משתמשת
מחר אעלה גם פרק . אשמח לתגובות :)

איך ממשיכים הלאה ? פרק 12

משתמשת 30/10/2015 1082 צפיות 5 תגובות
מחר אעלה גם פרק . אשמח לתגובות :)

~ נקודת המבט של אריאל ~

" הדירה הזאת תהייה מושלמת ! " חייכתי חיוך גדול ומסופק והלכתי לחתום על חוזה עם בעל הדירה . עמית תאהב את הדירה הזאת , אני כבר לא יכולה לחכות לראות אותה שוב , לראות שהיא בסדר ולעזור לה להתמודד .
" מיתי ! מצאתי את הדירה המושלמת בשבילנו ! " צעקתי לתוך הפלאפון " יופי ! מתי אפשר לעבור לשם ? " היא שאלה וחייכתי לעצמי " מה שממש ממש טוב בדיל הזה הוא שבעל הבית ממהר לעזוב את הארץ אז הוא מוכר בזול ובמהירות , אפשר לעבור כבר מחר " אמרתי והרגשה נעימה קיפצה לי בבטן " ארי אני אוהבת אותך ! " היא צעקה ושמחתי , שמחתי שהצלחתי לגרום לה לשמוח !
" רגע .. אבל מה יקרה איתך ועם רואי ? " שאלתי בדאגה , הוא כזה חמוד ועם זאת גברי אבל עדיין חמוד ורומנטי וכואב לפגוע בו ! אני אומרת את זה והוא אפילו לא חבר שלי " אני , אני לא יודעת " היא אמרה במילמול " את אוהבת אותו ? " שאלתי " ברור ! אני חושבת .. " היא התלבטה עם עצמה " הוא באמת אוהב אותך עמית , אל תוותרי עליו . תגידי לו שיחזור לגור עם אבא שלו " הצעתי וחייכתי לעצמי " את צודקת " היא הסכימה וניתקנו את השיחה .
הלכתי ברחוב , הדירה שני רחובות מהבית של אלירן וירין .
שמעתי שירים באוזניות ונרגעתי , לפתע השירים הפסיקו ועל הצג הופיע שמו של אלירן .
" הלו "
" אריאל זה אלירן , סיימת עם הדירה ? " שאל וחייכתי
" כן , אני בדרך הבייתה עכשיו "
" איפה אני בא לאסוף אותך " הוא אמר , איזה חמווד !
" לא צריך אלירן אני דיי קרובה " לא רציתי להטריח אותו
" פשוט תגידי לי איפה את לא יעזור להתווכח " הוא התעקש ונכנעתי .
אמרתי לו את שם הרחוב בו הייתי ושניות ספורות אחרי זה הוא הופיע עם המכונית שלו .
ממש התחברתי אליו בזמן שהייתי אצלו בבית , הוא באמת בן אדם טוב .
הוא דואג ואכפתי ופשוט מושלם ! לא לשכוח את העובדה שהוא חתיך הורס .
פשוט עצוב לי שככה נגמר הסיפור שלו ושם עמית , רואים שהוא אהב אותה .
הוא חבר אמיתי , אפשר לסמוך עליו .
חייכתי לעצמי והשענתי את ראשי על החלון , שקעתי במחשבות עליו שלא שמתי לב שלא נסענו לכיוון הבית בכלל " לאן נוסעים ? " שאלתי והבטתי בו , הוא לא הסיט את מבטו מהכביש " לאכול " אמר וחייך לעצמו , יש לו חיוך ממכר יואו !
הוא לקח אותי למסעדה , אכלנו ודיברנו מלא , הוא רק הוכיח לי יותר ויותר שהוא בן אדם מדהים !
מגיע לו לדעת את האמת .. אבל אסור לי אוף .
" פרח ל..פרח " הוא חייך ונתן לי וורד כמו בסרטים , רומנטי או לא רומנטי ?
חייכתי בבישנות וחיבקתי אותו , הריח שלו … מטריף חושים .
אבל הוא של עמית , ואני בחיים לא אנסה בכלל להתקרב אליו בצורה רומנטית .


תגובות (5)

שאלירן ועמית יחזרו

30/10/2015 18:18

שעמית תגלה כבר לאלירן הכל! ויכול להיות שעמית הפסיקה את הסיפור עם אלירן בגלל רואי?!? המשך דחוףף

30/10/2015 18:51

    עוד כמה פרקים ותגלי הכלל !!! חחחח מקווה שתאהבו

    30/10/2015 19:13

וואי אמן אריאל תספר לו והוא ועמית יחזרו, תמשיכיייי

30/10/2015 21:46

לאאא הוא של עמיתתתתתתתתת תמשיכייייי

30/10/2015 22:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך