משתמשת
אשמח לתגובות :)

איך ממשיכים הלאה ? פרק 17

משתמשת 17/11/2015 1590 צפיות 5 תגובות
אשמח לתגובות :)

א.מ.ה פרק 17

~ נקודת המבט של עמית ~

" הלו " קולו הגביר את קצב פעימות ליבי והרתיע אותי קצת , אבל לא , אני נשבעתי לאריאל שהיום אני אספר לו " אלירן אני צריכה לדבר איתך" אמרתי והייתה שתיקה של כמה שניות " על מה ?" הוא שאל בקול צרוד וגברי שגרם לי להזכר בעבר שלנו " כשתבוא תבין" עניתי " לבוא לבד ? " הוא שאל והנהנתי לעצמי כמו סתומה ושכחתי שזאת שיחה " אממ כן " עניתי לבסוף בקצרה והשיחה התנתקה .

כבר עברו חמש דקות והוא לא בא . אולי הוא עם מישהי ? לא לא הוא בטח מאחר .. אולי אני לא אגיד לו ? זה עדיף לכולם נכון ?
הסתובבתי בתיסכול ברחבי הבית " תירגעי " אריאל החזיקה בי בשתי כתפיי " מה את עושה פה ? חשבתי שאת נוסעת לתל אביב " אמרתי מופתעת והיא הנהנה " רציתי לבוא לבדוק מה איתך לפני " היא ענתה וחייכתי " אני בתסביכים " עניתי בהשפלת ראש " עמית , תסמכי עליו . פשוט תספרי לו , את חייבת , אחרי זה כבר יהיה לך יותר קל להתמודד תסמכי עליי " היא אמרה בחיוך קטן והתחבקנו " טוב אני זזה להביא את חבר שלך לפה " היא אמרה ויצאה מהדירה . עכשיו נשארתי לבד לחכות , לא יודעת למה לצפות ..
אווף כמה זמן לוקח לו ?!
נשמעה דפיקה בדלת , סוף סוף !
פתחתי לו " סליחה שלקח לי זמן , באתי ברגל " הוא אמר וחייכתי בהבנה " המכונית ? " שאלתי " ירין עם נועה בבדיקות " הוא אמר וחייכתי , כמה שאני מתגעגעת אלייה ורוצה כבר לראות את הבטן שלה !
" על מה רצית לדבר ? " הוא שבר את השתיקה " שב " אמרתי לו וסימנתי עם ידי על הספה .
הוא ישב והתיישבתי מולו , נושמת עמוק . זה הולך להיות ארוך .

" אלירן אני .. אני רוצה לספר לך מה קרה " אמרתי לו והוא השפיל את מבטו " מה באמת קרה " הוספתי , עצמתי עיניים , להירגע , אני יכולה לעשות את זה .
" באותו יום , ביום הולדת 17 שלי , הריב שלנו .. משם הכל התחיל " התחלתי לספר והוא הביט בי , ישירות בעיניי , מקשיב ומעכל כל מילה שאני אומרת .
" כשרצתי בכביש ראיתי את הוואן השחור מתקרב אליי , אבל רגע לפני שהוא פגע בי , הוא עצר " התחלתי לספר וקולי רעד מעט , הוא שתק והקשיב " איש אחד יצא ממנו במהירות ומשך אותי לבפנים , צעקתי מהפחד שחוטפים אותי . אז ראיתי וואן אחר , ישן יותר מתקרב לכיוונינו.
כנראה הוואן שהתפוצץ.
הם לקחו אותי משם לבית כלשהו בתוך העיר ושם הבנתי שזה היה אבא שלי שחטף אותי " שפכתי את הכל והלחץ בחזי רק גובר , אלירן רק הקשיב למילותיי " הוא אמר לי שהוא רוצה שאני יהיה רק שלו . שכל חיי הרחיקו בינינו ועכשיו אף אחד לא יוכל לקחת אותי ממנו " אמרתי והשפלתי את ראשי " פחדתי כלכך " מסך הדמעות עלה אל עיניי . אלירן לא הוציא הגה , רק החזיק את ידי הקטנה והביט בי .
" שבוע שלם שהוא החזיק אותי בתוך הבית ולא נתן לי לצאת . אבל יום אחד הוא לקח אותי לקנות בגדים כי הוא אמר שאני לא חוזרת הבייתה . באותו יום הכרתי את רואי " אמרתי והרעד בקולי גבר . ניסיתי להירגע , נשמתי עמוק והמשכתי " רואי תמך בי , הוא ידע הכל ולא סיפר לאף אחד כי אני אמרתי לו . הוא היחיד שהבין אותי " אמרתי בשקט " אחרי בערך חודש שגרתי בצד השני של העיר, אבא שלי החליט שמסוכן מדי להישאר באותה עיר שאתם גרים בה " השפלתי את ראשי " הוא הראה לי את המודעת אבל שלי אלירן" דמעה ברחה מהמסך דמעות שעמד לי בעיניים " ניסיתי לברוח יום אחד , אבל זאת הייתה טעות ממש גדולה . הוא בהתחלה איים שהוא ירעיב אותי , אבל לא היה לי אכפת וניסיתי לברוח שוב . הוא אמר שהוא יפגע בי במקום הכי פגיע שלי וחשבתי לעצמי שכבר לא אכפת לי מכלום , לא אכפת לי מה הוא יעשה לי אני רק רוצה לחזור הבייתה , לחזור אלייך . אבל אבא שלי חכם , הוא ידע שהדבר היחיד שיעצור אותי מלברוח הוא .. אתה " אמרתי ועוד כמה דמעות ברחו והמסך דמעות נשבר , עכשיו היו רק דמעות שזולגות במורד לחיי " הוא חטף את אמא שלך ואיים עלייה אלירן " הבטתי בו והוא קפא מההלם , הביט בי בעיניים פתוחות " הוא אמר שאם אני לא אקשיב לו ואלך איתו הוא יתעלל בה " השפלתי את ראשי " הוא החליט שאנחנו עוברים לתל אביב , רחוק מאמא שלי ומאביאל , רחוק ממך .
ככה חיינו ארבע שנים , אני מתנהגת כמו בת טובה וכמו בן אדם נורמלי ולא כמו חטופה והוא לא מתעלל מינית באמא שלך " הדמעות ירדו מעצמן " פגשתי את אריאל בזכות רואי . הוא קנה דירה בתל אביב רק כדי להיות קרוב אליי " הבטתי בו " אני מבין למה את איתו " הוא אמר כשכמה דמעות מלוחות היו מרוחות על לחיו " רואי ואריאל הצילו אותי מלהתאבד, החזיקו אותי בחיים .
לא יכלתי להיות רחוקה ממכם , והם ידעו את זה" השפלתי את ראשי והדמעות זרמו " פעם אחת , לפני חצי שנה או שנה . הוא נתן לי רשות לצאת למסיבה עם אריאל ורואי " המשכתי לספר לו " כשחזרתי לבית שלו , הוא האשים אותי שסיפרתי לרואי ואריאל שאני חטופה והעניש אותי .
הוא היה מכה אותי בלי לראות בעיניים " קולי רעד והדמעות הבודדות הפכו לבכי סוער " הוא היה מפשיט את אמא שלך ומכה אותה רק כי הוא חשב שסיפרתי למישהו " בכיתי והרגשתי שהוא בוכה גם " הוא היה מכריח אותי לראות אותה סובלת והיה מחדיר בי את הפחד לעזוב " שפכתי את האמת מולו . הרגשתי כל כך רע כי אמא שלו סובלת בגללי " הייתי מתחננת אליו שיפסיק , שיעזוב אותה . שהוא צריך להעניש אותי ! כשהייתי אומרת לא את זה הוא היה מעניש את שתינו , הוא היה קושר אותה למיטה ומכריח אותי לראות כשהוא.. שהוא אונס אותה באכזריות , צורח עלייה שבגללה לקחו את הילדים שלו ממנו ובגללה הם הגיעו למצב הזה . הייתי בוכה יום ולילה בגללו " בכיתי ובכיתי , מנסה לייצב את הקול שלי ללא הצלחה.
הבטתי בפניו וראיתי שהוא כבר כולו רטוב מהדמעות " יום אחד התחננתי בפניו כדי שרואי יכול לבוא לבית שבו גרתי, רואי ניסה להגן עליי מפניו ואבא שלי גירש אותו מהבית ואז .." עצרתי את עצמי והדמעות שטפו את פניי , התפרקתי מולו . נזכרת בכל הרגעים המזעזעים שהשאירו לי לצלקת לכל החיים .
" אבא שלי , האיש שגידל אותי , שהיה אמור לדאוג לי ולהגן עליי מכל דבר רע . שכל פעם שפחדתי מהרעמים והברקים הוא היה מחבק אותי ויושן איתי " נשמתי והדמעות יורדות ללא הפסק " עמית בבקשה אל תגידי לי שזה מה שאני חושב " הוא ייבב בבכי ששבר אותי " הבן אדם הזה , שפעם היה הכי חשוב לי .. לקח ממני את הבתולים " באותו רגע , באותה השנייה שאמרתי את המשפט-נשברתי מולו .
נפלתי על הריצפה ובכיתי את הנשמה שלי. הרגשתי שוב את אותם רגעים , הבזקים של אותם רגעים הרסו אותי.
אלירן עטף אותי בחיבוק ובכה איתי גם " לא " הוא פלט " תגידי לי שזה לא נכון " הוא בכה.
היינו ככה בערך עשרים דקות עד שהרגשתי שאני מסוגלת להמשיך " בהתחלה לא נפגשתי עם רואי ואריאל בכלל , הייתי חותכת את עצמי , מנסה להתמקד בכאב הפיזי ולא הנפשי.
עד שסיפרתי לאריאל ורק היא ידעה על זה , היא הייתה לצידי כל הזמן הזה , תמכה בי "אמרתי " אחרי שחצי שנה בערך , אבא שלי התחרט על מה שהוא עשה לי ונתן לי רשות ללכת למועדון שבו פגשתי אותך.
ומשם אתה כבר יודע " השפלתי את ראשי בעצב והמסך דמעות המעיק חזר .
הגוש בגרון חנק אותי והרגשתי פשוט חסרת אונים " את..את לא סיפרת לנו שאת זוכרת רק בשביל שלא יקרה שום דבר לאמא שלי ? " הוא הרים את פניי עם ידו . הנהנתי באיטיות ועיניי החלו לצרוב מהדמעות .
" אני כל כך מצטער" הוא חיבק אותי והרגשתי שגופו רועד .
" אני מצטערת" הבטתי אל תוך עיניו " אלירן , אני יודעת שזה קשה אבל אסור לך לספר לאף אחד על זה.
אמא שלך בסדר והיה חיה עם אבא שלי בבית , הוא הפסיק להתעלל בה אבל הוא שומר אותה למקרה שאני אתנגד לו " השפלתי את ראשי מרוב רגשות האשם שתקפו אותי
" אני..אני אנסה " הוא אמר בהבנה . הוא יודע שאם הוא יגיד משהו או ינסה משהו אמא שלו תהיה בסכנה .
" עמית , את היית ואת נשארת מדהימה " הוא החזיק את פניי עם ידיו הגדולות ומחה את שאריות הדמעות שנשארו על לחיי .
אני לא מצליחה לעכל את זה שהוא מקבל אותי למרות שאני , אני נאנסתי.


תגובות (5)

או מי גאד ממש לא צפיתי את זה מגיע!! אני לא מאמינה!!

17/11/2015 23:39

לא ! דיי אין סיכוי !! זה לא יכול להיות עמית היא היא זה לא מה שמגיע לה !!! היא של אלירן ואיתו היא הייתה צריכה לאבד תבתולים לא באונס !! ואבא שלה ?! יואוו אני פשוט בהללם !!!

17/11/2015 23:41

או מי גאד אני עוד שניה בוכה???? זה כל כך… עצוב ומפתיע, מה יהיה עכשיו?!

18/11/2015 02:00

תמשיכי שאלירן יציל אותה ואת אמא שלו

18/11/2015 08:16

אומייגאאד בבבקשה המשך דחוף!! ושחיזרו להיות ביחד מושלם!!!! תמשיכי!!!♡♡

18/11/2015 18:07
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך