משתמשת
מקווה שתאהבו . אשמח לתגובות :)

איך ממשיכים הלאה ? פרק 1

משתמשת 28/09/2015 1291 צפיות 6 תגובות
מקווה שתאהבו . אשמח לתגובות :)

~ נקודת המבט של אלירן ~

"כן בייב " מאדי גנחה לי באוזן כשאני מגביר את הקצב .
" " you so Beautiful לחשתי לה כשסיימנו לעשות את מה שאנחנו עושים כבר כמה שבועות קבוע .
יש לה עיניים חומות ושיער ברונטי גלי , הפנים שלה מסורטטות באופן מושלם , השפתיים שלה עבות בדיוק במידה במושלמת . ואם זה לא מספיק , החזה שלה גדול ומפתה , ישבן עגול ומזמין , בטן שטוחה והעגיל בטבור רק מוסיף ליופי שלה . היא בת 22 , קטנה ממני בשנה ועדיין יפה יותר מכל הבחורות שתמצא בגיל שלה . אבל אני לא חושב שאני איתה רק בגלל היופי שלה , כמובן שזה מוסיף אבל האופי שלה .. היא כזאת עדינה ואכפתית . היא אוהבת לעזור ולתרום ולהתנדב , באמת שהיא נשמה , טובת לב . היא תורמת לישראל ומלמדת ילדים יהודים אנגלית .
כשרק הגעתי לניו יורק , לפני חמש שנים , לא ידעתי מימיני ומשמאלי . נפגשנו כשהלכתי לריאיון עבודה במשרד שבו היא עובדת , משרד שהעובדים בו מדברים גם עברית כמובן , היא נתנה לי עצות ועזרה לי ובזכותה התקבלתי . היא עזרה לי בהכל , אפילו הלוותה לי כסף לדירה ! כמובן שהחזרתי לה בסכום המדויק וכמה ארוחות ערב על חשבוני . היא עזרה לי להשתלב והכרתי את אדם וג'ייסון בזכותה , הם עובדים קומה מתחתינו ובאמת שהם אחלה גברים , התחברנו מהר ועם כמה שזה נשמע קיטשי הם החברים הכי טובים שלי ואני מספר להם הכל . מלפני שנה וחצי בערך הפסקתי עם סטוצים , כן כן נשמע לא אמין אבל זאת האמת . נחשו בגלל מי ? כן , מדיסון . סיפור ארוך למה זה בגללה .
באמת שאכפת לי ממנה ועם כל יום שעובר הרגשות אלייה מתגברים יותר . כשאני מנשק אותה כל פעם מחדש נוצרת ההתרגשות הזאת בבטן , משהו שלא קרה לי מאז .. מאז עמית . אבל זה לא הנושא עכשיו ואני לא רוצה לדבר עליה . אני עם מאדי עכשיו .
" למה אתה מדבר באנגלית ? " היא שאלה בקול העדין שלה כשהיא מלטפת את הבטן שלי באיטיות " יש משפטים שנשמעים יותר יפה באנגלית " אמרתי והיא צחקה , אין על הצחוק שלה . הצליל הכי מרגיע ומעלה חיוך שתשמע בחיים , לא משנה כמה עצוב תהייה החיוך שלה יגרום לך להיות מאושר . " רעבה ? " שאלתי אחרי כמה רגעים שפשוט שכבנו מתחת לשמיכה המחממת בבגדים תחתוניים , היא הנהנה וחייכתי " בואי נכין ארוחת ערב " הרמתי מגופי את השמיכה וקמתי לתנוחת ישיבה , הנחתי את רגליי החשופות על הרצפה הקרה שהעבירה צמרמורת בגופי .
" איזה קור " היא קמה שידייה מחבקות את בטנה הקטנה , היא הרימה את השמיכה ושמה אותה על כתפה ועטפה את גופה עם השמיכה .
הלכתי אל המטבח כשהיא אחריי " מה את רוצה לאכול מותק ? " היא ישבה על כיסא גבוה שנח ליד השולחן של המטבח " רביולי " היא אמרה וחייכה , חייכתי ומלאתי סיר במים , שמתי אותו על הגז והוצאתי מהמקפיא את השקית הקפואה של הרביולי עם מילוי תפוח אדמה , האהוב עלייה .
" לא קר לך ? " שמעתי את קולה מאחוריי והרגשתי את ידייה הקטנטנות החמימות עוטפות אותי בחיבוק " איך יהיה לי קר שיש לידי בחורה כזאת לוהטת ? " היא צחקה ונישקתי אותה .
כשהרביולי היה מוכן מזגתי לנו לשתי צלחות ושמתי על השולחן , מזגתי מיץ תפוזים לכוס והנחתי אותה ליד הצלחת שלה . היא חזרה מהחדר לבושה וישבה בכיסא , " בתיאבון " היא בירכה אותי " בתיאבון " עניתי לה והתחלנו לאכול .


תגובות (6)

אהבתי !

28/09/2015 21:18

וואו!

29/09/2015 01:00

נשמע מעניין(:
אני ממש אשמח לעקוב אחרי הסיפור… את כותבת מעניין!
למרות שהסיפור מתחיל קטשי(לא שזה רע את יודעת..)
מחכה להמשך
~מיה~

29/09/2015 02:09

    תודה רבה על התגובה :)
    מקווה שתאהבי את העונה החדשה ,
    יהיו בה מלא הפתעות

    29/09/2015 09:34

לאאאא תעשי שעמית ואלירן איכשהו יהיו ביחד בבקשה

30/09/2015 00:54

אבל עמיייית לאא הלב שלי לא יחזיק את זה שהוא יהיה עם אחרת

30/09/2015 03:06
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך