noyatar123
הפעם השארתי מתח (לא ליבכות זה לא אמיתי חס וחלילה)
אני צריכה מישהי שרוצה להיות חברה של זאין או של לואיס להגיד לי שם
תיכתבו לי אם להמשיך??

איך מכולם דווקא אני??(סיפור על וואן דיירקשן פרק 2)

noyatar123 14/03/2013 982 צפיות 5 תגובות
הפעם השארתי מתח (לא ליבכות זה לא אמיתי חס וחלילה)
אני צריכה מישהי שרוצה להיות חברה של זאין או של לואיס להגיד לי שם
תיכתבו לי אם להמשיך??

כן אמא אני כבר שם,נו כבר אמרתי לך שאני יזהר. מה?? אני לא שומעת צועקים פה יותר מידי חזק,טוב ביי ..שמרי אל עצמך אמא אמרה לי וניתקה הלב שלי דפק כל כך מהר בום בום בום בום ,מאי אמרה לי: אל תיתרגשי יותר מידי שלא תזיעי ,וצחקה .אני באמת פחדתי להזיע פתאום בוםםם!! היתנגשתי במישהי ונפלתי לרצפה,איזה פדיחה כולם היסתכלו אליי ואל הילדה.היא אמרה אני ממש מיצטערת את בסדר, אמרתי לה בטח אני נוי ואת? לירון היא אמרה ועזרה לי לקום.ומי זאת והיצביעה על מאי,אני מאי מה קורה ? בסדר, וככה הכרנו אני ומאי את לירון ..שאלתי את לירון תגידי מי הפייב שלך ובלב אמרתי:פליז לא הארי ,פליז לא הארי .ואז היא אמרה נייל אבן ירדה לי מהלב אני לא סובלת ילדות שרוצות גם את הארי .מה הם לא מבינות שהוא שלי?? פתאום התחיל השיר הראשון kiss you .אתם יודעים היה ממש מוזר כי בסוף השיר הארי שלח לי נשיקה כמעט היתעלפתי, ואז התחיל השיר השני ולירון אמרה,שנייל קרץ לה ואחר כך,מאי אמרה שליאם(שהוא הפייב שלה) נופף לה .בסוף ההופעה רצינו למות שזה ניגמר , מרוב שהיה אומס מאי מצאה יציאה שאף אחד לא מכיר ,שהיא תמיד נעולה אבל הפעם היא הייתה פתוחה.הבעיה היא שמהר מאוד גלינו,שהיציאה היא לא יציאה אלה דרך למאחורי הקלעים.ראינו שם את כל הבנים (ועוד חלק בלי חולצה ראאררר)שלושתינו צרחנו כל כל חזק שהם שמעו ,אבל עוד יותר מוזרשהם נתנו לנו להישאר..
הארי:(באנגלית)
איבדתם את הדרך בנות??
ענינו לו אאמ כן ,אנחנו יכולות להישאר,בטח הוא אמר בחיוך.כל אחת הלכה לפייס שלה ואני ברור שנישארתי אם הארי אהובי.סיפרתי לו איך שאני אוהבת אותו ואת השירים ואותו דבר מאי ולירון. אני הלכתי לשירותים ואמרתי לו לחכות 2 דקות ,ופתאום שמעתי אאההה, מישהו בטעות דחף את הארי מהחלון מהקומה ה2..אמבולנס בוא מהר ,אבטחה מישהו ,פינו את הארי לבית החולים…..
בכיתי בכיתי ולא הפסקתי לבכות,איך יכולתי להשאיר אותו לבד איך?? הבנות היו איתי ועזרו לי להרגע אבל כלום לא עזר לי ,דמעות זולגות לי מהעניים בלי הפסקה. כל הבנים היו איתו אבל אותנו פינו לבית.. ואף אחת לא ידעה מה קרה לו……….. 


תגובות (5)

מושלםםםםםםםם תמשיכיייי
ואני רוצה את זאין !!

14/03/2013 15:17

אני רוצה את לואי!!! תמשיכי

14/03/2013 15:19

שם : אביה
גיל : כמו כולם
תיאור חיצוני : שיער שחור חלקו ארוך בקצוות מחומצן לבלונדיני , עניים חומות , גובה ממוצע , רזה , מחייכת המון , חולה על לקים ועקבים .!
אופי : מצחיקה , רגישה אבל לא מראה את זה . צוחקת המון , שטותית וילדותית בקטע החמוד , אוהבת לבלות ולהנות , חולה על שופינג , מכורה לאייפון שלי
מנגנת על גיטרה אקוסטית , שרה קצת , נחמדה …
אם תצטרכי עוד תגידי לי :-*

14/03/2013 15:22

שם: אלה
תיאור:שיער שחור חום קצת יותר קצר מקרה די דומה למה שהיה ללואי באקס פקטור עיניים חום ירוק קעקועים מפתח סול על פרק כף יד ימין פרפר מאחורי אוזן ימין חורים בצד ימין באף וחור אחד וצד שמאל הליקס ושני חורים גובה 1.70
תכונות:ילדותית יצירתית אמיצה וקצת קשוחה טובת לב חברותית ויפה
דברים שאוהבת לעשות:לנגן על גיטרה תופים פסנתר וסקסופון לשיר די יפה ולצייר די יפה לעשות כל ספורט אפשרי בעיקר כדורגל אוהבת נעליים גבוהות של כל החברות כובעים כל הסוגים לא מתה על שמלות לקים ונעלי עקב
תמשיכי דחוף!!!!

14/03/2013 15:23

גיל כמו כולם

14/03/2013 15:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך