משתמשת
העלתי עוד פרק היום בגלל שלא העלתי כל השבוע . לא היה לי זמן .. גם מבחנים וגם היה אמור להיות לנו טיול וביטלו אותו וגם צופים אז.. פרק פיצוי :) מקווה שתאהבוו

איך ממשיכים הלאה ? פרק 15

משתמשת 07/11/2015 1401 צפיות 2 תגובות
העלתי עוד פרק היום בגלל שלא העלתי כל השבוע . לא היה לי זמן .. גם מבחנים וגם היה אמור להיות לנו טיול וביטלו אותו וגם צופים אז.. פרק פיצוי :) מקווה שתאהבוו

~ נקודת המבט של עמית ~

כל כך התגעגעתי לחיבוק שלו , לריח שלו .
פרקתי עליו את כל מה ששמרתי בפנים כל החמש שנים האלה , רחוק מכל האנשים שאהבתי בחיים . לא יכלתי להישאר אדישה למה שהוא סיפר לי , ירין ואביאל עדיין ביחד , נועה בהיריון ! היא רוצה לקרוא לבת או לבן שלה עמית כי היא חושבת שאני .. שאני מתה . אמא שלי , בוכה בגללי , בוכה לשווא , אני עדיין פה רחוק מהם סובלת כמוהם .
חמש שנים שבהן הכל השתנה , הוא נהייה גברי יותר ובוגר יותר .
אני לא יודעת ממי החברה הכי טובה שלי בהיריון , אחי ואמא שלי לא יודעים שאני חיה ואף אחד מהם לא יודע מה קרה באמת .
כל הסבל שעברתי , לדעת שהם בוכים וממשיכים הלאה . אבל אני ? צריכה להתחיל מחדש , להיות בן אדם אחר , לשכוח הכל ולהמציא את העבר שלי .
לא יכלתי לבכות יותר , סוף סוף כל מה שייחלתי לו בחמש שנים האלה התגשם , חיבוק מאהוב שלי . לחבק אותו חזק ולבקש סליחה על כמה מה שגרמתי לו להרגיש .
" אני כלכך מצטערת " ייבבתי והוא רק חיבק אותי , הוא שבר אותי . הוא היחיד שיכל לעשות את זה ובגלל זה ניסיתי לברוח ממנו , כי ידעתי שהוא יצליח בסוף " תסבירי לי " הוא ביקש בשקט ומשכתי באפי .
נשמעה דפיקה בדלת שהצילה אותי .
קמנו שנינו מהריצפה והוא פתח את הדלת " איפה עמית ? " אריאל נכנסה לדירה מתנשפת " מה קרה ? " שאלתי , היא הזיעה והתנשפה " מה שקרה זה שהוא לקח את המכונית ואני לא בכושר " היא ניגבה עם ידה את הזיעה ממצחה " עמית " ירין ניצבה מולי וקפאתי , ירין , כמה זמן לא ראיתי אותה . כמה געגועים , איך היא השתנתה ואני לא הייתי שם לראות את זה . מהמחשבות האלה דמעה ברחה מעיני " התגעגעתי " היא פלטה ושני דמעות זלגו על לחייה , נאנחתי בצחוק עצוב וחיבקתי אותה חיבוק ארוך וחזק .
" מה קרה לך ? למה לא זכרת אותנו ? תספרי לנו בבקשה " היא ביקשה ואלירן ניצב מולה . הם הביטו אחד בשני כמה שניות " בכית ? " היא שאלה והוא הסיט את מבטו ממנה , מבינה את ההלם שלה .. הוא הביט בי וחייך " מה קרה ? " שאלתי מבולבלת והוא פשוט התקרב וחיבק אותי .
" את לא יכולה לתאר לעצמך כמה שהתגעגעתי " הוא אמר וחיבקתי אותו חזק בחזרה .
כשהתנתקנו אריאל הציעה שנשב קצת ונירגע ולקחה אותי למטבח לעזור לה להביא שתייה וכיבוד .
היא עמדה מולי בפנים סקרניות והבטתי בה במבט מבולבל " מה ? " שאלתי לבסוף
" נו " היא אמרה בציפייה ולא הבנתי " מה נו ? " שאלתי שוב " התנשקתם ? סיפרת לו ? מה הוא אמר ? " היא שאלה במהירות " לא , לא סיפרתי לו ולא התנשקנו , את יודעת שיש לי חבר כן ? "אמרתי לה " אה " היא אמרה והשפילה את מבטה לכמה שניות " את מתכוונת לספר לו ? " היא שאלה " לא יודעת , אני לא יודעת איך לספר לו בכלל " השפלתי את מבטי והיא חיבקה אותי " לא משנה מה יקרה אני פה " היא אמרה וחיבקה אותי חזק " תודה " חיבקתי אותה גם .

אחרי כמה דקות לקחנו כמה בקבוקי שתייה וכמה חטיפים שאני יודעת שאלירן אוהב והנחנו על השולחן . ישבנו שתינו בספה מול אלירן וירין , הייתה שתיקה מביכה שגרמה לי להשפיל את המבט כדי להתחמק ממבטו של אלירן , הוא השתנה לטובה , יותר מושך ויותר גברי " מה עשית חמש שנים ? " הוא שבר את השתיקה והביט בי בלי להוריד את המבט לשנייה " אני.. אממ" חשבתי מה לומר, אם לומר בכלל " תן לה קצת זמן אלירן , זה לא קל " אריאל הצילה אותי ואלירן נאנח " את יודעת ? " היא שאל לפתע והבטתי בו במהירות , ראיתי שהוא שאל את אריאל והבטתי בה בלחץ " ידעת כל הזמן הזה ?! " הוא עמד והיא שתקה " זאת לא אשמתה אלירן " הגנתי עלייה והוא נהם בעצבים ועצם את העינים , מה אני אגיד לו ? איך אני אסביר לו ? אסור לי לומר לו כי אז.. אז .. פשוט אסור לי .
" עמית " ירין אמרה והבטתי בה " מה ? " שאלתי בשקט " נועה , היא לא יודעת ! " היא אמרה בהתרגשות " היא תהייה כל כך שמחה עמית את לא מבינה כמה היא השתנתה ! " היא אמרה וכלכך רציתי לראות אותה ! " אני חושבת .. שעדיף שהיא לא תדע .. בינתיים " אמרה בשקט והיא הביטה בי בהלם " מ..מה ? זאת נועה עמית " היא אמרה וחייכתי חיוך קטן " ממי היא בהיריון ? " שאלתי והיא חייכה גם " מתמיר " היא אמרה וחייכתי " דיי , באיזה חודש היא ? " שאלתי בהתרגשות כשהדמעות געגוע עומדות לי בעיניים והגוש בגרון לא עוזב אותי אבל אני מתעלמת " חודש שביעי " היא אמרה . כמה שאני מקנאה בה , תמיד רציתי ילד .
" אל תדאגי יבוא תורך " אלירן חייך והתקדם אליי , הוא זכר ! מתישהו יצא לי לספר לו שאני רוצה תינוק , זה היה לפני חמש שנים , כשהיינו ביחד ..
הוא חיבק אותי והתחפר בתוך שיערי , התרחקתי ממנו " אלירן .." מילמלתי והוא גירד את עורפו " נכון , יש לך חבר .. שכחתי " הוא אמר " את תספרי לנו ? " הוא שאל והשפלתי את מבטי " זה בסדר , אני לא אשקר , אני רוצה לדעת אבל כשתהיי מוכנה תספרי לי , בבקשה " הוא אמר ומשכתי אותו לחיבוק " התגעגעתי " חיבקתי אותו חזק והסנפתי את ריחו , חרטתי בראשי את פניו שהתעטרו בזיפים גבריים ושריריו שהתפתחו .
איך אני הולכת לספר לו .. שאם יתגלה שהוא וירין יודעים שאני חיה , אמא שלו .. תמות ?


תגובות (2)

תמשיכע

07/11/2015 21:27

וואו עשית לי התקף לבבב תמשיכי מהרררר

10/11/2015 18:08
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך