Emily_love
פרק 44!!!!!
לפני שאני מתחילה אני חייבת לרשום משהו.
איזה כיף זה לקום עם הודעה ביום שבת בבוקר שרשום בה ׳ נסיכה שלי בוקר טוב מחכה לראות אותך בערב אוהבת אותך רון 3>׳
לא לא לא ! הוא מושלם אני מאוהבת ! באמת ! אוחח.... ^_^
היום בערב יש מסיבת יום הולדת לידיד שלי במועדון ... 18 בכל זאת .. חחחחחחח
מקווה שאהבתם את הפרק. ( למרות שנראלי שהוא יצא משעמם -,- )
שמונה תגובות ואני מעלה עוד פרק ;)
אוהבת אותכם המון אנשים יפים שלי ;)
אמילי ;)

איך לא ידעתי ?!- פרק 44

Emily_love 16/02/2013 2825 צפיות 18 תגובות
פרק 44!!!!!
לפני שאני מתחילה אני חייבת לרשום משהו.
איזה כיף זה לקום עם הודעה ביום שבת בבוקר שרשום בה ׳ נסיכה שלי בוקר טוב מחכה לראות אותך בערב אוהבת אותך רון 3>׳
לא לא לא ! הוא מושלם אני מאוהבת ! באמת ! אוחח.... ^_^
היום בערב יש מסיבת יום הולדת לידיד שלי במועדון ... 18 בכל זאת .. חחחחחחח
מקווה שאהבתם את הפרק. ( למרות שנראלי שהוא יצא משעמם -,- )
שמונה תגובות ואני מעלה עוד פרק ;)
אוהבת אותכם המון אנשים יפים שלי ;)
אמילי ;)

פרק 44:

״ ליאן הכל בסדר ?! למה צעקת ?!״ שאל אותי מאור כשעלה במהירות אחרי הצווחה שיצאה מגרוני.
״ כנס לאמבטיה ….״ אושר אמר לו
ומאור נכנס במהירות ויצא בעצבים וממלמל כל מיני דברים תוך כדי.
את מאור אני מכירה כמעט הכי טוב יותר מכולם !
כמה שהוא חמוד ומצחיק ועקשן הוא טיפוס נקמן.
בטיפוסים כמו מאור לאף אחד לא כדי להתעסק למה הוא ינקום בהם ויחזיר על זה פי מאה יותר גרוע.
״ סעמק ! עמ עמק ערס ! בני זונות … זבלים … אני יראה להם מזה … להתעסק עם אחותי … אני יקבור אותם !״ הוא מילמל בעצבים ובא לצאת מהחדר אבל תפסתי בידו חזק.
״ אושר אתה יכול להשאיר אותנו כמה רגעים לבד?״ שאלתי את אושר בנימוס. הוא הנהנן ויצא.
״ מאור ….״ לחשתי לו אחרי כמה דקות מעיקות של שקט.
בחיים אבל בחיים לא יצא מצב שאני ומאור יושבים באותו חדר ולא חופרים אחד לשניה.
״ מה ליאן ?.. מה את רוצה שאני יגיד לך?״ הוא אמר בלחש כועס והעביר את ידיו בשיערו.
״ אני מצטערת …״ לחשתי והרבנית את ראשי במבוכה ודמעה אחת בוגדנית ירדה על פניי.
״ ליאן …. תסתכלי עליי ״ הוא ביקש והסתכלתי עליו עם מבט עצוב.
הוא קם והיתיישב לידי על המיטה וסימן. לי לשבת עליו.
היתיישבתי עליו והוא חיבק אותי ממותני ונישק את כתפי.
״ ליאן את יודעת כמה דאגתי לך ?…״ הוא שאל כדרך אגב.
״ את יודעת מה הרגשתי שאושר אמר לי שאת רוצה להצטרף לעולם התחתון ?… ליאן את הבת הכי מוצלחת שיש לנו מכל המשפחה ! נראה לך שנוותר עליך בכזו קלות ?!״ הוא אמר לי ואני חייכתי חיוך קטן אליו.
הסתכלתי עליו בעיניים והתחלתי לבכות.
הרגשתי את החיבוק החם של מאור. החיבוק שאני כל כך אוהבת.
כל פעם שהייתי קטנה והייתי בוכה מאור תמיד היה מצליח להרגיע אותי , עם החיבוק שלו. מכולם מאור תמיד היה הכי מגן עליי . מגונן עליי מכל דבר שזז בעולם הזה.
״ חיים שלי …. למה את בוכה עכשיו ?״ הוא שאל אותי בשקט.
״ כי…. כי אני לא יודעת מה עבר עליי שאמרתי את זה ….
למה לעזעזאל אמרתי את זה !? מאור ! מה עובר עליי? ״ אמרתי לו ותוך כדי אני מתייפחת בבכי של כאב וכעס על עצמי.
פתאום הרגשתי עוד זוג ידיים מחבקות אותי. ועוד זוג. ועוד זוג ועוד זוג.
הסתכלתי לאחור וראיתי שגם יואב תומר אושר ואדם מחבקים אותי. התחלתי לצחוק צחוק עם דמעות.
״ לילי !!!!!!!!! ״ תומר צעק והפיל אותי למיטה והתחיל לדגדג אותי.
התחלתי לצחוק צחוק מתגלגל שהתגלגל בכל החדר.
״ תומר !!!! …. אעאעאעא!!!…. תעזוב אותי !״ צעקתי עליו והוא הפסיק מחויך עם חיוך משועשע.
״ דפוק !״ אמרתי לו ונתתי לו מכה בכתף.
״ ליאן….״ שמעתי את יואב לוחש.
״ שלא תעז לקרוא לי ליאן ! שלא תעז אפילו לדבר איתי ! אתה ואדם ! מכולם ! ממש מכולם ! אתם הכי פגעתם בי ! אז לא ! אני לא סולחת לשניכם ! אתם ללכת להיזדיין !״ צעקתי עליהם ויצאתי בסערה מהחדר.
ירדתי במדרגות וראיתי שכבר בוקר בחוץ.
׳ ואוו לא ישנתי יומיים ! איזה יופי …׳ חשבתי בציניות כשירדתי במדרגות.
ראיתי את החברים של אחים שלי ושל אושר יושבים בסלון עשיתי להם שלום והם המשכו להסתכל עליי.
הסתכלתי עליהם במבט לא מבין למה.
״ ליאן …. אחלה חזייה ״ אלירן ( חבר של אושר מי שלא זוכר ) אמר וגיחך.
׳ לא להתעצבן. לזרום …׳ חשבתי וחייכתי חיוך מרוצה.
״ שמחה שאהבת אבל כשאושר ואחים ירדו ויראו אותכם בוהים בי זה לא יגמר טוב. ״ אמרתי בחיוך וקרצתי להם. והלכתי למטבח והתחלתי להכין לי נס.
פתאום התרגשתי את ידיו של אושר מחבקות אותי מאחורה ואת ראשו מניח את כתפי.
״ אולי תלבשי משהו ?״ הוא לחש לי באוזן והתחיל ללטף את בטני החשופה ואני חייכתי.
״ כשתגיד לחברים שלך להפסיק להתגרות בי אני אפסיק להתגרות בהם. ״ אמרתי ואושר גיחך וסובב אותי אליו.
הוא הוריד את ידיו ממני והוריד את חולצתו.
׳ למה אתה מושלם מבחוץ ופגום מבפנים? אוף -,- ׳
״ את אוהבת מה שאת רואה ?״ הוא שאל בחיוך מתגרה והסתכל עליי.
״ תשמע … כשאני יודעת שזה שלי אז אין לי סיבה לא לאהוב ״ עניתי לו בחיוך והנחתי את ידיי על צווארו.
הוא צחקק וקירב אותי אליו.
״ את משהו את יודעת …״ הוא אמר לי בחיוך ואני גיחכתי והנהנתי בראשי.
הוא התקרב אליי ובא כאילו לנשק אותי ואז הוא אמר.
״ אבל קודם תלבשי את החולצה. ״ ואז הוא חייך אליי חיוך מתגרה.
צמצמתי את עיניי ולבשתי את החולצה הלבנה והגדולה של אושר שעליו היא צמודה ועלי היא ממש אבל ממש רחבה.
׳ ככה אתה משחק אני ישחק ככה בחזרה;)׳
לבשתי את החולצה וחייכתי אליו.
הוא תפס במותניי ומשך אותי אליו , היינו במרחק של סנטימטר אחד ואז חייכתי אליו.
״ אוי ! הנס מתקרר !…״ אמרתי בתאטרליות והתרחקתי והלכתי לשיש וערבבתי את הנס קפה.
אושר סובב אותי ובמהירות העלה אותי על השיש ומשך אותי לנשיקה סוערת.
״ אושר ! תרגיע עם אחותי !״ שמעתי את מאור צועק ואושר הפסיק.
״ מאור שב בשקט !״ צעקתי לו בחזרה ואושר צחק ומשכתי אותי בחזרה לנשיקה תשוקתית.
כרכתי את רגליי סביבו והוא נצמד אליי.
אפילו קיסם אי אפשר להכניס בינינו.
הרגשתי את ידיו של אושר מלטפות את רגליי מתחת לחולצה ואז עולות לבטן.
כל נגיעה או מגע שלו בי מעבירה בי צמרמורת נעימה. הבטן שלי מתהפכת במקומה ומיליון פרפרים מדגדגים אותי בפנים. הלב מתכווץ מהתרגשות שהוא מחדיר בי.
הרגשתי את ידו של אושר משחקת לי בחזייה ועצרתי אותו.
״ אממ אושר לא נראה לי שזה מתאים עכשיו לא ?״ שאלתי אותו בלחש והוא צחקק.
והרים אותי לסלון איפה שכולם ישבו.


תגובות (18)

חח אתם ללכת להיזדייןן!XD
אחלה חזייה,קרעת!XD
תמשיכי!!

16/02/2013 08:49

תהניייי יפיופב ותעליייייייו

16/02/2013 08:49

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!

16/02/2013 08:55

אחלה חזייה -,- חחחחחחחחחחחחחחחחחח אממאא לנשוום!!

16/02/2013 09:12

אחלה חזייה -,- חחחחחחחחחחחחחחחחחח אממאא לנשוום!!

16/02/2013 09:12

תמשיכיייייייי :)

16/02/2013 09:38

חחחח פרק מהמם תמשיכיייייייייי

16/02/2013 09:45

מושלם כמו תמיד!!!!!!!!!!!!!!! זה ממש לא יצא משעמם!!!!!!!!! תמשיכי דחוף!!!!!!!!!

16/02/2013 09:48

תמשיכיייייייי

16/02/2013 10:48

תמשיכי =)

16/02/2013 10:51

אניי פשוטט מכורה לסיפור המדהיםם הזהה !!! תמשיכיי דחוףף !!!

16/02/2013 10:54

תעלייייייייי עוד פרק לערב אבל לא פרק מותח אם את לא מעלה עוד פרק היוםםם

16/02/2013 11:07

תמשיכי !!!!!!!

16/02/2013 11:50

שמעי קראתי את הסיפור פעמיים לפחות כל הפרקים מהתחלההה פשוט מהממם ותמשיכיייייי הכי דחוף בארץ!!!

16/02/2013 12:15

שמעי קראתי את הסיפור פעמיים לפחות כל הפרקים מהתחלההה פשוט מהממם ותמשיכיייייי הכי דחוף בארץ!!!

16/02/2013 12:15

שמעי קראתי את הסיפור פעמיים לפחות כל הפרקים מהתחלההה פשוט מהממם ותמשיכיייייי הכי דחוף בארץ!!!

16/02/2013 12:15

שמעי קראתי את הסיפור פעמיים לפחות כל הפרקים מהתחלההה פשוט מהממם ותמשיכיייייי הכי דחוף בארץ!!!

16/02/2013 12:15

מהמם תמשיכי

16/02/2013 13:28
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך