Emily_love
פרק 45!!!!!!!!!
אני יודעת אני יודעת שזה קצר ! אני מבטיחה לעלות היום עוד פרק ! מבטיחה !
מקווה שנהנתם מהפרק הקצר ( והמשעמם ) שעשיתי.
עוד חמש פרקים העונה נראלי נגמרת. אבל לא לדאוג ישר אחרי סוף העונה מתחילה עונה שנייה.
בחמש פרקים האלה יש הרבה מתח והרבה אקשן תתכוננו ;) וגם הפתעה לא צפויה ...
תשע תגובות ואני ממשיכה :)
אוהבת אותכם תמשיכו להגיב ושבוע טוב
אמיליה :)

איך לא ידעתי ?!- פרק 45

Emily_love 16/02/2013 2678 צפיות 9 תגובות
פרק 45!!!!!!!!!
אני יודעת אני יודעת שזה קצר ! אני מבטיחה לעלות היום עוד פרק ! מבטיחה !
מקווה שנהנתם מהפרק הקצר ( והמשעמם ) שעשיתי.
עוד חמש פרקים העונה נראלי נגמרת. אבל לא לדאוג ישר אחרי סוף העונה מתחילה עונה שנייה.
בחמש פרקים האלה יש הרבה מתח והרבה אקשן תתכוננו ;) וגם הפתעה לא צפויה ...
תשע תגובות ואני ממשיכה :)
אוהבת אותכם תמשיכו להגיב ושבוע טוב
אמיליה :)

פרק 45:

כל הבנים התחילו לדבר ולדבר ולדבר…. כבר התחרפנתי!!!!
הם יותר חופרים מהילה !!!! ושאני אומרת יותר מהילה … אז זה ממש אבל ממש גרוע.
יאאאא !!!!! אני לא מאמינה שאחד לא דברתי עם הילולי שבוע !
שתיים לא הייתי בבית שבוע !!!
ושלוש לא הייתי פאקינג בבצפר שבוע !
אני בשוק.
יואוו הם חופרים טוב זהו אני לא יכולה !
״ סתמווווו! קיבינימט ! חופרים הרגתם אותי ! ״ צעקתי וקמתי ממקומי וכולם השתתקו
״ נראה לכם שמעניין אותי לדעת למה התחת של נטלי יותר סקסי וכמה בנות זיינתם אתמול המועדון ?! זה כמו שאני יבוא ויגיד לכם עם כמה בנים שכבתי ! נו באמת … סתמו !״ התחלתי לדבר בעצבים בלי לשים לב למה שאני אומרת.
ראיתי איך הפרצופים של אחים שלי הופכים לאדומים מכעס במיוחד אושר.
״ אופסי….״ לחשתי והתחלתי ללכת אחורה ואז רצתי לחדר.
נכנסתי לחדר הראשון ונעלתי אותו.
לקחתי את הכיסא שהייה שמה ושמתי אותו בידית כדי שלא יוכלו לפתוח ליתר ביטחון.
הסתובבתי וראיתי מחשב.
׳ ואיייי כמה זמן לא הייתי בפייסבוק !׳ לקחתי את הלפטופ ונכנסתי לפייס.
הוא היה פתוח על פייסבוק של אושר.
׳חבר שלי מותר לי לחטט לא ? הוא גם עושה לי את עם בפייס שלי אני יודעת :/׳
נכנסתי והתחלתי להסתכל לו בתמונות ממזמן. ממש ישנות ואז בחדשות.
העברתי תמונה וראיתי …
אני הייתי בשוק ממה שראיתי !
אני לא מאמינה זה מהתאריך של שבוע שעבר ! אני שונאת אותו ! בוגד מסריח ! שילך להשתרלל עם השרמוטות שלו ! הוא איתן ואז בא ואומר לי שהוא אוהב אותי ?! אני יראה לו מזה !׳
שמעתי תקתוק עדין יחסית בדלת. הלכתי לדלת בעצבים משאירה את הלפטופ פתוח.
פתחתי את הדלת וראיתי את מאור עומד שם בהלם הייתי כל כך עצבנית.
רציתי לרצוח מישהו ! במיוחד את אושר !
״ ליאן !..״מאור צעק לי אבל התעלמתי והלכתי לכיוון המדרגות בעצבים.
״ אושר ! איפה אתה ?!״ צעקתי.
ואז ראיתי אותו נכנס עצבני מהמרפסת.
״ על מה לך יש להיות עצבני !? אה ?! על זה ששכבתי עם מישהו ?! כן שכבתי עם מישהו וזה לא אתה !
ואתה הולך ובוגד בי מאחורי הגב ?!
בן זונה ומניאק ! זה מה שאתה ! זבל ! איכסה ! איך אני עם בחור כמוך ?! אל תתקרב אליי ואל תדבר איתי יותר בחיים בן זונה ! לך לך לילדה שאתה מזיין במועדונים. או שזה לא אחת אלה כמה .
אני ואתה זה נגמר ! לא יהיה ולא היה כלום מובן ?! ״ צרחתי את כל נשמתי החוצה. לא יכולתי יותר ודמעה אחת זלגה מעיניי.
הרגשתי שבורה.
הרגשתי איך לקחו לי את הלב וריסקו אותו על הרציפה.
הרגשתי נבגדת. איך אני שבורה מבפנים.
איך לעזעזאל לא ידעתי ? או לא הרגשתי שהוא בוגד בי !
״ ליא…״ הוא התחיל לדבר ואני נתתי לו סטירה כל כך חזקה שנראה לי שמעו אותה בכל תל אביב. !
נשמתי עמוק כדי להרגיע את העצבים אצלי והסתובבתי ללכת.
״ליאן תעצרי!״ הוא אמר בקול גבוה וחד וסובב אותי אליו.
מתוך אינסטינקט שאני לא הייתי מודעת שוב על קיומו בעטתי לו בבטן ושמתי את ידי על צווארו חזק שזה התחיל לחנוק אותו. כולם הסתכלו עליי בהלם.
״לי.. אן תשחררי..״ אושר העיר אותי מ… מהמצב הלא ידוע שהייתי שרויה בו כמה דקות.
׳ מה לעזעזאל עובר עליי ?!׳
עיניי נפקחו בבהלה ושחררתי לאט לאט את ידי הרועדת מצווארו של אושר.
״ סס… סליחה …״ אמרתי מגמגמת וממש בלחש בשוק ממה שהרגע עשיתי. התחלתי ללכת אחורה כאילו אני מנסה לברוח מעצמי.
לברוח מהאישיות החדשה שנוצרה לי.
ברגע אחד הסתובבתי והתחלתי לרוץ לחדר.
נכנסתי לאחד החדרים , לא צרחתי אפילו לנעול את הדלת רק לטרוק אותה בעצבים הלכתי למיטה ונשכבתי עליה מכווצת בתוך עצמי.
׳ מה עובר עליי ?!׳
שמעתי את הדלת נפתחת ונסגרת בשקט וכעבור כמה שניות הרגשתי את ידיו של תומר מחבקות אותי.
״ תומי מה עובר עליי ?… למה אני ככה ? ״ שאלתי אותו בשקט והתחלתי לבכות שוב.
פתאום היה. ……..


תגובות (9)

מושלם!!!!!!!!!!!!! יאייי!!!!!!!!!!!!!!! העלת!!!!!!!! תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!

17/02/2013 00:53

את מתעללת בנו
גם את לא ממשיכה הרבה כמו שהמשכת בעבר
גם קצר
וגם מותח
זה התעללות!!! את כל כך ממשיכה עוד פרק היום
תמשיכיייייייייי

17/02/2013 03:39

יש מצב היא בהריון? לא נראלי…..
תמשיכי!!!!!!!!!!!

17/02/2013 04:47

תמשיכי =)

17/02/2013 04:54

תמשיכייייי

17/02/2013 04:54

תמשיכי !!!!

17/02/2013 04:56

תמשיכי !!!!

17/02/2013 04:57

תמשיכייי מידד מושלםם מכורה לסיפור המדהים הזהה !!!!

17/02/2013 05:14

תמשיכייייייי

17/02/2013 05:23
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך