noyatar123
תודה למי שקרא רציתי לשאול אם זה יפה? ואם להמשיך? תודה לכולם......

איך מכולם דווקא אני??(סיפור על וואן דיירקשן פרק 3)

noyatar123 15/03/2013 1123 צפיות 2 תגובות
תודה למי שקרא רציתי לשאול אם זה יפה? ואם להמשיך? תודה לכולם......

הבכי לא הפסיק אבל אמא שלי הצליחה להרגיעה אותי.פתאום בחדשות אני שומעת..כוכב נפל,ולא הצלחתי לעצור את הדמעות ,ובכיתי שוב.
בחדשות שמעתי שלואי וחברה שלו,אלה היו איתו פיתאום,הטלפון צילצל זה היה הסוכן של הארי
הלו?… עניתי שלום .אאמ.. אני הסוכן של הארי, היי אתה צריך משהו? אמרתי, כן הארי היתעורר ואלה החברה של לואי אמרה,שהוא אמר להודיע לך את זה ,ושאם את רוצה את יכולה לבקר אותו בבית חולים.את רוצה?? שאלתי את אמא שלי והיא היסכימה.אני מאי לירון ואלה היינו שם .אני לא יכולה לתאר כמה הייתי שמחה באותו הרגע, הארי אתה בסדר? מאז שהגעת יותר טוב הוא ענה.ואני הסמקתי ואמרתי שאני נורא מצטערת אל זה שהשארתי אותו לבד ..זה בסדר הוא ענה, תגיד מי זה שדחף אותך? והוא ענה לי:אני לא זוכר וגם מעדיף לו לזכור . אמרתי לו לנוח ושהפעם אני לא עוזבת, ונתתי לו את המספר שלי .. למחורת, הייתי כל היום אם הפלאפון ביד ופתאום,הוא צילצל עניתי וזאת הייתה אלה.
כן אלה קרה משהו? לא כלום פשוט רציתי להגיד לך שהארי יצא מבית חולים , ואני יודעת שמי שדחף אותו היה…. פתאום היתנתקה השיחה. הלו? הלו? את שם? ……….
הייתה לי הרגשה מוזרה מאוד ,הרגשה של פחד. היתקשרתי עוד הפעם אבל לא ענו .הדלקתי טלוויזיה ופתאום צילצל הפלאפון זה היה הארי ,הוא בכה שאלתי:אתה בסדר?? והוא ענה שלא אלה נירצחה ואף אחד לא יודע מי זה ושלואי לא מפסיק לבכות, הוא כל כך אהב אותה , אני צריך ללכת להרגיע אותו פשוט ראיתי בטלפון שהשיחה האחרונה שלה הייתה איתך אז… וניתק. התחלתי לבכות למרות שלא הכרתי אותה ממש אבל אבל הרגשתי ,עצב . אמרתי לעצמי שאני חייבת לגלות מי זה .
היתעוררתי בבוקר והיתקשרתי לכל הסוכנים, השומרים כולם בשביל לדעת מי ניכנס אבל לצערי, אף אחד לא ידע כלום. היתקשרתי להארי אבל זאין ענה לי ואמר, הלו? הלו? מי זה ? אמרתי אאה זאת נוי איפה הארי? הוא הלך לנחם את לואי נוי? כן הוא סיפר לי אלייך .. אאה כן? ועוד פעם הסמקתי . תגידי את יודעת מי רצח אותה נכון? אמרתי לו לא . אז הוא אמר לי זה…… היתנתקה השיחה ,הלו הלו? אתה פה?? פחדתי הלב שלי דפק בום בום בום בום ………


תגובות (2)

אני מתה! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!

15/03/2013 05:47

תמשיכייייייי

15/03/2013 10:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך