוכל לכתוב הרבה פרקים ואז אני אוכל להעלות לאתר.
אז אחרי כל החפירה מקווה שאהבתם ונהנתם לקרוא
שבע תגובות ואני ממשיכה
אוהבת אותכם 3>
אמילי ;)

פרק 36:
קודם כל לפני שאני מתחילה את הפרק אני רוצה לאמר תודה על כל התגובות המדהימות של כולכם זה רק מעודד אותי להמשיך ולכתוב וכל פעם התגובות משמחות אותי מחדש. :)
ועוד דבר חשוב על הפרק .. הפרק הוא קצת מיני מודה ! אבל יפה ומותח אז מי שלא רוצה לקרוא את הפרק בגלל זה אני מבינה אותה אבל הוא יצא יפה אני לפחות אהבתי את התוצאה הסופית :)
אז אני מקווה שתואהבו את הפרק ובלי עוד חפירות מיותרות הינה הפרק
תהנו D:
——————————————————————————————–
״ ואוו!..״ אמרתי שוב ואושר גיחך
״ אז אני מבין שאהבת את הדירה ״
הוא אמר בגיחוך וחיבק אותי מאחורה.
הדירה הייתה מהממת !
כזה בית אני רוצה שאני יתחתן ויביא ילדים …
דירה גדולה המו בית פרטי עם שלוש קומות הרבה חדרים והרבה מקום אבל עדיין בבניין עם שכנים , ונוף גבוהה של עיר ..
דירה פשוט מושלמת !
הדירה הייתה כולה בצבע לבן
וספות ארוכות בצבע קרם חום מוקה כאלה עם קווים ישרים אבל עדינים שיוצרים אווירה חמימה ,.
השולחנות בצבע לבן עם זכוכית מעליהם. המטבח בצבע לבן ואי באמצע עם כיסאות בר גבוהים ואפורים וניראים נוחים במיוחד על אף שהם גבוהים.
שולחן אוכל גדול לשישה אנשים מלבני בצבע לבן עם כיסאות בסגנון עתיק אבל עדיין מודאנים עם כרית מושב וכרית משענת בצבעים קרם ,שמנת ואפור כל כיסא צבע אחר. . .
נגיעות קטנות של אדום במנורה שבמטבח וכורסה שבסלון.
כדים עם צמחים ירוקים גדולים , וכדים עם פרחים על השולחנות בצבעים אדום וורוד …. וגם גרם מדרגות מזכוכית שהובילו כנראה לפחות לעוד חמישה חדרים ,..ועוד מדרגות שמובילות ככול הנראה למרפסת הגג.
הכל היה כל כך יפה …והשיא?
השיא היה חלון הזכוכית הענקי שנפרס לכל אורך הקיר של הסלון שראו דרכו את כל העיר מלמעלה ….
ובלילה ?.. זה היה עוד יותר יפה …
ראו את הירח וכל הכוכבים , והשמיים הכחולים הכהים שרק הירח והכוכבים מאירים….
את הבניינים של כל העיר ראו בקטן… זה היה פשוט כל כך יפה ומרגיע…
פשוט רגע מושלם !
היינו מחובקים מול החלון הגדול כמה דקות ארוכות ואז הסתובבתי אליו שאני עדיין בחיבוקו ומניחה את ידיי על צווארו מחייכת חיוך ענקי ואוהב .
״ מאוד! ״ לחשתי לו באושר ;) ובחיוך והוא חייך אליי את החיוך הממיס והיפה שלו בחזרה.
הוא קירב את פניו אל פניי וכחכך את אפו בשלי ואני צחקקתי צחוק קטן.
הוא חייך ורפף את שפתיו על שפתיי ולא נישק אותי
׳ אוח עכשיו אתה מנסה להתגרות בי ? ! -,- אוף מעצבן ! אבל אני אוהבת אותו. :)׳
נתתי לו מכה קטנה בעורף והוא צחק חייכתי אליו חיוך קטן ואז הוא סחף אותי לנשיקה ארוכה ונעימה שהפכה לאט לאט לסוערת ותשוקתית.
הוא התחיל ללכת כשאנחנו עדיין מתנשקים כל הזמן.
לא הבנתי לאן הוא לוקח אותי … וגם לא כל כך עיניין אותי, כל עוד אני עם אושר אני מרגישה שלמה וטוב לי … שאני איתו אני פשוט מאושרת.. אני פשוט מאוהבת..
כעבור רגע קצר הרגשתי את הספה הרכה מאחורי , התיישבתי עליה ונשכבתי אחורה לאט לאט ואושר עלה מעליי עדיין מנשק אותי .
כאילו הוא מראה לי שהוא כל הזמן פה,..איתי,…
שהוא אף פעם לא עוזב אותי.
זה מה שאני אוהבת אצל אושר ,שלא משנה מה הוא ומה הוא עשה וכמה אני כועסת ומכאיבה לו הוא עדיין יראה לי שהוא פה בשבילי. :)
המשכנו להתנשק עד שהייתה לי תחושה שמישהו מסתכל עלינו.
התנתקתי מאושר בעדינות וניסתי להסתכל מאחורי הכתפיים של אושר כדי לראות מי זה ..
ואז הרגשתי את אושר מנשק אותי נשיקות עמוקות וחמות בצוואר.
עצמתי את עיניי מתענגת על המגע שלו בי …
אני אוהבת אותו ….
אני אוהבת את המגע שלו בי….
נכון שהוא לפעמים אגרסיבי ולפעמים יותר מדי …אבל כשהוא רוצה הוא הכי עדין ונעים בעולם!.
כל מגע הכי קטן שלו בי מעבירה אצלי זרמים בכל הגוף .. ורוגע יוצא דופן שאף אחד לא יכול להסביר משתלט עליי .
אנחה שלי שיצאה לא במקום יצא מפי והרגשתי את אושר מחייך בצווארי ,
נתתי לו מכה קטנה בבטן,וצחקתי צחוק קטן ומתבייש, והוא חזר לנשק אותי על שפתיי בשפתיו הרכות והחמימות.
חזרנו להתנשק בתשוקתיות אפשר להגיד שכמעט בלענו אחד את השני ;) באותם רגעים. היינו צריכים את המגע אחד של השניה . רצינו בו.
יד אחת שלי ליטפה בעדינות את גבו והשנייה שיחקה בשיערו הנעים.
הוא התנתק ממני אבל עדיין המשיך להביט בעיניי כל הזמן ,
והוריד בשנייה את החולצה שלו וזרק אותה לפינה של החדר.
׳ אני מאוהבת בגוף הזה ! ובו ! בכולו… ׳
נשמתי עמוק מריחה את הבושם החזק אבל העדין והמתוק של אושר..
(׳ריח ממכר … סילבר או וואן מיליון ! שני הבשמים של בנים שאני פשוט מכורה אליהם … נמשכת לכל מי ששם אותו ! ועוד על אושר ?!…. בכלל!)
הוא חזר לשכב עליי ולנשק אותי.
לאט לאט הרגשתי את ידו הגדולה מתחת לחולצה שלי מלטפת את ביטני החמימות וברכות ומרים טיפה את חולצתי.
לפתע הוא עצר והתנתק ממני לשני סנטימטר והסתכל עליי כאילו הוא מחכה לאישור או סימן שמסכים ממני,
חייכתי אליו והורדתי את חולצתי וזרקתי אותה לאזור שחולצתו של אושר נחתה בה.
נשארתי מולו בחזייה ומכנס והוא חייך אליי חיוך נעים שהסתתרה בו מעט שובבות וערמומיות ואני חייכתי אליו חיוך ערמומי ושובב בחזרה
והוא הפך את שנינו כך שאני מעליו והוא מתחתיי עכשיו;
צחקקתי מעט והוא משך אותי בחזרה לנשיקה מצווארי שסוחפת וסוערת.
ליטפתי את ביטנו השרירית עם ידיי הקטנות כל הדרך מעלה עד שהגעתי לצווארו.
נישקתי וליקקתי את צווארו וחזרתי לשפתיו.
הוא הניח את ידיו על ישבני וליטף אותו ואת רגלי ליטופים ארוכים ונעים.
״ אושר פשש התקדמת … לא מספיק לזיין בנות בגיל שלך אז עברת לקטינות.״ שמעתי קול אומר ואני כל כך נבהלתי שהפכתי את אושר מעליי והתחברתי מאחוריי גבו.
הצצתי לאט עם עין אחת מאחורי גבו וראיתי …..


תגובות (9)

אומייגאד תמשיכיי!

09/02/2013 22:26

תמשיכייייייי

09/02/2013 22:32

פרק מושלםםם יואוו איזה מתחחח תמשיכיי מיד !!

09/02/2013 22:39

אומייגזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09/02/2013 22:55

אוימגודד!תמשיכי….

09/02/2013 23:16

פאאאאאאאאאאק תמשיכי!!!!!!!!!!!1111!!!!!

10/02/2013 04:44

את מייייייייייייייייייייייי????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

10/02/2013 05:36

את מייייייייייייייייייייייי????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

10/02/2013 05:36

WTF??????? תמשיכי!!!!!!!!!

10/02/2013 06:07
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך